(zal wel niet)
en blijf er aardig relaxed onder... ut moge wellicht een excuse o.i.d. zijn, maar het helpt mij prima bij de stressbaan die ik heb! Dagelijks heb ik te maken een hooooop moeilijke mensen met veeeeeeel weerstand, ik kom in crisissituaties e.d....., maar juist door de nul punt vijf reageer ik adequaat en manage ik het allemaal nog wel. Ik geloof niet dat ook maar één collega hier enig benul over heeft. Ik werk hoogtens keihard en ben onder collegae één van de weinige die geen agressie kent in zijn werk. 
Sc0rp10n zei:eerst en vooral wat is ne gram ?
toch niet die halve grammetjes die zo nat zijn dat ze 1 gram wegen ?
en dan hangt er nog van af welke soort troep je hebt...
snuffelt nen halve gram binnen en meanwhile shotte nen hele gram in the veins... dan zedde efkes vertrokken...
maar ik heb ooit eens grijze gehad in een glazen potje, en een lijntje van 15cm was voldoende om 2 nachten compleet wakker te blijven...
ik heb ne maat van mij is bezig gezien, maar da geloofde toch ni denk... 2,5gram ingeshot op ene nacht, dus op 24 uur 4 gram...
DjTrips zei:veeeels te veel![]()
lysergine25 zei:snuiven is erg slecht voor je huid en je slijmvliezen dat doe ik nooit meer.
Capsules vullen met verse pep zo uit de bal geen gezeik 0,3 gram max per casule.
Op 1 capsule doe je ook 1 hele dag ..... meer is onnodig.
PEP gebruiken, is met mate innemen en zwaar genieten.
Langdurig pepgebruik verkankert je ziel je lichaam en je geest.
![]()
lysergine25 zei:Maar ja je typt nog dus het zal wel loslopen ?
Zolang je nog kunt typen komt 't helemaal goed. 
Safire zei:Ik ontken ook iedere vorm van speed gebruik..
SperSIZEboon zei:

calimero_a zei:Ongeveer 1 gram per week als ik eraan kan komen![]()