1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoeveel coke ?

Discussie in 'Cocaine' gestart door Plato071, 30 jun 2019.

Tags:
Changes GGS Verslavingszorg
  1. silkroad

silkroad Belezen gebruiker

heb ik gedaan maar negeert mij wat genoeg zegt! moet meer haar op mijn tanden kweken ben niet zo de "stoere" persoon, heb zoiets van ach volgende keer beter maar iedere keer is het hetzelfde liedje

2. silkroad

@acht.zes
    gy draait nu ook al enkele jaren mee op deze forum eh?

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

@silkroad
    Ik heb me lang geleden ooit eens aangemeld, maar ben eigenlijk pas anderhalf a 2 jaar echt actief op dit forum.

4. AphexTwin

AphexTwin Bewuste gebruiker

Stoer of niet, ze mogen jou geen oren aannaaien. ‘t Is wel jouw geld dat je kwijt bent en dat hangt ook niet zomaar aan de bomen.
    Een goeie dealer behandelt z’n klantenkring met respect, zodat z’n klanten blijven terugkomen + ze hem aanbevelen bij kennissen en vrienden, als hij dat zelf toelaat.

5. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Je zou zo'n figuur zo maar kunnen aangeven bij de politie, jij genaaid hij genaaid.

6. silkroad

daar lost ge niks mee op ne hele hoop miserie en ben niet onmiddelijk het figuur die gaat lullen!?
    zal wel een keer op nen echte dealer tegemoet komen als ik ergens ben

7. Used&abused

Used&abused Experimenterende gebruiker

Wat je steeds vaker ziet, in het uitgaansleven of bij “de dealer op de hoek” dat er veel rommel wordt aangeboden. Versneden en gemixt met andere zooi. Lager percentage coke en dus een hogere winstmarge voor de dealer. Je moet helaas wel de juiste mensen kennen om het juiste te krijgen.

8. Huis89

Huis89 Gast

Zit nu gemiddeld op 1g voor een heel weekend dus ongeveer 0.5 per nacht.
    Hou nu wel 2 a 3 weken pauze.
    Dat is heel anders geweest. Ging zo 3 gram door in een weekend.

9. silkroad

zelfs met je beste juiste persoon wordt je genaaid. iedere keer gaat er 10% coke af tot je merkt dat het verschilt en je gaat zeuren en hij geeft excuses. of van die namaak rommel dat er sterk op trekt als je wat gedronken hebt.
    speed+benzo mix , lidocaine caffeine of smartshop shit.
    het begint pas gevaarlijk als ze NPS beginnen te gebruiken. de 1 kapt er dat bij de ander dat en zonder dat je het weet is het fataal

10. Don_Juan

Don_Juan Experimenterende gebruiker

Als je genaaid word is het dus niet de juiste persoon.

Wel jammer dat je telkens geen fijn spul kan regelen. Je moet er ook een beetje mazzel mee hebben en net een juiste dealer vinden.

Ik ben echt zeer tevreden met die van mij. Kwaliteit altijd zeer hoog, en als hij die niet kan krijgen dan is er dus ook even niet. Met klachten word gewoon serieus om gegaan en opgelost. Het zijn serieuze bedragen dus dat mag je ook wel een beetje verwachten.

11. silkroad

het zal overal zo zijn.
    koop ke e grammeke en gaat het dealertje met dat geld wat weed kopen liever in contact komen met wat volwassen volk ipv die clowns

Laden...
Vergelijkbare Topics - Hoeveel coke
  1. Psychedelic-experience
    Reacties:
    83
    Weergaven:
    9.524
  2. mdmafreak
    Reacties: