DrippTone zei:Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om?![]()
DrippTone zei:Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om?![]()
.Angramar Temenos zei:DrippTone zei:Vroeger was dat nog 275 euro, maar ik doe het niet meer dus intresseerd me geen hol. Maar hopelijk betaal jij er een geeltje voor ofzo, lekker opscheppen bij je vriendjes. Daar gaat het toch allemaal uiteindelijk om?![]()
Denk dat je daar vooral NIET over op kan scheppen als je al zou willen opscheppen, want dan koop je gewoon bagger waar wss niet eens coke in zit, caffeine met speed (als je geluk hebt :P) erdoorheen.

Isolation zei:[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XWRnds2Zasw&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
pas maar op, you fucking with him, you fucking with the best. DIE DIE DIE DIE!
Hij is een lijpe papi met gekke connecties voor die 89.3 % sossa voor 20% minder dan straatprijs he, hij komt julliehalen!
plantenbak zei:als ik 10gr haal weet ik zeker dat het fout gaat...

plantenbak zei:dan ben ik 1 gelijk door me geld heen en 2 ik maak er een te groot feestje van.
of te snel kleine feestjes![]()
yeti zei:Als je vandaag gaat jutten op het strand betaal je misschien wel niks voor een 1000 blok![]()
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=148508326
Tony Montana zei:per gram betaal ik 40 euro.
per 10 gram betaal ik 300 euro.
VidaLoCa zei:Hier in Antwerpen toen ik gebruikte (eerste dealer) kon je 10g krijgen voor 300e maar wel troep van 55% met manitol en weet ik wat nog erdoor.
Betere Coke was 400 voor 10.

Albino zei:Iedereen gaat toch het liefst voor die-hard coke +.
Betaal liever een 10tje meer voor erg goeie kwaliteit.. wie niet?![]()
Never forgive, never forget!Oom Klaas zei:Tuurlijk, alleen dat ie 55% troep noemt..tsjah dat laat mij meer aan mensen zoals TR denken.

ExceptionalInsight zei:Never forgive, never forget!Oom Klaas zei:Tuurlijk, alleen dat ie 55% troep noemt..tsjah dat laat mij meer aan mensen zoals TR denken.![]()
iNkz zei:Tony Montana zei:per gram betaal ik 40 euro.
per 10 gram betaal ik 300 euro.
mooie prijs.. kwaliteit ?
mr.sossa zei:450 voor orgi crissi crystal
mr.sossa zei:je koopt het in een capsule vers die nog paar uur eerder is uitgepoeptgeen mix erin nix
mr.sossa zei:ja daarom moet je connecties hebben en lang blijve zoeke soms lukt het soms niet
Het spul komt altijd het land puur binnen (Als het van het land van oorsprong komt toch) als jij een bolletjesslikker laat ons zeggen 100 gram kan laten smokkelen want meer krijgt hij niet binnen (Heb trouwens geen idee hoeveel ze in hun strot duwen) wat doe jij dan 100 gram puur laten overvliegen en in nederland versnijden of hem 50 gram coke en 50 gram lidocaine in zijn strot late duwe ?Oom Klaas zei:Je weet hoop ik wel dat nog maar heel weinig cocaïne puur het land in komt,
't meeste is al versneden voordat het hier aan land komt.
Dus of 't nog naar schijt ruikt of niet,
altijd laten testen.
't Kan natuurlijk wel, en dan kan je er blij zijn met je kwaliteit want zuivere coke is iets waar weinig mensen maar van kunnen proeven.