Hoe voelt het inkicken?

NexxtGen

Belezen gebruiker
Een beetje vreemd topic, maar ik heb besloten het toch te openen omdat ik me afvroeg of het bij iedereen bij benadering hetzelfde voelt als XTC in begint te kicken. Bovendien is er ook een topic geopend over de tijdsduur van het inkicken dus ik vroeg me meteen af hoe het voelt als er een pilletje (of meer) inkickt. Persoonlijk voel ik me dan heel zwaar. Zware armen en 1 keer (de tweede keer dat ik het gedaan heb en niet zo veel gewend was) dacht ik dat ik flauw ging vallen omdat het zo superheftig was.
Verder de volgende verschijnselen.
-Duizeligheid... alsof je te snel opstaat (dus lage bloeddruk of zo?)
-Extreem koude handen of andere lichaamsdelen (maar je voelt ze nog wel hè... kutlichaam, echt een marteling0 :angry: )

ik ben beniuwd hoe het hier met de rest zit :wave:

Marklar

Belezen gebruiker
Tintelingen in me armen en me benen. Dan het gevoel dat er langzaam een donderwolk boven je hoofd wegdrijft, en voel me zo licht als een veertje :hearteyes:

Overigens voel ik me niet echt duizelig, maar heb wel een lage bloeddruk

neti

Badass junkie
stramme hnden en benen, tintelingen, beetje misselijk, knipperende ogen, en dan stroomt het geluk met golven binnen :hearteyes:

MissDior

Bewuste gebruiker
Als het echt hard inslaat zie ik altijd dubbel en/of wazig, daaraan merk ik meestal dat het begint, en ik krijg het koud of juist heel warm met een soort van gedwongen gapen om de 2 minuten :grin:
meestal duurt dat allemaal niet zo lang, ik vind het in ieder geval niet echt vervelend..

:wave:

Lana

Wijs gebruiker
Gezoem in je hoofd en het idee dat je beeld keihard op en neer gaat. En niet te vergeten je hart die van het één op het andere moment ff op hol slaat. Trekt wel weer bij, maar toch.
Ik vind de inslag niet zo lekker, te heftig.

Allolalie

Bewuste gebruiker
als ik dan loop lijk ik net te zweven, begin losjes te lopen veel te praten, emoties, spanningen alles komt op, heel druk en onrustig gevoel, maar over algemeen héél blij, echt alles drijft weg!!!

caatje

Badass junkie
bij mij , warm gevoel dat met een noodvaart omhoog trekt, licht in mn hoofd, heel even totaal weg van de wereld. Koude handen heb ik ook en van te voren even een praat/beweeg kick.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
zweet handjes, me hart klopt sneller, en dan meestal BOEM, alles ziet er mooie uit beeld trillen, sweety warm gevoel door me lichaam en dan meteen gaan lopen :P :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

xtc blijft toch geniaal, als je t niet al te vaak doet :mrgreen:

ballie15

Belezen gebruiker
Nee

Ik vind het inkicken maar niks.
Ik ben wel ff blij als ik t voel, dan weet ik dat de actie gaat komen,
maar bij mij is t echt te heavy voor mezelf...
Het voelt alsof er uit mijn tenen iets omhoog is gekropen toen ik even niet oplette en dat breidt zich uit, alles wordt zwaar, ik tol op mijn benen, moet iemand vasthouden, ademhaling is even moeilijker te controleren.
Ook heb ik dus nog steeds de neiging even heel bruut over mijn nek te gaan.

Mijn manier om t op te vangen:
- Iemand vasthouden.
- Het gewoon laten komen, niet tegenstribbelen.
- Diep inademen door mijn neus, uit door mijn mond.
- Niet teveel gegeten hebben.

Als ik veel gegeten heb word ik wel veel vager...
Het duurt vijf minuutjes en daarna ben ik heeelemaal happy.

Osi`

Bewuste gebruiker
Kheb nog maar 1x fatsoenlijk XTC gedaan (1pil)
en dit was wat ik voelde

Zwaar lichaam
Denken dat je gaat flauwvallen
Enorm hard zweten (alsof het donderregent boven u kop)
Dan kouwer krijgen
En dan voelen zo licht als een veertje en alsof je op wolkjes loopt en alles is lekker los.

Kvind de inslag zo kut. :( Maja, dat had ik ook bij 1st keer LSD, kut inslag, 2de keer LSD ging heeeeel wa beter (toen tripte ik ook voor de eerste keer)

Mss da m'n 2de keer XTC wel beter gaat, omdat m'n lichaam het nu wel kent? :)

Delirium

Badass junkie
Het inkicken gaat bij mij altijd geleidelijk aan en begint met een warm gevoel dat zich door m'n lichaam begint te verspreiden vanuit m'n borstkas :hearteyes:

Ik vraag mezelf altijd het volgende als ik een pil heb genomen:
"Ben je blij dat je de pil genomen hebt?"

Als ik deze vraag overtuigend met "ja" kan beantwoorden weet ik dat de pil aan het inslaan is en dat de komen uren leuk gaan worden :grin:

Taste

Experimenterende gebruiker
een aangename "druk" op je borst die warm aan voelt, veel beginne zeveren,... :) koud en warm tegelijk,... :tongueout:

Bovenaan