Hoevaak neem jij het?

Puffwipe

Newbie
deze 2 weken is het te ver gegaan.. ben beginner slikker.. 4 weken geleden voor het 1st gedaan.. en afgelopen 2 weken ff kijkee... EHMMM 16 pille weg geslikt..:$

Voel me beroerd, depri en koppijn.. verder ook erge shocks in me hoofd :$..
gaat wel weer over(A)

Deze weken waren wel hard haha :tearsofjoy: :hearteyes: :stoned: :rock:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
hm toch te vaak geweest de laatste tijd.. eerst eens in t jaar, toen 2 keer. vervolgens weer een half jaar niet en plotss.... toch bijna n keer of... :flushed: 30 in 7 maanden.

kon er de laatste 3 keren (waarom toch nog proberen he?) niet een van genieten en wilde er zo snel mogelijk van af. voorlopig dus he-le-maal klaar mee.

Royban

Experimenterende gebruiker
Verschilt, ongeveer 1 keer in de 8 weken gemiddeld. Nu 4 maanden geleden en deze vrijdag weer:grin:

Royban

Skippy zei:
1 keer per maand ongeveer, als ik naar een feest ga.

Heb je dan nog elke keer dat echte lovegevoel?
ik heb dat zelf wel eens gedaan maar merk dan dat ik vaak wel warm word enzo maar niet dat immens blije gevoel krijg.

Skippy

Wijs gebruiker
Royban zei:
Skippy zei:
1 keer per maand ongeveer, als ik naar een feest ga.

Heb je dan nog elke keer dat echte lovegevoel?
ik heb dat zelf wel eens gedaan maar merk dan dat ik vaak wel warm word enzo maar niet dat immens blije gevoel krijg.

Alleen als het echt goeie X is maar dat kom ik zelden tegen, laatst een paar goeie weggegeven op een feestje , het enige wat ik gegeten had was een quarterpounder van de mac en dat trek ik niet.
Helaas!! Want aan dr hoofd te zien waren het knallers!
Als ik goeie pillen op heb dan kan het me niks schelen wat er om me heen gebeurd, voel me lekker , ga op in de muziek, niks wat me boos kan maken.

rr00

Hoe het voelt heeft meer met je tolerantie en mindset dan de kwaliteit van je pillen hoor. Als het mdma is is het mdma.

rr00

Wat versta je onder kwaliteit dan?

Zolang ze niet versneden zijn met troep, en meestal zijn ze dat niet in NL, is het gewoon mdma en zijn ze dus gewoon goed. Hooguit sterker of minder sterk, maar dan pas je toch gewoon je hoeveelheid aan.

Het gebeurt allemaal in je koppie hoor.

Tufnut

Badass junkie
De kwaliteit van het effect wordt bepaald door het middel, de set en de setting. Het middel is in principe het minst spannend. Als dat goed is, dan is het gewoon goed. Dosering is simpel aan te passen. De setting is ook redelijk simpel. Gewoon een leuke locatie, prettige spullen en fijne mensen om je heen regelen. Is al iets complexer, maar met ene beetje inzicht zeker te doen. De set dat ben je zelf met al je nukken en grillen. Ook die kun je beinvloeden (door bv positief denken), maar dat is m.i. wel het moeilijkst omdat veel mensen zichzelf niet voor 100% kennen.

Set en setting zijn ook nog eens van invloed op elkaar. In een onveilige setting zul je jezelf ook niet prettig voelen en andersom is het zo dat als je je kut voelt je ook minder prettig voelt in drukte oid. Het middel heeft ook hier de minste wisselwerking. Het zal hooguit uitmaken als je niet zeker weet of het spul goed is, de onzekerheid daarvan kan van invloed zijn op het effect. Echter zou je kunnen stellen dat dat eigenlijke een deel van de set is.

Skippy

Wijs gebruiker
Ik ga niet moeilijk doen om het te omschrijven, een goeie pil is gewoon een pil die je bijna net zo laat voelen als de eerste keer , als je een goeie pil gebruikt had teminste :P.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vrijwel nooit meer. Vorige twee jaren nog eens een enkele keer gedaan, maar bij de laatste keer alweer 29 in één weekend. Conclusie: slechte pillen en beter niet nog eens.

Bovenaan