Echt niet. 4x zoveel totaal. Per uur misschien ja in die 12 uren maar in totaal niet.Stiekem nam je dus evenveel
Als we zo gaan rekenen,.,
Echt niet. 4x zoveel totaal. Per uur misschien ja in die 12 uren maar in totaal niet.Stiekem nam je dus evenveel
Ik wou maar gewoon meegeven dat 5gr veel lijkt (wat het ook is) maar dat 1,3gr op 1 nacht ook waanzinnig veel is.Echt niet. 4x zoveel totaal. Per uur misschien ja in die 12 uren maar in totaal niet.
Als we zo gaan rekenen,.,
En dat terwijl ik altijd onvoldoendes had voor rekenen! 😂😂😂Ik wou maar gewoon meegeven dat 5gr veel lijkt (wat het ook is) maar dat 1,3gr op 1 nacht ook waanzinnig veel is.
Daarmee de vergelijking.
Edit : even veel moet inderdaad misschien even snel benoemd worden nu ik het terug lees. Jaja, je hebt gelijk @De Dunne 😄
als je het zo bekijkt1,3gr in 1 nacht of 5gr in een weekend is geen wereld van verschil tbh. 😄
Ervanuitgaande dat jij 12u nam en hij ongeveer 48.
(Stiekem nam je dus evenveel ).
😄
Ik bedoelde uiteraard "snelheid" van nemen en niet "totaliteit"als je het zo bekijkt
Hoihoi, ben nieuw hier! En wat laat op de vraag maar misschien voor nieuwe lezers interessant; ik gebruik zelf best regelmatig. Ik heb vorige week tussen vrijdag en zondag (72 uur) 6 gram gebruikt. Nou weet ik dat dit extreem veel is, maar mijn hartslag en bloeddruk lijken weer teruggegaan te zijn naar normale waarden voor mij. Ik zou wel afraden om meer dan 1 gram, misschien 1,5 op een avond te gebruiken. Daarna word het meer een soort wedstrijd met jezelf over hoeveel je kan gebruiken. Hoop dat iemand er wat aan heeft! GroetjesGoedemiddag Allemaal,
Ben me wat aan het inlezen over doseringen van 3mmc.
Ik heb het een paar keer gedaan en dan niet meer dan +- 125mg per keer slikken, en maximaal 2 innames met een tussentijd van +- 3 a 4 uur ertussen.
Laatst iets meer gebruikt: circa 0.75 gram over een periode van 13 uur ook met steeds minimaal 2 uur ertussen.
Mijn vraag is nu: Hoeveel gram per sessie is echt gevaarlijk en moet je oppassen voor een overdosis?
Ik probeer dit antwoord op het internet te vinden, maar heb nog niet iets concreets kunnen vinden.
Ik lees verhalen op het internet dat er bij sommige sessies gemakkelijk meerdere grammen doorheen kunnen gaan. Terwijl ik in eerste instantie dacht dat dit al aan de hoge kant is.
Hoihoi, ben nieuw hier! En wat laat op de vraag maar misschien voor nieuwe lezers interessant; ik gebruik zelf best regelmatig. Ik heb vorige week tussen vrijdag en zondag (72 uur) 6 gram gebruikt. Nou weet ik dat dit extreem veel is, maar mijn hartslag en bloeddruk lijken weer teruggegaan te zijn naar normale waarden voor mij. Ik zou wel afraden om meer dan 1 gram, misschien 1,5 op een avond te gebruiken. Daarna word het meer een soort wedstrijd met jezelf over hoeveel je kan gebruiken. Hoop dat iemand er wat aan heeft! Groetjes
Hoe moet ik die info interpreteren, de hoeveelheid die bij oraal wordt aangegeven, per hoeveel tijd is dat? Als je 300mg pakt is dus heavy doses, na hoeveel tijd kan je beetje ok weer bij pakken en hoeveel?![]()
3-MMC
3-Methylmethcathinone (also known as 3-MMC or metaphedrone[1]) is a novel stimulant-entactogen substance of the cathinone class. It is a structural analog of mephedrone (4-MMC) and was created as a legal designer drug after the banning of 4-MMC. The mechanism of action is not fully studied, but...m.psychonautwiki.org
De thresholds voor OD durf ik niet te zeggen. Misschien een ander lid. Maar er zijn niet voor niets hier eenheden aangegeven.
Hoe moet ik die info interpreteren, de hoeveelheid die bij oraal wordt aangegeven, per hoeveel tijd is dat? Als je 300mg pakt is dus heavy doses, na hoeveel tijd kan je beetje ok weer bij pakken en hoeveel?
Pfff, mijn “record” is 8,5 gram in drie dagen. Wist wel dat dat niet ok was, maar dan snap ik wel dat m’n lichaam aan het protesteren was. Bedankt voor je reactie!300mg is eigenlijk wat je moet nemen op 1 avond.
Gek he als je zo leest wat mensen wegsnuiven en slikken.
Ik ken haast niemand die 1 dosis van een cathinone neemt en dan stop zegt.
In werkelijkheid zou dat de leukste ervaring en de beste voor je lichaam moeten zijn.
Je kan na de comedown dan gewoon eten, slapen en de volgende dag fris inzetten.
Die je ook kunt hebben met een fractie van de 3mmc.Samen met mijn vrouw gebruiken we 3mmc 2 soms drie keer in de maand en dan gaat er 10 gram doorheen in ongeveer 48 uur. Geen klachten to nu toe maar wel hele geile sex.
De klachten komen vanzelf, zowel op basis van de idiote hoeveelheid als de frequentie.Samen met mijn vrouw gebruiken we 3mmc 2 soms drie keer in de maand en dan gaat er 10 gram doorheen in ongeveer 48 uur. Geen klachten to nu toe maar wel hele geile sex.
Mooi gezegd, vooral de laatste 3 zinnen!De klachten komen vanzelf, zowel op basis van de idiote hoeveelheid als de frequentie.
Bovendien klinkt dit als een serieuze verslaving.
Er is zoveel informatie over het belang van pauzes bij gebruik van stimulanten. Waarom negeer je dat?
Als ik jou/jullie was zou ik het wat rustiger aan doen. Probeer samen andere leuke dingen te doen in jullie vrije tijd.
Met langere pauzes blijft het speciaal.