Hoe trip jij op LSD?

Chris Pontius

Badass junkie
Ivoos zei:
Op 1 persoon na, bleek die daar ineens 2 uur compleet in zichzelf gekeerd gezeten te hebben, dacht hij de hele tijd dat we hem aan het uitlachen waren en dat we vonden dat hij teveel drugs deed.

Dat klinkt meer als mijn manier van trippen :P

Toad

Newbie
Spookey zei:
masturberen op lsd ?? moet toch fantastisch zn? :confused:
Nee man, ik kon mijn penis niet eens aankijken :confused: . Toen ik ging plassen was mijn penis een duim geworden waar er door een gat water uit spoot :confused: :confused:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Weer een update van mij :P

No boundries , no lengths
Lekker spelen met fictie-non-fictie/waanzin/helderheid heerlijk, kan nooit lang genoeg duren voor mij persoonlijk val toch wel in slaap als ik moe ben en trip weer lekker verder de ochtend erna tot weet ik wat wanneer hoeveel dagen weken het ook is voor me gevoel dan, enige wat ik zeer kan waarderen tegenwoordig is muziek in trips en eten met een jointje soms erbij blijf het zo lekker vinden als ik trip :hearteyes:

spacelord

Wijs gebruiker
Hoe trip ik op LSD? Tegoei en niet verkeerd natuurlijk!

En daarnaast de juiste muziek (afwisselend goa, psychill en jaren '60-'70). GEEN metal, ben een (semi-)metalhead maar echt, trippen en metal is alcohol en wiet, geen goede combo.), de juiste mensen (goede vriend(en) waarmee je op dezelfde golflengte zit), overdadig veel lachgas (altijd ook nuttig op wat ijzige momenten), genoeg wiet, nog een andere drug die je er misschien tegenaan wilt gooien, in mijn geval tegenwoordig ketamine en ik ga veel de natuur in:wink:Kan erg mooie ervaring zijn, met shrooms nog wel een stuk mooier als met lsd maar dat is persoonlijk.

spacelord

Wijs gebruiker
Tool natuurlijk wel, the pot en lateralus zijn meesterlijk :grin:

Maar je hebt metal en metal. Check eens burzum of mayhem. Helse black metal.

Bovenaan