tischke zei:...ik ben natuurlijk maar een belg,...
Little_Missy zei:sos werkt veel te snel uit in mijn mening... ik weet nog goed dat het zelfs de eerste keren maar tot een 45min echt werkte... prijs hoeveelheid verhouding is echt rot... ben ik maar naar speed gegaan, is veel goedkoper! alhoewel ik daar nu wel af en toe wat spijt van hebslapen is zo saai
![]()

Miriam zei:deze week eigenlijk elke avond een gram

fc zei:Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder

Tja ik hou het meestal bij één kant, dan houd ik 's nachts als ik wil slapen altijd een neusgat vrij om door te ademen. Ik wissel ze wel per iedere keer om.Paddo100 zei:p.s. nooit 1 lijntje of 1 sleutel nemen, altijd 1 links en 1 rechts![]()

pilsner zei:Soms één ons per week en soms 50 gram aan goeie shit
Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit!![]()
.pilsner zei:Geweldig heel deze topic, vooral de herkenning van het gebruik! Ik zal eerlijk antwoord geven op de vraagstelling!
Soms één ons per week en soms 50 gram aan goeie shit
Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit!
En ik presteer nog steeds naar behoren ,maar ik erken wel mijn probleem en probeer nu ook rustig aan te doen! Ben er niet trots het heeft meer kapot gemaakt dan het heeft opgebracht!
Ben een best jaloers op mensen die zeggen dat ze een grammetje per week gebruiken! Petje af:
Leuk forum hier !!![]()
033Amnesia zei:pilsner zei:Geweldig heel deze topic, vooral de herkenning van het gebruik! Ik zal eerlijk antwoord geven op de vraagstelling!
Soms één ons per week en soms 50 gram aan goeie shit
Dus een gram of tien per dag jaren in jaren uit!
En ik presteer nog steeds naar behoren ,maar ik erken wel mijn probleem en probeer nu ook rustig aan te doen! Ben er niet trots het heeft meer kapot gemaakt dan het heeft opgebracht!
Ben een best jaloers op mensen die zeggen dat ze een grammetje per week gebruiken! Petje af:
Leuk forum hier !!![]()
EEN GRAM OF TIEN PER DAG? HAHAHA GRAPJE ZEKER. Jij snuift al jaren 10 gram per dag en beweert;
1. Nog goed te presteren naar behoren
2. 500 euro per dag te verdienen, terwijl je 10 gram per dag snuift?
Volgens mij heb jij jaren lang 10 gram speed ofzo gesnoven, of zit er een steekje bij je los ofzo? Donder op met die onzin en maak wat van je leven![]()
fc zei:Als julie stappen of eens thuis een avondje sos nemen hoeveel nemen jullie dan normaal ieder uur een lijntje of meer of minder