hoeveel gebruiken op een avond

Ochoa

Newbie
Dan heb je een behoorlijke tolerantie opgebouwd zeg :openmouth:

Vnaaf met vanwege oud en nieuw een keertje 2 gram :)

noortje

Newbie
3 gram? Ja kan me voorstellen, dat je dan weer andere middelen nodig hebt om te gaan slapen. Doe meestal halve tot drie kwart gram, en dan heb ik er vaak al moeite mee.

esmee

Belezen gebruiker
Little_Missy zei:
sos werkt veel te snel uit in mijn mening... ik weet nog goed dat het zelfs de eerste keren maar tot een 45min echt werkte... prijs hoeveelheid verhouding is echt rot... ben ik maar naar speed gegaan, is veel goedkoper! alhoewel ik daar nu wel af en toe wat spijt van heb :rolleyes: slapen is zo saai :mrgreen:

:mrgreen: :wave:

Paddo100

Bewuste gebruiker
fc zei:
Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder

licht eraan tot hoelaat je doorgaat, al is het tot 5uur. gewoon eerst drank tot 1uur. en dan om 2uur 2 sleutels, en dan om t half uur :)

p.s. nooit 1 lijntje of 1 sleutel nemen, altijd 1 links en 1 rechts :wave:

TheChippy

Newbie
Paddo100 zei:
p.s. nooit 1 lijntje of 1 sleutel nemen, altijd 1 links en 1 rechts :wave:
Tja ik hou het meestal bij één kant, dan houd ik 's nachts als ik wil slapen altijd een neusgat vrij om door te ademen. Ik wissel ze wel per iedere keer om.

pilsner

Experimenterende gebruiker
Geweldig heel deze topic, vooral de herkenning van het gebruik! Ik zal eerlijk antwoord geven op de vraagstelling!

Soms één ons per week en soms 50 gram aan goeie shit

Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit!

En ik presteer nog steeds naar behoren ,maar ik erken wel mijn probleem en probeer nu ook rustig aan te doen! Ben er niet trots het heeft meer kapot gemaakt dan het heeft opgebracht!

Ben een best jaloers op mensen die zeggen dat ze een grammetje per week gebruiken! Petje af:

Leuk forum hier !! :wave:

Lost

pilsner zei:

Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit! :wave:

:openmouth: :openmouth:
Ik moet zeggen dat ik wel is een x 20 gram gebruikt heb in 1 week

maar 1 ons tot 50 gram tering dan moet je rijk zijn maat :grin:

pilsner

Rijk zijn, hahahha!

Wanneer je dicht bij het vuur zit is het erg warm, op het ogenblik kan ik het me ook niet meer veroorloven, en heb er een potje van gemaakt in mijn leven!

Nu is het dan ook de tijd om al de rommel die ik daardoor heb gemaakt op te ruimen, en dat is een zware opgave!

Ben er dan ook totaal niet trots op, baal er meer van dat ik het zover heb laten komen, nu komen de problemen pas zowel geestelijk, en financeel!

kildeer

Belezen gebruiker
@ pilsner: tien jaar lang tien gram per dag? Dude.. (ervan uitgaande dat je een dude bent)
Dat is 500*(10*365)= een hele hoop geld (bijna 2 miljoen). Maar of dat opweegt tegen een ontbrekend neustussenshotje..

"Doet u mij maar een onsje." :P

Ik denk dat ik persoonlijk de laatste tijd aan een grammetje per week zit. Soms meer, meestal minder. Tis sowieso teveel. :(

Nomore

Newbie
ieder uur een lijntje??
Klinkt goed maar ik gebruikte wel wat heavyer hoor ... in mijn gezonde doen: ca 0.7 tot 1 gram per avond pp.
kan ook zo een halve in 2 uur wegwerken
ben t gewend geweest :)

In mijn 'ongezonde' doen: snuif zo 1 gram achterover bijwijze in 1 flinke haal...een lijn van een halve meter of meer :openmouth: Weet neit eens wat mijn 'record'is wat dat betreft.

en ach grootverbruik is mij ook niet vreemd..heb bijna 3 jaar dagenlijk s gebruik KLOKJE rond..

ben ik ff blij dat ik daar mee gekapt ben. maar heb natuurlijk nog wel eens een terugval gehad, 2 jaar geleden nog bv

t spul heeft ook geen relaxte invloed mee op mij ..als ik gebruik voel ik me gelijk weer zoals die jaren toen . brrrr Ik snuif zo een halve in 1 keer op bijwijze en voel me daarna klote.

dan liever sporadisch een pilletje..maar omdat ik bezig met met zwanger raken gebruik ik dus niets meer :wave: .

Cole

Belezen gebruiker
Zaterda uit naa complex geweest.
Van 9 uur savonds begonnen en rond een 6-7 uur gestopt ..

een 4 gram erdoor gedaan, maar mn neus is echt wel fucked, en de grens van KO te gaan , kwam heel dicht bij :rolleyes:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
pilsner zei:
Geweldig heel deze topic, vooral de herkenning van het gebruik! Ik zal eerlijk antwoord geven op de vraagstelling!

En ik presteer nog steeds naar behoren ,maar ik erken wel mijn probleem en probeer nu ook rustig aan te doen! Ben er niet trots het heeft meer kapot gemaakt dan het heeft opgebracht!

Ben een best jaloers op mensen die zeggen dat ze een grammetje per week gebruiken! Petje af:

EEN GRAM OF TIEN PER DAG? HAHAHA GRAPJE ZEKER. Jij snuift al jaren 10 gram per dag en beweert;

1. Nog goed te presteren naar behoren
2. 500 euro per dag te verdienen, terwijl je 10 gram per dag snuift?

Volgens mij heb jij jaren lang 10 gram speed ofzo gesnoven, of zit er een steekje bij je los ofzo? Donder op met die onzin en maak wat van je leven :confused:

In het begin kwam ik met 1g gemakkellijk 2 avonden toe. Maar nu, ja is dat wat vermeerderd :) Nu gemakkelijk 1.5-2 g op een nachtje. Maar dan kom ik echt wel extreem scheef thuis haha

pilsner

033Amnesia zei:
pilsner zei:

EEN GRAM OF TIEN PER DAG? HAHAHA GRAPJE ZEKER. Jij snuift al jaren 10 gram per dag en beweert;

1. Nog goed te presteren naar behoren
2. 500 euro per dag te verdienen, terwijl je 10 gram per dag snuift?

Volgens mij heb jij jaren lang 10 gram speed ofzo gesnoven, of zit er een steekje bij je los ofzo? Donder op met die onzin en maak wat van je leven :confused:

Onzin laat me lachen mafketel, ga niet in topics lopen zieken en onzin lopen lullen.

Wordt ik een beetje moe van! Zal toch zelf wel weten hoe het zit, anders ga ik niet reageren, kan mijn tijd wel beter besteden

Succes met je domme opmerkingen!
Ps Mijn leven is weer op orde :wave:

groet

Skippy

Wijs gebruiker
Het is niet dat ik elke dag snuif, maar als ik haal, haal ik wel 3 gram ongeveer en dat gaat ook echt wel op. :rolleyes:

Voor z'n tweetjes halen we 2 gram voor de hele avond/nacht. En dat gaat op ook. Tja, je wilt toch niet dat er een vel op komt....

belg_limburger

hoeveel je ook haalt het geraakt altijd op met goed gezelschap, of zelfs alleen.

Heb een tijd gehad dat ik in bed ging liggen met mijn laptop en dan daar begon met kappen
en snuiven . En dit zo om dat 10 minuten opnieuw tot mijn eerste grammetje opwas dan dacht ik van oke nog een half. Enzo door endoor
tot het ondertussen licht buiten begon te worden en het al morgen was.
(3 gram in mijn eentje)

Maar dit was in de tijd dat ik dealde en ook niet iedere dag.

Nu soms nog 1 coke avondje per week of om de 2 weken soms zelfs 1ns per maand
dan haalt ieder een grammetje. en worden er ook zeer veel sigaretten gerookt!
wat ik normaal niet meer doe!

Tip: Na 1 gram stop er gewoon mee want het gaat niet heftiger worden, of je gaat je niet beter voelen. Beter die andere gram besteden voor een andere keer dan heb je die dag er ook iets aan.

dus zeg optijd stop

Paddo100

Bewuste gebruiker
fc zei:
Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder

coke heeft maar een werkzame tijd van 30-45minuten.

ik meestal om 't half uur.

2-3gram op een avond/nacht.

op een gewone avond - niets bijzonders - 1gr
voor een feestje/avond uit meestal 2
max dat ik achter elkaar genomen heb (over 2,5 dag) is 5g

hannus

Bewuste gebruiker
Meestal de hoeveelheid die je mee hebt..
Als je eenmaal ff lekker ana het scheppe bent dan ken je makkelijk op 5a 7gr op een nachie komen :rock:
gelukkig is het niet dagelijks en alleen op feesies.
maar coke is en blijft een naar goedje, gaat er zo makkelijk in. :openmouth:

Tony Montana

Belezen gebruiker
De reacties van elke dag 10gr jaar in jaar uit lijkt me erg overdreven.
Als je dat een paar jaar volhoudt dan ben je of klinisch dood.... of..... het is onzin.
Lijkt mij namelijk niet echt kunnen. Maar dat terzijde...

Gebruik per avond verschilt.

Ligt er 5gr op tafel, dan +/- 2gr die avond.
Ligt er minder dan 3, dan alles opmaken.

Mooiste is dat het maximaal op een halve tot een hele gram zit. Dan zit je goed. Maar dan niet dagelijks... gewoon lekker chill in het weekend.
En dan uiteraard op de Tony Montana stijl met een double snorter. hehehe

ja bij mij en me vrienden is het hoeveel je voor ons neus legt dat gaat erin,en dan nog overwegen om meer te halen.Ikzelf ooit 8 gram op een dag. :sunglasses:

Bovenaan