Hoeveel coke ?

silkroad

Bewuste gebruiker
@silkroad
De kwaliteit van de coke is heden ten dage gemiddeld genomen hoger dan die ooit was, dus ik denk dat een en ander aan je slechte connecties ligt en misschien ook aan tolerantie.

Waarom ben je trouwens niet na het testen teruggegaan naar de dealer om je geld terug te eisen?

heb ik gedaan maar negeert mij wat genoeg zegt! moet meer haar op mijn tanden kweken ben niet zo de "stoere" persoon, heb zoiets van ach volgende keer beter maar iedere keer is het hetzelfde liedje

AcidWarrior

Wijs gebruiker
heb ik gedaan maar negeert mij wat genoeg zegt! moet meer haar op mijn tanden kweken ben niet zo de "stoere" persoon, heb zoiets van ach volgende keer beter maar iedere keer is het hetzelfde liedje
Stoer of niet, ze mogen jou geen oren aannaaien. ‘t Is wel jouw geld dat je kwijt bent en dat hangt ook niet zomaar aan de bomen.
Een goeie dealer behandelt z’n klantenkring met respect, zodat z’n klanten blijven terugkomen + ze hem aanbevelen bij kennissen en vrienden, als hij dat zelf toelaat.

silkroad

Bewuste gebruiker
daar lost ge niks mee op ne hele hoop miserie en ben niet onmiddelijk het figuur die gaat lullen!?
zal wel een keer op nen echte dealer tegemoet komen als ik ergens ben

Used&abused

Experimenterende gebruiker
Wat je steeds vaker ziet, in het uitgaansleven of bij “de dealer op de hoek” dat er veel rommel wordt aangeboden. Versneden en gemixt met andere zooi. Lager percentage coke en dus een hogere winstmarge voor de dealer. Je moet helaas wel de juiste mensen kennen om het juiste te krijgen.

H

Huis89

Gast
Hoeveel coke gebruiken jullie gemiddeld per dag week maand ? En als jullie pauzeren hoelang dan ? Gebruikte zelf 2 g per dag

Zit nu gemiddeld op 1g voor een heel weekend dus ongeveer 0.5 per nacht.
Hou nu wel 2 a 3 weken pauze.
Dat is heel anders geweest. Ging zo 3 gram door in een weekend.

silkroad

Bewuste gebruiker
Wat je steeds vaker ziet, in het uitgaansleven of bij “de dealer op de hoek” dat er veel rommel wordt aangeboden. Versneden en gemixt met andere zooi. Lager percentage coke en dus een hogere winstmarge voor de dealer. Je moet helaas wel de juiste mensen kennen om het juiste te krijgen.

zelfs met je beste juiste persoon wordt je genaaid. iedere keer gaat er 10% coke af tot je merkt dat het verschilt en je gaat zeuren en hij geeft excuses. of van die namaak rommel dat er sterk op trekt als je wat gedronken hebt.
speed+benzo mix , lidocaine caffeine of smartshop shit.
het begint pas gevaarlijk als ze NPS beginnen te gebruiken. de 1 kapt er dat bij de ander dat en zonder dat je het weet is het fataal

D

Don_Juan

Gast
Als je genaaid word is het dus niet de juiste persoon.

Wel jammer dat je telkens geen fijn spul kan regelen. Je moet er ook een beetje mazzel mee hebben en net een juiste dealer vinden.

Ik ben echt zeer tevreden met die van mij. Kwaliteit altijd zeer hoog, en als hij die niet kan krijgen dan is er dus ook even niet. Met klachten word gewoon serieus om gegaan en opgelost. Het zijn serieuze bedragen dus dat mag je ook wel een beetje verwachten.

silkroad

Bewuste gebruiker
Als je genaaid word is het dus niet de juiste persoon.

Wel jammer dat je telkens geen fijn spul kan regelen. Je moet er ook een beetje mazzel mee hebben en net een juiste dealer vinden.

Ik ben echt zeer tevreden met die van mij. Kwaliteit altijd zeer hoog, en als hij die niet kan krijgen dan is er dus ook even niet. Met klachten word gewoon serieus om gegaan en opgelost. Het zijn serieuze bedragen dus dat mag je ook wel een beetje verwachten.

het zal overal zo zijn.
koop ke e grammeke en gaat het dealertje met dat geld wat weed kopen liever in contact komen met wat volwassen volk ipv die clowns

Evilcoffee69

@silkroad

Kleine tip: Google je eigen gebruikersnaam eens … ? Hier op straat nog nooit zo'n goed spul tegengekomen als daar. En volle grammen. En goedkoper. Elke keer ...

Rupsen God ❤

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik gebruik maar eens in de zoveel maanden, ik gok 2 a 3 keer per jaar. Tijdens zo'n nachtje gaat er dan toch wel 1,5 gram per persoon doorheen. Dat spul snuift ook gewoon veel te lekker:nose1:

R

Revolutionair

Gast
2 gram per dag!
Als je goede coke koopt en niet in een keer 10 gram betaal je al snel veel.
Prijzen zijn hier niet te noemen maar dat is een goede 2de hands auto per maand...
Thats insange...
Als je dat doet koop dat 10 of 20 gram voor dealers prijs...

silkroad

Bewuste gebruiker
2 gram per dag!
Als je goede coke koopt en niet in een keer 10 gram betaal je al snel veel.
Prijzen zijn hier niet te noemen maar dat is een goede 2de hands auto per maand...
Thats insange...
Als je dat doet koop dat 10 of 20 gram voor dealers prijs...
2gram per dag coke? dat is om het uur een lijntje?? ik zou zeggen als je goeie coke hebt doe je mss 1gram op een ganse dag op of ben ik verkeerd?

Karentje

Belezen gebruiker
Kan iemand mij advies geven? Ik wil deze week cocaïne proberen, maar heb dit nog nooit gedaan. Ik wil weten hoeveel ik per keer mag snuiven. Het zou heel pure Colombiaanse cocaine zijn. Ik weet wel niet hoe puur precies.. En als het uitgewerkt is na een uur, mag ik dan dezelfde dosis bijsnuiven?

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als het echt hele goeie is, dan zou je aan zo'n 50mg al genoeg moeten hebben voor n uur of anderhalf.

Of je moet er zo een zijn die graag zo strak als een paal staat van de coke maar geloof me, dat moet je niet willen. Less is more!

Karentje

Belezen gebruiker
Als het echt hele goeie is, dan zou je aan zo'n 50mg al genoeg moeten hebben voor n uur of anderhalf.

Of je moet er zo een zijn die graag zo strak als een paal staat van de coke maar geloof me, dat moet je niet willen. Less is more!
Bedankt 8.6! Het effect merk je al binnen het kwartier zeker? Dus kan je dan al bijsnuiven moest het nog niet genoeg werken? En dan eenmaal het uitgewerkt is gewoon weer dezelfde dosis of toch lager?

silkroad

Bewuste gebruiker
Kan iemand mij advies geven? Ik wil deze week cocaïne proberen, maar heb dit nog nooit gedaan. Ik wil weten hoeveel ik per keer mag snuiven. Het zou heel pure Colombiaanse cocaine zijn. Ik weet wel niet hoe puur precies.. En als het uitgewerkt is na een uur, mag ik dan dezelfde dosis bijsnuiven?

pure cocaine bestaat niet tenzij je in het lab zit. met goeie cocaine ben ik met 2 superklein lijntjes zoet voor 2uur! vroeger deed ik om de 20-30minuten altijd een dikke lijn ( zo breed als bankkaart ) die tijden zyn ook veranderd. ik heb soms het gevoel dat de coke nu op 30-40minuten pas op zijn hoogtepunt komt en na 60-70min begint af te bouwen.
1-2 pintjes drinken dan lijntje en een goeie maffia film vind ik nog het fijnste!

Karentje

Belezen gebruiker
misschien een stomme vraag, maar kan je eenmaal de coke na een 2 uur uitgewerkt is slapen? Ik ben aan het twijfelen of ik het in de week of in het weekend zou doen. Als ik het s' avonds gebruik en dan de volgende ochtend vroeg op het werk moet zijn. Zouden mijn collega's iets merken aan mij, nauwe pupillen ofzo??

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
misschien een stomme vraag, maar kan je eenmaal de coke na een 2 uur uitgewerkt is slapen? Ik ben aan het twijfelen of ik het in de week of in het weekend zou doen. Als ik het s' avonds gebruik en dan de volgende ochtend vroeg op het werk moet zijn. Zouden mijn collega's iets merken aan mij, nauwe pupillen ofzo??
Als je niet aan het verkeer deelneemt onderweg naar werk kan het wel al is het verstandiger te doen als je de dag er na vrij bent natuurlijk.

silkroad

Bewuste gebruiker
neen die merken niets, er zijn veel mensen die coke tijdens hun werk gebruiken. al die neveneffecten komen van versnijdingsmiddelen!
coke geeft geen kater en na paar uur moet je weer normaal zijn
speekseltesten of andere controles kunnen coke tot een week zichtbaar maken door metabolie in de lever omgezet wordt.

Evilcoffee69

Wat dat slapen betreft: Als ik er op een dag een grammetje heb door gejaagd, en het is straf spul, duurt het al eens tussen de vier en zes uur na de laatste lijn vooraleer ik kan slapen. Met dat slappe spul van m'n eerste prullevent van een dealer viel ik meteen in slaap, ha ha.

silkroad

Bewuste gebruiker
Wat dat slapen betreft: Als ik er op een dag een grammetje heb door gejaagd, en het is straf spul, duurt het al eens tussen de vier en zes uur na de laatste lijn vooraleer ik kan slapen. Met dat slappe spul van m'n eerste prullevent van een dealer viel ik meteen in slaap, ha ha.

a de uitwerking van coke kan je gemakkelijk slapen. hangt een beetje van alle factoren af ... jezelf,versnijdingsmiddelen,etcetc
kan je ganse nacht niet in slaap vallen = levamisole,caffeine,speed, stims cuts.
kan je simpel in slaap vallen = slaapmedicatie, benzos , ...

Evilcoffee69

idd post die link dan of post nix... je kan die links toch alleen met tor openen
  1. Waarschuwing
    Dealen of anderszins informatie vragen over of naar de verkoop(punten) van drugs is NIET toegestaan op DrugsForum, ook niet via privéberichten (conversaties). Indien dit ontdekt wordt, zal er direct overgegaan worden tot het geven van een permanente ban.

Lees de forumregels!

Maar weet je wat ... Aangezien ik van jou helemaal niks mag posten tenzij ik de link geef, zal ik speciaal voor jou de regels overtreden en je TOCH de link geven, meneer! Komt ie hoor ... http://www.google.nl

Laatst bewerkt:

WAZA

Belezen gebruiker
die gasten op de hoek van de straat zijn vaak dom en laag IQ . als je goede coke wilt moet je echt afstanden afleggen

L

Lid 147000

Gast
Die ratjes zijn een plaag, en elke dag een berichtje met een aanbieding
En maar rondjes in de buurt cirkelen lol, logisch je bent hun melkkoetje.
Ik woonde in een dorp vlakbij Leiden en drugs is overal.
Maar ik had na +- 1.5 jaar al 15 dealers in me tel die uit het zelfde dorp kwamen.
En dan wat uit de regio. En soms was ik echt aan t bellen op die lastige tijdstippen.
Woensdag ochtend 05:30 ofzo. wat een gedoe altijd. Ik mis dat echt niet!
Ik ben gelukkig na 8 jaar van die kut coke verslaving afgekomen, pas met een opname
en een dagelijkse ambulante behandeling en verhuizen.
Het heeft me ook alles kapot laten maken... relatie appartement werk financieel.

Als je opzoek bent moet je is proberen iemand te vinden die crack zelf maakt en verkoopt.
Dan heeft hij altijd goede en hoog zuivere coke want anders lukt het proces niet om naar crack te coken!
Dus snel op naar die crack roker met een goede connectie voor je!:tilttearlaugh:
Op het dark web ( deep web beter) gaat rond snuffelen kom je zeker 25 markten tegen en ik heb ook wel is een nederlandse gezien. Maar bij die markten is t meestal wel met bitcoin betalen etc...

silkroad

Bewuste gebruiker
Maar ik had na +- 1.5 jaar al 15 dealers in me tel die uit het zelfde dorp kwamen.
En dan wat uit de regio. En soms was ik echt aan t bellen op die lastige tijdstippen.
Ik ben gelukkig na 8 jaar van die kut coke verslaving afgekomen, pas met een opname
Het heeft me ook alles kapot laten maken... relatie appartement werk financieel.

Als je opzoek bent moet je is proberen iemand te vinden die crack zelf maakt en verkoopt.
Dan heeft hij altijd goede en hoog zuivere coke want anders lukt het proces niet om naar crack te coken!
Dus snel op naar die crack roker met een goede connectie voor je!:tilttearlaugh:
Op het dark web ( deep web beter) gaat rond snuffelen kom je zeker 25 markten tegen en ik heb ook wel is een nederlandse gezien. Maar bij die markten is t meestal wel met bitcoin betalen etc...

crack cocaine kan nog veel levamisole of soda bevatten

L

Lid 147000

Gast
crack cocaine kan nog veel levamisole of soda bevatten

Je kan ook die crack niet snuiven! maar eerst is het hoogwaardig poederrrrrrrrr en normale snuifcoooooooooookkkkkk!!!
kopen kopen kopen:tilttearlaugh:

En dat moet goed zijn anders lukt het proces van die coooooookkk niet om goede craaaaaaaaaaaackkk te maken!

silkroad

Bewuste gebruiker
Je kan ook die crack niet snuiven! maar eerst is het hoogwaardig poederrrrrrrrr en normale snuifcoooooooooookkkkkk!!!
kopen kopen kopen:tilttearlaugh:

En dat moet goed zijn anders lukt het proces van die coooooookkk niet om goede craaaaaaaaaaaackkk te maken!

ge moet al boven de 80% zitten om goede crack te maken! en geen levamisole ofzo dat verpest de pret

WAZA

Belezen gebruiker

Hoe kom je er dan vanaf? ben hier al jaren verslaafd maar 2 maanden clean lukt nog regelmatig.
haha, ik ben zelfs al af en toe bij de verslavingszorg met gesprekken.

Steeds dat geknok om niet te gebruiken en maar weer lopen en je volvreten ofso om die cravings te onderdrukken. die cravings veranderen in een roes op zichzelf..
en als je het dan uiteindelijk overwint denk je van OO waarom ook niet weer is een keer..... de dag erna denk je dan van waar ben ik in godesnaam mee bezig geweest.

Laatst bewerkt:
Bovenaan