hoe te puren?

maxrelax07

Belezen gebruiker
Een vriend waarmee ik blow (en ook gratis de weed dus krijg :grin: ) draait altijd
3/4e van een sigaret tabak erin omdat hij zegt dat weed niet brant.
Nuja tabak stinkt, Weed is :hearteyes:
Volgens hem kan je alleen puur in Blunt draaien (alhoewel hij toch wat tabak erbij doet om hem te laten beginnen branden)
Iemand die mij in de kunst der puur draaien kan introduceren?

Even offtopic: welke smaak van :hearteyes: Blunt :hearteyes: vinden jullie het best

:stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
Je kan je wiet gewoon in je vloeitje stoppen en tipje d'r bij en rollen, stampen en roken dat ding!
Of je moet een nog niet goed gedroogd eigenteeltje hebben...

honingolie

Bewuste gebruiker
goede eigenkweek is vaak beter gedroogd dan het gros van de (crappy) shopwiet..

Maargoed, puur brandt over het algemeen prima, al is goed grinden wel een pre, en goed gedroogde wiet dus. Ook niet te hard 'aanstampen'.
Ik rook vrijwel alleen maar puur, soms moet je hem een keer extra aansteken, big deal.. beter dat dan mezelf vergiftigen met nicotine.

maxrelax07

Belezen gebruiker
Dus even eerst goed door de cruncher malen...
In het begin gewoon wat extra aansteken

*EDIT: juist ergens tegengekomen dat het beter is om binnenste buiten te draaien???
Je wordt higher en minder stoned

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
kleine rizla rood, en dan de veruimelde wiet erin doen , niet zoveel bij de uiteinden.
iets natmaken bij het aan steekpunt
aansteekpunt moet smal zijn , of op z'n minst plat
de jointmoet langzaam aan gaan
dan zal de hars van het begin wat door de joint trekken , en de wiet langzaam opwarmen = zwaar smaakvol.

eigenlijk draai je gewoon een shagje , maar dan met wiet

rook netjes en schoon , en je zult zien dat je geen tip nodig hebt

maak desnoods de hele joint nat door em - sorry dat ik et zo zeg- te pijpen..- vol in je muil doen , en aan steeken als je em er were uit hebt
eenmaal een paar sucks verder , als de joint op temperatuur is , zal je merken dat deze langzamer brandt dan tabak , en niet direct dooft.
bij het uiteinde is de smaak beter dan met tip
niet te strak draaien, maar een gouden middenweg vinden.

Bovenaan