Hoeveel pillen neem jij, deel 2

Als ik pillen neem, dan neem ik er...

• Een halve pil, en als ze niet genoeg werkt mss nog een halfje...

Stemmen: 8 4,8%
  • Meestal 1 pil per avond

Stemmen: 44 26,5%
  • 2 tot zelfs 4 pillen

Stemmen: 91 54,8%
  • 5 of meer. Xtc werkt niet zo goed meer bij mij...

Stemmen: 23 13,9%

• Totaal aantal stemmers
    166

Imke

Badass junkie
Meestal neem ik er een stuk of 5 ..het hoogste aantal op een nacht was 9 maar dat was in een donkere periode :rolleyes:
nu neem ik bijna geen meer als ik uitga meestal is dat dan pep of coke :wink:

pimp

Newbie
1x knallen eerst 1 en daarna 3 tegelijk:confused:.... weet niks meer van die avond

2x knallen 4en een half.....

3x knallen 6 pillen............................................

Mr Sossa

Experimenterende gebruiker
spacekonijn zei:
DarkScope zei:
dat is zaad, want kheb tot nu toe eig altijd t gevoel dat ik ng harder wil/kan gaan op de schijven. Maar miss is dat gwn niet mogelijk met x, maar ik wil t wel steeds, gewoon knalle hard gaan.

ja precies , mensen nemen steeds meer omdat ze graag dat 'echte' spacegevoel willen halen / verlengen.

maar wat je jezelf aandoet is het tegenovergestelde eigenlijk :wink:

dit is onzin.. ik neem er op n gemiddelde avond toch wel tussen de 5 en 10...
als t niet meer zou knallen na n aantal pillen dan zou ik ook niet doorgaan!!

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik vind de voorlopige uitslag van de poll best "netjes" qua drug-gebruik.
Als je een gemiddelde neemt van 2 tot 4 pillen met een gemiddelde van 40 tot 90 mg dan valt de avond-dosering van de gemiddelde gebruiker best wel mee.

Maar goed....milligrammen zouden beter zijn.

fokker

Belezen gebruiker
Ik gebruik zo eens in de 3 á 4 maanden, als ik dan neem, dan maak ik er een hele nacht van, en dan snoep ik er rond de 5 á 6 gemiddeld op n avond, soms eentje minder, soms eentje meer. :smoke:

Heb 1 keer dit jaar 11 stuks op n nacht naar achter gebikt, maar nu moet ik eerlijk zeggen dat t volgens mij best slechte pillen waren, normaal zou ik van 11 de laatste nacht van mn leven geleefd hebben denk ik. :wink:

Ik heb dus op 5 of meer gestemd, maar ben t niet eens met de achterstaande tekst... XTC werkt prima bij mij mits t fatsoenlijke tickels zijn! :mrgreen:

NexxtGen

Belezen gebruiker
Tsja... bij mij vind ik het altijd zo moeilijk om te zeggen. Ik bedoel het gaat toch niet om het aantal pillen maar om de hoeveelheid MDMA die je binnen krijgt?

Hoe dan ook, 3 weken geleden ging ik al best hard op 4 pillen (verspreid over de hele avond). Nu neem ik er 3 (allemaal in 1 keer!, eergisteren gedaan, bij wijze van experiment) en ik voel veel minder. Ik denk dat ik 1 van die personen ben bij wie de tolerantie zo gruwelijk snel komt opzetten dat ik, als ik op deze manier doorga over 2 maanden 3 blauwe mitsu's kan knauwen zonder echt knetterhard te gaan.

De pillen die ik slik zijn overigens ERG slecht, namelijk de zogenaamde klavertje 3 - pillen. Ik heb op www.pillreports.com gekeken en hierop stond dat hier slechts 45 mg MDMA in zat, dus misschien dat ik daarom opeens veel meer pillen moet slikken. Een vriend van mij heeft laatst op Decibel Outdoor één Pink Panther op en die ging helemaal los (zat waarschijnlijk wel wat speed in) en voelde zich ook echt gruwelijk goed. Goede pillen dus, waar ik echt behoefte aan heb, want om voortaan 4 pillen tegelijk te slikken en een uur later nog 2 tegelijk voor €2,50 per pil vind ik meer dan belachelijk. Morgenavond de laatste keer met die klavertjes en als ik dan nix beters kan vinden kap ik ermee. :)

lazybones

Gisteren heel slechte pillen geslikt.Roze van kleur,rond zonder stempel.Getest met ez test.Nauwlijks verkleuring.Beetje licht paars dus dat duid wel op zoiets als mdma.Alleen heel weinig.Ik heb er op de gok 5 in een keer opgegeten.Best listig want je weet nooit wat er nog meer inzit.Toen ging ie wel los.Later nog wat erbij maar dat deed niks.Pas op voor roze pillen zonder logo.

Het ligt aan de sterkte, meestal neem ik er 3 tot 6. Maar sommige heb ik er heel wat van op, op een avond. Maar meestal kom ik toch wel boven de 5.

Intoxicated

Wijs gebruiker
lazybones zei:
Gisteren heel slechte pillen geslikt.Roze van kleur,rond zonder stempel.Getest met ez test.Nauwlijks verkleuring.Beetje licht paars dus dat duid wel op zoiets als mdma.Alleen heel weinig.Ik heb er op de gok 5 in een keer opgegeten.Best listig want je weet nooit wat er nog meer inzit.Toen ging ie wel los.Later nog wat erbij maar dat deed niks.Pas op voor roze pillen zonder logo.

Mijn God! Op de gok 5 opgegeten? Terwijl je ze al ge EZ-test had en er bleek amper mdma in te zitten? Misschien zat er wel iets gevaarlijks in.
5 pillen slikken als je niet weet wat erin zit is echt gekkenwerk...

Imke

Badass junkie
Intoxicated zei:
lazybones zei:

Mijn God! Op de gok 5 opgegeten? Terwijl je ze al ge EZ-test had en er bleek amper mdma in te zitten? Misschien zat er wel iets gevaarlijks in.
5 pillen slikken als je niet weet wat erin zit is echt gekkenwerk...

Ik test nooit mijn pillen als ik er neem..

c&m

Belezen gebruiker
2 tot 4 pillen ..

bij mij ligt het er echt aan hoe ik me voel ..

wij gebruiken meestal 2 x in de maand de laatste tijd wat vaker,maar ik ga het terug brengen omdat je gewoon meer nodig heb ....

C

fun

Bewuste gebruiker
ik test mn pillen eigenlijk ook nooit, maar om dan 5 tegelijk in één keer te pakken vind ik gewoon ziek.

Als er rotzooi inzit kun je 1tje nog wel handelen, maar stel dr zat best wel wat heftigs in en je pakt er in één keer 5...
Alleen al de schade die dat dan aanricht in je lichaam, maar zulke hoeveelheden hadden ook je dood kunnen zijn.

K pak er gemiddeld 2 of 3 op een avond.

XpRnz

Neem er gemiddeld 3-6, het werkt bij mij niet echt lekker meer de laatste tijd. Heb er op defqon.1 dit jaar 8 schijven à 120mg ingedrukt. Dat heb ik gelijk afgeleerd, aangezien ik daarna een week lang in een bodemloze brakke put zat. Had de hele dag vreemde flashes en verloor constant men evenwicht. Dan weet je zeker dat je iets goed verneukt hebt onder je schedelpan. :xtc:

Jeller

Badass junkie
ik neem altijd maar 1 dosis op een avond
als het mdma is kan het natuurlijk wel zijn dat het een waarde van 2 of 3 gemiddelde pillen is in 1 keer, maar ik heb nog nooit bijgenomen, de euforie komt toch niet terug en het is bovendien echt slecht voor je hoofd

meth666

Belezen gebruiker
Ben nu na een tijdje stoppen weer begonnen met pillen, van gemiddeld pilletje van 110 gram mdma begin ik er meestal met 2 en te slikken, en na 1 uurtje wazig meestal 3, en na nog een uur weer 3 en dan kap ik er meestal mee, daarvoor was het echt uit de hand gelopen, had een keer in 2,5 uur 15 pillen van 145 mg mdma geslikt :openmouth: ging echt van 3 stuks, na half uur nog 3, toen na uurtje nog eens 4 en na ruim 3 kwartier 5 tegelijk, heb gelukkig niet gekotst, maar was de volgende dag echt zo ongelooflijk naar de tering. Dus toen was het maar 3 maande stoppen :beer:

Jeller

Badass junkie
wtf kerel das meer dan 2 gram MDMA op 2.5 uur :openmouth: :openmouth: :openmouth:
kdenk da ge blij moogt zijn da ge da overleefd hebt eigenlijk

meth666

Belezen gebruiker
t scheeld als je dagelijks speed gebruikt, en toen gebruikte ik ongeveer 3 a 4 avonden per week xtc, je tollerantie schiet door het dak, das echt niet normaal

Moon

Bewuste gebruiker
1 of 2, heb geen zin om helemaal van het padje af te zijn en erbij te lopen met een ontzettende klapkaak :rolleyes:

nicole1973

Belezen gebruiker
1 a anderhalf per x..... als ik er een van 80 mg heb neem ik meestal anderhalf heb ik er een van 100 is dat genoeg voor aardig wat uren

septerrac

Newbie
meestal 4 tot 6 afhankelijk van het effect naar een stuk of 4..
begin het afgelopen jaar pas een beetje aan de x, voorheen altijd paddo's..

ergens denk ik dat het niet 100% werkt bij mij, als ik soms mijn maten zie die tijdens hun trip nauwelijks meer een zinnig woord uitbrengen, en ik op dat punt nog rustig mn huiswerk zou kunnen maken..

Frisko

Badass junkie
meth666 zei:
Ben nu na een tijdje stoppen weer begonnen met pillen, van gemiddeld pilletje van 110 gram mdma begin ik er meestal met 2 en te slikken, en na 1 uurtje wazig meestal 3, en na nog een uur weer 3 en dan kap ik er meestal mee, daarvoor was het echt uit de hand gelopen, had een keer in 2,5 uur 15 pillen van 145 mg mdma geslikt :openmouth: ging echt van 3 stuks, na half uur nog 3, toen na uurtje nog eens 4 en na ruim 3 kwartier 5 tegelijk, heb gelukkig niet gekotst, maar was de volgende dag echt zo ongelooflijk naar de tering. Dus toen was het maar 3 maande stoppen :beer:
15 van elk 145 mg???
yeah right,145mg bindmiddel zeker!!??
komaan kerel dan was je hardstikke dood geweest!!!
heb echt moeite met dit soort blaat verhaaltjes te geloven...
haha lachwekkend eigenlijk :wave:
jij beweert gewoon dat je iets meer als 2gr ZUIVERE mdma hebt genomen op 2.5 uur??? hahaha wake up :rolleyes: :rolleyes:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
hier ook wel personen die zoveel aankunnen hoor, t zijn geen smoesjes en je gaat er niet dood aan, zodra je geen serotonine meer hebt kan je slikke maarje voeld toch niks (of alleen speedy en vaag effect), iemand hier als ik 2 noten slik ben ik uit me plaat en hij slikt er 16 over een nacht en dan zegd hij dat ie aardig wazig is.... Kortom die hebben al zoveel en vaak geslikt dat t voor gene fuck meer werkt

die pillen van die 16 waren 110 mg t stuk, maar dan wel over een nachie gloof k

ihij loopt nu ook nog vrolijk rond en is verre van dood.

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:
hier ook wel personen die zoveel aankunnen hoor, t zijn geen smoesjes en je gaat er niet dood aan, zodra je geen serotonine meer hebt kan je slikke maarje voeld toch niks (of alleen speedy en vaag effect), iemand hier als ik 2 noten slik ben ik uit me plaat en hij slikt er 16 over een nacht en dan zegd hij dat ie aardig wazig is.... Kortom die hebben al zoveel en vaak geslikt dat t voor gene fuck meer werkt

jah maar 2 zuivere grammen pure mdma over 2.5 uur??????
is moeilijk te geloven.... :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
heeft hij zuivere gezegd dan er kan net zogoed slechte kwalitatieve mdma in die pillen zitten, als je 2 pillen van bijv bijde 100mg mdma hebt kunnen ze pp ook nog erg verschillen door de verschillende kwaliteit van de mdma.

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:
heeft hij zuivere gezegd dan er kan net zogoed slechte kwalitatieve mdma in die pillen zitten, als je 2 pillen van bijv bijde 100mg mdma hebt kunnen ze pp ook nog erg verschillen door de verschillende kwaliteit van de mdma.
kerel je gaat me nie vertellen als je 100 dezelfde pillen koopt dat er verschil in kwaliteit van mdma is individueel per pil...(hoeveelheid per pil wel ja)
nog iets...15 stuks van elk 145mg??
hoe kunnen zei weten dat ze allemaal 145mg waren????

Frisko

Badass junkie
need^weed zei:
als je goeie pillen hebt zit er zeker geen slechte kwaliteit in(lijkt me sterk dat de makers vd pillen er voor express slechte kwaliteit mdma gaan in steken...)
ze hebben er toch sowieso al genoeg op!!! :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Frisko zei:
need^weed zei:
kerel je gaat me nie vertellen als je 100 dezelfde pillen koopt dat er verschil in kwaliteit van mdma is individueel per pil...(hoeveelheid per pil wel ja)

pff, ik bedoel ook 2 verschillende pillen gwoon totaal verschillend alleen de mg even sterk, dus die pillen van hem zouden minder goeie mdma in kunnen zitten als in 2,5 puur mdma...

en misschien was t niet 145 k ga gwoon uit van zijn verhaaldje, omdat ik die pillen van 110 zelf ook zeker weet, waar die gast er 16 van op had... dus dat zou dan ook nog kunnen...

en dit is zeker nog niet t recore hoor...

qinn

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
Frisko zei:
need^weed zei:

pff, ik bedoel ook 2 verschillende pillen gwoon totaal verschillend alleen de mg even sterk, dus die pillen van hem zouden minder goeie mdma in kunnen zitten als in 2,5 puur mdma...

en misschien was t niet 145 k ga gwoon uit van zijn verhaaldje, omdat ik die pillen van 110 zelf ook zeker weet, waar die gast er 16 van op had... dus dat zou dan ook nog kunnen...

en dit is zeker nog niet t recore hoor...

Gewoon je spul laten testen :wave:
Dan weet je precies wat er waar in zit :wink:

Ik begin meestal aan de einde van de avond met 1 pil,
en in de loop van de avond slik ik nog 6 halfjes,
en voor de mensen die niet rekenen kunnen...
slik ik op een gemidelde avond 4 pillen :wink:

:wave:

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
need^weed zei:

jah maar 2 zuivere grammen pure mdma over 2.5 uur??????
is moeilijk te geloven.... :)
idd is moeilijk te geloven...
maar ergens geloof ik het wel.. keb al gezien dat tolerantie wonderen kan doen

ik ken ook wel ene die 1.3 gram mdma heeft geslikt over een hele nacht en die pakte dan nog nie eesn 4xin de week dusja het kan wss wel :rolleyes:

Bovenaan