spacekonijn zei:DarkScope zei:dat is zaad, want kheb tot nu toe eig altijd t gevoel dat ik ng harder wil/kan gaan op de schijven. Maar miss is dat gwn niet mogelijk met x, maar ik wil t wel steeds, gewoon knalle hard gaan.
ja precies , mensen nemen steeds meer omdat ze graag dat 'echte' spacegevoel willen halen / verlengen.
maar wat je jezelf aandoet is het tegenovergestelde eigenlijk![]()

lazybones zei:Gisteren heel slechte pillen geslikt.Roze van kleur,rond zonder stempel.Getest met ez test.Nauwlijks verkleuring.Beetje licht paars dus dat duid wel op zoiets als mdma.Alleen heel weinig.Ik heb er op de gok 5 in een keer opgegeten.Best listig want je weet nooit wat er nog meer inzit.Toen ging ie wel los.Later nog wat erbij maar dat deed niks.Pas op voor roze pillen zonder logo.
Intoxicated zei:lazybones zei:Gisteren heel slechte pillen geslikt.Roze van kleur,rond zonder stempel.Getest met ez test.Nauwlijks verkleuring.Beetje licht paars dus dat duid wel op zoiets als mdma.Alleen heel weinig.Ik heb er op de gok 5 in een keer opgegeten.Best listig want je weet nooit wat er nog meer inzit.Toen ging ie wel los.Later nog wat erbij maar dat deed niks.Pas op voor roze pillen zonder logo.
Mijn God! Op de gok 5 opgegeten? Terwijl je ze al ge EZ-test had en er bleek amper mdma in te zitten? Misschien zat er wel iets gevaarlijks in.
5 pillen slikken als je niet weet wat erin zit is echt gekkenwerk...
Saivy zei:JA als ik dan es 5 pillen zou nemen, dan is dat wel verspreid over de hele nacht eh..

15 van elk 145 mg???meth666 zei:Ben nu na een tijdje stoppen weer begonnen met pillen, van gemiddeld pilletje van 110 gram mdma begin ik er meestal met 2 en te slikken, en na 1 uurtje wazig meestal 3, en na nog een uur weer 3 en dan kap ik er meestal mee, daarvoor was het echt uit de hand gelopen, had een keer in 2,5 uur 15 pillen van 145 mg mdma gesliktging echt van 3 stuks, na half uur nog 3, toen na uurtje nog eens 4 en na ruim 3 kwartier 5 tegelijk, heb gelukkig niet gekotst, maar was de volgende dag echt zo ongelooflijk naar de tering. Dus toen was het maar 3 maande stoppen
![]()

jah maar 2 zuivere grammen pure mdma over 2.5 uur??????need^weed zei:hier ook wel personen die zoveel aankunnen hoor, t zijn geen smoesjes en je gaat er niet dood aan, zodra je geen serotonine meer hebt kan je slikke maarje voeld toch niks (of alleen speedy en vaag effect), iemand hier als ik 2 noten slik ben ik uit me plaat en hij slikt er 16 over een nacht en dan zegd hij dat ie aardig wazig is.... Kortom die hebben al zoveel en vaak geslikt dat t voor gene fuck meer werkt
die pillen van die 16 waren 110 mg t stuk, maar dan wel over een nachie gloof k
ihij loopt nu ook nog vrolijk rond en is verre van dood.
kerel je gaat me nie vertellen als je 100 dezelfde pillen koopt dat er verschil in kwaliteit van mdma is individueel per pil...(hoeveelheid per pil wel ja)need^weed zei:heeft hij zuivere gezegd dan er kan net zogoed slechte kwalitatieve mdma in die pillen zitten, als je 2 pillen van bijv bijde 100mg mdma hebt kunnen ze pp ook nog erg verschillen door de verschillende kwaliteit van de mdma.
als je goeie pillen hebt zit er zeker geen slechte kwaliteit in(lijkt me sterk dat de makers vd pillen er voor express slechte kwaliteit mdma gaan in steken...)need^weed zei:heeft hij zuivere gezegd dan er kan net zogoed slechte kwalitatieve mdma in die pillen zitten, als je 2 pillen van bijv bijde 100mg mdma hebt kunnen ze pp ook nog erg verschillen door de verschillende kwaliteit van de mdma.
Frisko zei:kerel je gaat me nie vertellen als je 100 dezelfde pillen koopt dat er verschil in kwaliteit van mdma is individueel per pil...(hoeveelheid per pil wel ja)need^weed zei:heeft hij zuivere gezegd dan er kan net zogoed slechte kwalitatieve mdma in die pillen zitten, als je 2 pillen van bijv bijde 100mg mdma hebt kunnen ze pp ook nog erg verschillen door de verschillende kwaliteit van de mdma.
nog iets...15 stuks van elk 145mg??
hoe kunnen zei weten dat ze allemaal 145mg waren????
need^weed zei:Frisko zei:kerel je gaat me nie vertellen als je 100 dezelfde pillen koopt dat er verschil in kwaliteit van mdma is individueel per pil...(hoeveelheid per pil wel ja)need^weed zei:heeft hij zuivere gezegd dan er kan net zogoed slechte kwalitatieve mdma in die pillen zitten, als je 2 pillen van bijv bijde 100mg mdma hebt kunnen ze pp ook nog erg verschillen door de verschillende kwaliteit van de mdma.
nog iets...15 stuks van elk 145mg??
hoe kunnen zei weten dat ze allemaal 145mg waren????
pff, ik bedoel ook 2 verschillende pillen gwoon totaal verschillend alleen de mg even sterk, dus die pillen van hem zouden minder goeie mdma in kunnen zitten als in 2,5 puur mdma...
en misschien was t niet 145 k ga gwoon uit van zijn verhaaldje, omdat ik die pillen van 110 zelf ook zeker weet, waar die gast er 16 van op had... dus dat zou dan ook nog kunnen...
en dit is zeker nog niet t recore hoor...

idd is moeilijk te geloven...Frisko zei:jah maar 2 zuivere grammen pure mdma over 2.5 uur??????need^weed zei:hier ook wel personen die zoveel aankunnen hoor, t zijn geen smoesjes en je gaat er niet dood aan, zodra je geen serotonine meer hebt kan je slikke maarje voeld toch niks (of alleen speedy en vaag effect), iemand hier als ik 2 noten slik ben ik uit me plaat en hij slikt er 16 over een nacht en dan zegd hij dat ie aardig wazig is.... Kortom die hebben al zoveel en vaak geslikt dat t voor gene fuck meer werkt
die pillen van die 16 waren 110 mg t stuk, maar dan wel over een nachie gloof k
ihij loopt nu ook nog vrolijk rond en is verre van dood.
is moeilijk te geloven....![]()