Hoe trip jij op LSD?

L

Lid 6909

Gast
Hallo,

Benieuwd ben ik hoe jullie trippen op de lsd, zet hier je ultieme trip neer.

Als topic starter begin ik natuurlijk :grin:

Beginnen rond 6 uur s'avonds, beetje wiet halen en jointje roken in mijn huis/tuin.
Daarna pakken we met 2 of 3 chille mede trippers, allemaal een zegeltje.
Dan lekker doen waar je zin in hebt, meestal is dit: muziek luisteren, pc, gesprekken voeren, wegspacen :hearteyes:.

Of we duiken even de tuin in met een kampvuur:

Dit is mijn idee van een chille trip

Soma

Bewuste gebruiker
Zalige tuin :hearteyes:

Ik heb nu al een tijdje niet meer getript, maar vroeger ging ik gewoon met een stel vrienden op straat wat rondtrippen en dan zien we wel op het moment zelf wat we doen.

L

Lid 6909

Gast
Ik ben altijd wel gebaat bij weten wat we gaan doen op zo`n avond, want aan het einde van de trip slapen komt me altijd goed uit :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Vroeg opstaan, lunchpakketje mee en op een mooie plek de hele dag in de zon liggen. Maar dat verschilt per keer hoor, ik houd ook van lange wandelingen maken. 's Nachts beginnen en dan de volgende ochtend de zon op zien komen is ook geweldig.

L

Lid 6909

Gast
ExceptionalInsight zei:
Vroeg opstaan, lunchpakketje mee en op een mooie plek de hele dag in de zon liggen. Maar dat verschilt per keer hoor, ik houd ook van lange wandelingen maken. 's Nachts beginnen en dan de volgende ochtend de zon op zien komen is ook geweldig.

zon en maan zien opkomen en ondergaan is meester idd onder een trip

psysurfer

Belezen gebruiker
mooie tuin heb jij :grin:
als ik trip pak ik het zegeltje liefst tege de namidag meestal blijf ik dan ook binnen of in de tuin want onder nuchtere mensen komen vindt ik maar raar :grin: dan staar ik ofwel naar de grond ofwel gaap ik iedereen verwonderd aan en sla ik wartaal uit.
als het dan donker wordt ga ik altijd wandelen liefst in een onbekend bos. muziek luisteren, tekenen, wiet roken, absurde conversaties voeren met men medetrippers en vaak drink ik ook liters bier omdat ik het zo lekker vind onder lsd :P

tomz0r

Badass junkie
Vette tuin :grin:
Setting maakt me niet zoveel uit als ik maar bij mensen ben die ik 100% vertrouw en geen rotzooi aan mijn kop heb.

L

Lid 6909

Gast
de tuin is idd wel relaxed, maar lsd moet er nog steeds een keer gebruikt worden!

Immo

Badass junkie
Het liefste trip ik binnen, een beetje achter de tv hangen om films te kijken, Of een beetje gamen achter de tv of pc. Het liefste trip ik wanneer het donker is. Ik ben niet echt een fan van daglicht wanneer ik aan het trippen ben geef mij maar lekker een donkere omgeving bij het trippen. Deze omstandigheden vind ik niet alleen ideaal bij lsd maar bij alle trip middelen wel. Tenzij er bijvoorbeeld speed bij gebruikt word dan vind ik het heerlijk om buiten rond te dwalen. :)

Lizz

Belezen gebruiker
Als ik jou foto's bekijk ben ik altijd op trip. Of kan me voorstellen wat die bladeren allemaal kunnen....misschien ben ik ook wel op een trip blijven hangen, want sinds dien weet ik hoe ik met bomen kan communiceren....zie ik ze als wezens zoals ik er zelf ook een ben...een harmonie...ongescheiden van jij en ik. Pas als er mensen kwamen werd het wat onaangenaam....Gevangene tweevoeters die ''hallo'' zeggen....

en dingen belangerijk vinden die zo vreselelijk begrenst zijn.

Ik heb er erg veel van geleerd, maar wil sterk afraden. Die hallucinatie's zijn zo echt, een boekenbudeltje is misschien beter.

L

Lid 6909

Gast
chill toch, mss een keer een meeting als ik een weekendje alleen ben :grin:

mellow

Experimenterende gebruiker
meestal op feestjes
maar anders het zelfde als jou, bij vriendin haar thuis..
en je hebt wel een leuke tuin om een tripje te pakken :grin:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
meestal gan we met zen 2 of 4, altijd een even getal. dat is beter voor het op elkander inspelen tijdens de trip.
maar we zetten ons meestal in een donkere bunker of ruimte, en steken daar onze trip.
tegen dat de trip zowat halverwege is gaan we naar een zeeer mooie tuin bij ons in de buurt, die vol met bloemen staan :hearteyes:
daar sluiten we af met elkander en gan zo alle 2 of alle 4 een aparte weg op.

of we wandelen een hele tijd rond de hele trip. ( elke trip is anders )

L

Lid 6909

Gast
Overdag LSD doen lijkt me wel anders, ivm met meer 'normale :mrgreen: ' mensen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
gNuxx zei:
Overdag LSD doen lijkt me wel anders, ivm met meer 'normale :mrgreen: ' mensen.

Is ook zo hehe,
De eerste paar keer kwam ik me huis ook niet echt uit toen ik overdag tripte maar heb er nu inmiddels wel vrede mee ik vermijd de wat drukkere dingen gewoon :)

cronos

Wijs gebruiker
het gebeurt meestal bij mij wel zo:eerst thuis bij vrienden,trip innemen,bier drinken(voordien en nadien,maar met mate), muziek opleggen,als de lsd begint te werken op terras buiten zitten en wat chillen,praten,en uiteraard genieten van muziek(intenser),daarna een grote wandeling doen naar het park en genieten van de natuur,daarna een bierke gaan drinken in een herberg in het plaatselijke dorp of inkopen doen ( ons wat testen of we nog normaal kunnen doen :tearsofjoy: ),daarna terug huiswaarts en overleggen wat we gaan doen,meestal is dat met de auto(jawel),naar stad rijden en daar nog wat genieten van wandelen in een drukkere omgeving en dan gaan we uit tot in de vroege uurtjes :rockband:

azgaza

Badass junkie
De trips op ruigoord feestjes vind ik altijd erg leuk, verder vind ik ideaal denk ik wel, maar dat heb ik nooit gedaan, met een klein groepje mensen in de namiddag de veluwe op en daar de hele nacht trippen en in de ochtend terug ofzo.

L

Lid 6909

Gast
aiit, ik vind het altijd wel chill als je buiten kunt rondlopen, maar dat als je binnen wilt chillen ineens, dat wel moet kunnen etc.. :grin:

Pikachu

Wijs gebruiker
azgaza zei:
De trips op ruigoord feestjes vind ik altijd erg leuk, verder vind ik ideaal denk ik wel, maar dat heb ik nooit gedaan, met een klein groepje mensen in de namiddag de veluwe op en daar de hele nacht trippen en in de ochtend terug ofzo.

De veluwe is inderdaad erg gaaf! Als je het een keer echt gaat doen moet je wel in je achterhoofd houden dat het VERBOTEN is om na zonsondergang op de veluwe te zijn, hierop controleren ze ook echt. Oh en mij inlichten natuurlijk, dan doe ik mee :wink:

djstayla

Belezen gebruiker
Laatste keer LSD een patatje met wezen halen en een pakje peuken in de middag... Vond het op LSD relaxed om buiten te lopen :) :sunglasses:

en zo focking lekker!! een patatje onder LSD :grin:

L

Lid 6909

Gast
ja toch, ik vond frikandellen ook wel lekker.

maar toch, als ik genoeg lsd heb gehad, wil ik helemaal niks, dan voel ik me veels te hebberig :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Lekker in het bos of op de hei, aan het strand lijkt me ook rlxt. Als er maar natuur is. Binnen trippen gaat wel, maar ik voel me dan heel snel gevangen. Als ik goed trip wil ik geen dak boven me hoofd.
Ook doet de zon mij in een trip heel erg goed, ben dus geen fan van in het donker trippen. Tenzij het een heldere avond is en je kunt de sterren en de maan zien, dan is het wel heel erg gaaf.

Volgende acid trip wil ik snachts om 3 uur beginnen, ergens op de hei. Daar ronddwalen en spacen op de sterren hemel tot de zon opkomt. Eerst genieten van de zonsopkomst en daarna het bos in, kijken naar dauwdruppels op de bladeren. Met een beetje geluk nog een paar wilde dieren tegen komen. :hearteyes:

Deranged

Badass junkie
Meestal alleen. Laatst besloot ik wat goede vrienden te gaan bezoeken en kwam al snel tot de conclusie dat ze eigenlijk maar een storende factor waren. En dus vervolgde ik mijn reis al snel weer alleen.

In m'n eentje door het centrum van Breda lopen lijkt voor mij het beste scenario.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Volgende acid trip wil ik snachts om 3 uur beginnen, ergens op de hei. Daar ronddwalen en spacen op de sterren hemel tot de zon opkomt. Eerst genieten van de zonsopkomst en daarna het bos in, kijken naar dauwdruppels op de bladeren. Met een beetje geluk nog een paar wilde dieren tegen komen. :hearteyes:

Prachtig idee, als je iemand zoekt om je te vergezellen :hearteyes:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
lucifer in the sky zei:
DrippTone zei:

Precies dat idee had ik laatst ook al, wat lijkt me een opkomende zon prachtig.

Deze zomer lekker trippend gaan nachtvissen, maar dan moet je met minmaal 4 man zijn zodat je ook dan door het bos kunt lopen.

De_willy

Experimenterende gebruiker
Ik heb al enkele malen getript op psy-trance feestjes. Dat is allemaal wel leuk; wat dansen, babbeltje slaan met wat mensen enzo, maar ik trip toch liever thuis of ergens op een rustige plaats.
Als ik thuis trip doe ik wat vanalles. Eens een wandeling maken naar het park dat hier op 100m afstand vandaan ligt. Een beetje gamen vind ik ook altijd enorm plezant maar het hangt veel af van het soort spel, de grafische stijl e.d.
Ik trip ook veel liever als het nog licht is buiten en het zonnetje mooi schijnt. Dan heb je echt overal zo'n zalig kleurenpallet

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
lucifer in the sky zei:
DrippTone zei:

Van mij mag je mee. :P

Lijkt me een mooie gelegenheid om voor de acid en natuur liefhebbers ook een meeting te organiseren. Ik stel voor, een plek waar zowel bos als heide is. Strand en duinen zijn ook geen verkeerd id. Animo? (of is hier al iets over, en heb ik dat gemist..)

Pak Suiker

Wijs gebruiker
DrippTone zei:
lucifer in the sky zei:
DrippTone zei:

Van mij mag je mee. :P

Lijkt me een mooie gelegenheid om voor de acid en natuur liefhebbers ook een meeting te organiseren. Ik stel voor, een plek waar zowel bos als heide is. Strand en duinen zijn ook geen verkeerd id. Animo? (of is hier al iets over, en heb ik dat gemist..)

Ik weet toevallig dat in de buurt van egmond/schoorl/bergen/groet/petten/enz. enz. ergens die kant op (lees: noord-holland) een alles-in-1-pakket is van wat jij beschrijft Dripptone.
Dat ligt aan het strand met duinen, en daarachter is bos met hier en daar stukjes hei.
En het leukste is: het is geen geplant bos, maar natuurlijk bos, dus i.p.v. dat je van die nette rijen met bomen hebt, heb je kriskras overal door elkaar staande bomen! :grin:
Weetje hoe cool! :sunglasses:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Pak Suiker zei:
Ik weet toevallig dat in de buurt van egmond/schoorl/bergen/groet/petten/enz. enz. ergens die kant op (lees: noord-holland) een alles-in-1-pakket is van wat jij beschrijft Dripptone.
Dat ligt aan het strand met duinen, en daarachter is bos met hier en daar stukjes hei.
En het leukste is: het is geen geplant bos, maar natuurlijk bos, dus i.p.v. dat je van die nette rijen met bomen hebt, heb je kriskras overal door elkaar staande bomen! :grin:

Oke rlxt, klinkt heel geschikt. Lijkt mij de meest geschikte natuur trip plek. Zoveel mogelijk soorten natuur binnen een kleine omgeving. Denk dat dat een wazige trip zal zijn, elk uur een ander landschap. :hearteyes:

En ik heb nog nooit een geplant bos gezien, behalve een wijngaard, of waar ze appels en peren bomen kweken of iets dergelijks. Maar kwa bos ken ik alleen maar natuurlijke bossen. :P

Mirrorball

Bewuste gebruiker
DrippTone zei:
Pak Suiker zei:

Oke rlxt, klinkt heel geschikt. Lijkt mij de meest geschikte natuur trip plek. Zoveel mogelijk soorten natuur binnen een kleine omgeving. Denk dat dat een wazige trip zal zijn, elk uur een ander landschap. :hearteyes:

En ik heb nog nooit een geplant bos gezien, behalve een wijngaard, of waar ze appels en peren bomen kweken of iets dergelijks. Maar kwa bos ken ik alleen maar natuurlijke bossen. :P
Think again...

Aalpoepert

Badass junkie
Meestal thuis, met mijn vriendin, in een gemoedelijke, zachte sfeer. Wierookje aan, muziekje aan (voornamelijk psy-trance en psy-chill). Vaak zorgen we dat we iets van fruit hebben, zoals mango, ananas of meloen, en natuurlijk een jointje ^^
Op een psytrance feestje trippen vind ik ook heerlijk, het heeft me ook meer dan eens een prachtige piekervaring gegeven. :grin:

Bovenaan