hoeveel gebruik jij?

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Ik gebruik het slechts zeer sporadisch, vroeger (en dan spreek ik over een jaar of 17/ 18 ) gebruikte ik het bijna ieder weekend en soms ook nog door de week, als ik over had of als ik een goeie prestatie op school en/of werk moest leveren.

Nu ben ik 20 en ik heb het afgelopen anderhalf jaar in totaal misschien pas 5 keer gebruikt. Dit komt vooral omdat ik in deze periode de coke ondekt heb.

Gelukkig ben ik nu eindelijk zover dat ik ook met coke goed kan omgaan. Dus ik kan beide middelen met mate gebruiken (slechts met heel speciale gelegenheden) en dat bevalt goed. :)

KaO

Newbie
ik ben nu iets meer dan een jaar gestopt. ik heb het ondertussen wel nog eens 2 keer gedaan, maar verschrikkelijk ziek geweest de dag nadien. juist voor ik gestopt ben was het elke dag. en ik heb nog geluk gehad, want ik ken anderen die er ondertussen al 2 jaar mee bezig zen en s'morgens, s'middags en s'avonds een lijn nodig hebben. speed is gevaarlijk op dat vlak, voor je het weet ben je echt wel verslaaft.

Qocaïne

Badass junkie
Ik probeer een 3 maanden regel aan te houden.

Dit is met speed best lastig.

Heb er 1 à 2 maanden tussen ieder gebruik gehouden.
Nu volgende week weer... das ook een maand.

NexxtGen

Belezen gebruiker
jezus als ik zo die hoeveelheden allemaal lees, 2 gram per weekend, 1 gram per dag... damn jullie tolerantie moet best wel hoog zijn dan :|
want
ik heb eens 3 lijnen genomen (was daarvoor nog wel wazig van de pillen) niet zo hele grote lijnen, maar ik had dus serieus nog 30 uur later veel meer energie dan normaal en zonder zonlicht waren mijn pupillen nog steeds erg groot. Maar ja misschien heb ik dan gewoon goede pep en jullie niet hahaha :stoned: (zal wel niet)

Yazz

Newbie
nul punt vijf per dag...

:smoke: en blijf er aardig relaxed onder... ut moge wellicht een excuse o.i.d. zijn, maar het helpt mij prima bij de stressbaan die ik heb! Dagelijks heb ik te maken een hooooop moeilijke mensen met veeeeeeel weerstand, ik kom in crisissituaties e.d....., maar juist door de nul punt vijf reageer ik adequaat en manage ik het allemaal nog wel. Ik geloof niet dat ook maar één collega hier enig benul over heeft. Ik werk hoogtens keihard en ben onder collegae één van de weinige die geen agressie kent in zijn werk.
Zo heeft dus ieder mens (hopelijk) van die 'dingen' in zichzelf die anderen niet hoeven te weten (daarvoor is het weer niet relaxed genoeg), ik zou hoogstens eens bij een psychiater langs moeten gaan en me laten onderzoeken op ADHD. Juist zónder speed ben is het bij mij één grote chaos! Inmiddels gebruik ik al een heel tijdje deze nul punt vijf, en denk dat dit dé onderhoudsdosis per dag voor me is... :wave:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Nog geen half gram in de 2 maanden,dus zo af en toe op een hard feestje puur om het vol te houden wat met pillen niet altijd lukt.

Sc0rp10n

Newbie
de prul

eerst en vooral wat is ne gram ?

toch niet die halve grammetjes die zo nat zijn dat ze 1 gram wegen ?
en dan hangt er nog van af welke soort troep je hebt...

snuffelt nen halve gram binnen en meanwhile shotte nen hele gram in the veins... dan zedde efkes vertrokken...

maar ik heb ooit eens grijze gehad in een glazen potje, en een lijntje van 15cm was voldoende om 2 nachten compleet wakker te blijven...

ik heb ne maat van mij is bezig gezien, maar da geloofde toch ni denk... 2,5gram ingeshot op ene nacht, dus op 24 uur 4 gram...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Re: de prul

Sc0rp10n zei:
eerst en vooral wat is ne gram ?

toch niet die halve grammetjes die zo nat zijn dat ze 1 gram wegen ?
en dan hangt er nog van af welke soort troep je hebt...

snuffelt nen halve gram binnen en meanwhile shotte nen hele gram in the veins... dan zedde efkes vertrokken...

maar ik heb ooit eens grijze gehad in een glazen potje, en een lijntje van 15cm was voldoende om 2 nachten compleet wakker te blijven...

ik heb ne maat van mij is bezig gezien, maar da geloofde toch ni denk... 2,5gram ingeshot op ene nacht, dus op 24 uur 4 gram...
:openmouth:
Heb je daar misschien ook ondertiteling bij ??

TofkeThe1

Experimenterende gebruiker
hehe

Hangt van week tot week af bij mij soms week zonder of enkel weekend somss 3 nachten per week hangt af vant volk vant werk en van de vibes he ma normaal neemt gemiddeld 1,5 - 2 gr kan ook niks zen of tdubbele
Allez ga hem nu gon kappen zie deju op dit ur ne mens nog laten werken, buttomorrow 11.30 kinesistje die me komt soigneren zie :)

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik koop ongeveer 1 gram per maand, die ik dan verspreid over een weekend opsnuif. Het hangt er ook vanaf hoe goed de kwaliteit van de speed is. Soms is de speed zo goed dat ik na 3-4 goeie lijnen en een paar puntjes al de hele nacht kan doorgaan, dan blijf ik meestal heel het weekend wakker en gebruik de volgende avond de rest. Soms is de speed van mindere kwaliteit en dan snuif ik vaak een gram per avond (ik heb nog niet echt een vaste dealer en ga niet altijd op dezelfde plaats halen, dus de kwaliteit varieert), dan blijf ik meestal niet heel het weekend wakker. Soms snuif ik iets meer als 1 gram per weekend (als ik van vrienden nog iets krijg :wink: ). Heel af en toe gebeurt het dat ik meer als een gram koop per maand, maar dit is zelden.

Boelie

Newbie
ALs ik geld heb gaat er gemakkelijk 1 gram of meer door me neus. Als ik veel uitga in een maand is het tog iets van 2-3 gram.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
snuiven is erg slecht voor je huid en je slijmvliezen dat doe ik nooit meer.

Capsules vullen met verse pep zo uit de bal geen gezeik 0,3 gram max per casule.
Op 1 capsule doe je ook 1 hele dag ..... meer is onnodig.

PEP gebruiken, is met mate innemen en zwaar genieten.

Langdurig pepgebruik verkankert je ziel je lichaam en je geest.

:hearteyes:

hypersnap

Bewuste gebruiker
Pep gebruikte ik alleen als ik me brak voel en de dag wou overleven. Maar heb slimme zet genomen en blijf nu van pep af :)

^_^

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
snuiven is erg slecht voor je huid en je slijmvliezen dat doe ik nooit meer.

Capsules vullen met verse pep zo uit de bal geen gezeik 0,3 gram max per casule.
Op 1 capsule doe je ook 1 hele dag ..... meer is onnodig.

PEP gebruiken, is met mate innemen en zwaar genieten.

Langdurig pepgebruik verkankert je ziel je lichaam en je geest.

:hearteyes:

Ik ben al verkankert, wat nu?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
uuhhh das lastig volgens mij is het niet meer omkeerbaar zoiets.

:cry:

Maar ja je typt nog dus het zal wel loslopen ?

Stonie

Fishhead07

Wijs gebruiker
Als ik nu pep gebruik dan misschien 100 mg als combo drug. Maar los pep gebruik ik niet. Ik gebruik heel af en toe pep, max eens per maand ofzo. Ik heb het nooit veel gedaan, heb dus ook niet veel nodig :)

De 2e keer dat pep gebruikte was bijna een gram dat ging dan dan ook echt niet goed de dagen erna :flushed: Was namelijk nog goede pep ook :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ga door periodes dat ik het weken achter elkaar bijna dagelijks doe. Totdat ik merk dat mijn lichaam en geest het niet meer trekken en dan doe ik weer even een week of zes niks of bijna niks. In een gebruikersperiode, gebruik ik ongeveer 2 a 3 gram per week.

SperSIZEboon

Badass junkie
Safire zei:
Ik ontken ook iedere vorm van speed gebruik..

SGiZO

Experimenterende gebruiker
alleen in het weekend, op het einde, zodat ik helder genoeg ben om thuis te geraken :)

Addict

Newbie
1gr. in een week, soms meer ( het is te zien hoeveel geld ik nog heb :P of als er nog vrienden langs komen met nog een paar lijnen )
In het weekend gebruik ik soms maar speed omdat ik liever xtc neem op een feestje.
Ik heb het dan beter naar me zin en ik ga beter op in de muziek enzo :P
Kvind dat speed meer voor tijdens de week is, voor thuis ofzo.
Mja das mijn mening :P

xx

Fishhead07

Wijs gebruiker
Momenteel 1 keer per maand XTC 3 keer sos(kleine hoeveelheden) ofzo en een zooitje joints en wat zelfgemaakte cocos cocktails/ milshakes :grin:

:wave:

hy, iedereen, heb de moeite niet gedaan om jullie reacties te lezen omdat ik mij eigelijk niets meer herinner van deze forums :tongueout: maar wou je ff zeggen, dat ik ondertussen enkel nog marihuana rook en enkel op feestjes nog es zou xtc gebruiken, maar dat is ook al (en feestjes doe ik mss nog 4 keer op een jaar) :) in 2006 heb ik een zware periode gehad met speed; ondertussen heb ik al 2 kindjes, dus nu leef ik verantwoordelijk en geniet ik van mijn leven dat ik nu heb :)

walnootje

Belezen gebruiker
calimero_a zei:
Ongeveer 1 gram per week als ik eraan kan komen :grin:

Precies hetzelfde! Daarom moet ik ook geen grammen halen en op feestjes gaat het allemaal wel op, deel dan ook veel met vrienden. Want als ik pep thuis heb liggen kan ik er niet of nauwlijks vanaf blijven. :openmouth:

Met name na de eerste dag is het verleidelijk je kater weg te snuiven en zo verschuif ik dat dan tot het spul op is (vaak een week). Heel erg onverantwoordelijk en stom natuurlijk, ik raad het niemand aan. Gelukkig voor mij is het lastig te krijgen of moet ik er veel moeite voor doen, waardoor ik eigenlijk niet eens de behoefte heb om bij te halen. Kortom, ik ben hooked als het in huis ligt, heel duivels spul wat je snel in z'n greep neemt :smilingimp: .

Wees voorzichtig! :wave:

Bovenaan