Hoe snel word iemand verslaafd aan GHB?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ja absoluut..je hebt (de illusie) het beste van 2 werelden..
Amfetamine voor de energie
Ghb voor de ontspanning en slapen.
Van allebei word je lekker sociaal, alles is gezelliger,zeker G.. zelfs je rondje supermarkt wordt een uitje.

Uiteindelijk wordt dit de normale standaard. Waarom nog nuchter 24/7 als je zelf kan bepalen hoe je energie is.

Maar dat je geen kater ervaart betekent niet dat die er niet is.
Je pleegt ontzettend roofbouw op je lichaam en je raakt het vertrouwen in jezelf kwijt, dat je ook zonder drugs goed kan functioneren en ontspannen.

Als je stopt..heb je niet meer het energieniveau wat je nuchter had. Je Lichaam is compleet uitgeput en het kan maanden duren voor het helemaal hersteld is..toch weer naar de uppers grijpen. Of een g'tje voor een goede nacht is zo gebeurd..

Het grootste gevaar is dat je er prima op kan functioneren..er zijn er een hoop die op deze manier hun werkkwaliteit kunnen leveren.

Ik ken ze ook die een eigen bedrijf gingen opzetten. Dat was natuurlijk een succes, want die persoon stond altijd aan..en als je dan stopt.. je hebt je fundering gebouwd op je drugsgebruik.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Zoals elke drugs is ghb ook gevaarlijk.
Toch ken ik iemand die een biologische depressie had, was bezig met euthanasie die niet toegekend werd.

Elke avond 1 rondje heeft hem genoeg levenslust gegeven om het leven weer de moeite waard te vinden.
Arts was ook op de hoogte.

Maar deze man had niets te verliezen..dat is het grote verschil.

Ik zie een hoop overeenkomsten tussen GHB en 3MMC
Goedkoop
Snel uitgewerkt
Makkelijk bijpakken
Kan erop functioneren
Ellenlange binges doen.

Alleen put 3MMC wat stofjes uit en ghb juist niet..je kan er zelfs een afterglow van hebben stoffen stimuleren.
Tot je fysiek verslaafd bent..Dan breekt de hel los.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Misschien een beetje een late reactie, maar lees het topic net pas. GHB schijnt wel verslavender te zijn als andere middelen. Ook natuurlijk vanwegen de lichamelijke verslaving op den duur. Het verslavings risico verschilt wel erg van persoon tot persoon denk ik. Ik zelf gebruik het regelmatig in de avond. Als ik het een paar avonden achter elkaar gedaan heb, ben ik het op een gegeven moment 'zat'. En dan laat ik het weer een paar dagen, of een week links liggen.
Als het bij jou zo goed gaat is het prima toch.
Weet van jezelf dat je het bij de avond moet houden. Niet overdag of om te slapen.
Maar doe je 1 rondje per avond of meer?

lp1992

Experimenterende gebruiker
scheelt wel eens, soms neem ik 2 x 3.7ml op een avond. de andere keer neem ik maar 1 dosis. beetje afhankelijk van hoelaat ik het neem. ivm dat ik het niet net voor het voor het slapen neem. wil er meestal wel 2.5 uur tussen hebben. Verder zit er niet echt een vaste cirkel in. soms zit er 1 week tussen van gee gebruik. De max is meestal 4 avonden op een nemen.

lp1992

Experimenterende gebruiker
ja, die jongen die ik ken, die het combineert met amfetamine, slaapt gemiddeld ook maar 3 uur per nacht. Het bizarre vind ik nog steets, dat als je het niet zo weten. je het ook niet zou doorhebben bij hem

Spyro

Badass junkie
ja, die jongen die ik ken, die het combineert met amfetamine, slaapt gemiddeld ook maar 3 uur per nacht. Het bizarre vind ik nog steets, dat als je het niet zo weten. je het ook niet zou doorhebben bij hem
Bij mij had ook niemand het door... Sommige doen heel raar van het spul en sommige functioneren gewoon normaal.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan