flash kieke
Wijs gebruiker
vroeger +- 5 a 10
nu max 6

nu max 6

vroegeerrrr toen je 12 wasflash kieke zei:vroeger +- 5 a 10
nu max 6
![]()
spacekonijn zei:vroegeerrrr toen je 12 wasflash kieke zei:vroeger +- 5 a 10
nu max 6
![]()
![]()

fokker zei:Denk dat je aan kotsen nog niet komt, hooguit schuimbekkend op je rug liggen shaken...
Ik heb de laatste tijd voor n fijne avond minstens 6 stuks nodig, maar krijg de laatste tijd echt waardeloze kankertroep, en heb maar 1 dealer... dus zit te overwegen maar te kappen ofzo, tenzij ik n andere dealer kan vinden... maar ja, die vind je niet in de goude gids![]()
en mijn naam is alfred jodokus kwakecstasy zei:ik pak er 3 tegelijk
Jeller zei:47 op 24 uur kan zekr wel ze.. ik ga ier nu iets vertellen da wss niemand ga geloven, maar toch is het waar..
zo ne gast die mijne maat kent ad nekeer 30 pillen in één keer gepakt en heeft het nog overleefd ook.. das wel oz ne halve zot die zo een drang heeft om zichzelf te vergiftigen en die pakte echt vel te veel pillen maar ja 47 pillen op 24 uur kan ook hoor.. 4 gram coke of 3 gram speed kan toch ook dus waarom gene 47 pillen?
Frisko zei:en mijn naam is alfred jodokus kwakecstasy zei:ik pak er 3 tegelijk![]()

Safire zei:2 tot 4. Afhankelijk van de sterkte en hoeveel ik er heb.
caatje zei:ik ook gemiddeld 2 tot 4.
wimpie24 zei:Vind trouwens wel dat je met de eerste pil de weg vrijmaakt de 2e goed voelt en de 3e dit gevoel goed verlengd en daarna is het slikken omdat je geen zin heb dat het feestje is afgelopen.
buzzy zei:Ik heb wel eens een week gehad dat ik helemaal van t padje was, op een dag had ik dan gwoon 9 klinkers gehadMaar als ik er gewoon met mijn 'verstand' bij ben neem ik dr niet meer dan 3-4, meer nemen heeft sowieso ook geen enkele zin
![]()
DarkScope zei:dat is zaad, want kheb tot nu toe eig altijd t gevoel dat ik ng harder wil/kan gaan op de schijven. Maar miss is dat gwn niet mogelijk met x, maar ik wil t wel steeds, gewoon knalle hard gaan.
Psilo zei:Ik vind de vraag niet interessant.
Zoals iedereen weet gaat om de hoeveelheid milligrammen die je neemt.
De gegeven hoeveelheid pillen zeggen misschien meer over de gemiddelde kwaliteit van de XTC-pillen dan om de mate waarin je "meer" drugs gaat nemen.
maar voor deze poll: tussen 2 en 4.
Misschien maar een nieuwe poll maken voor de gegeven milligrammen per keer. Al weten de meeste mensen (waaronder ik soms) niet hoeveel er in hun pilletje zit.
Bij mij schat ik het op 180-200 mg in totaal.
need^weed zei:Psilo zei:Ik vind de vraag niet interessant.
Zoals iedereen weet gaat om de hoeveelheid milligrammen die je neemt.
De gegeven hoeveelheid pillen zeggen misschien meer over de gemiddelde kwaliteit van de XTC-pillen dan om de mate waarin je "meer" drugs gaat nemen.
maar voor deze poll: tussen 2 en 4.
Misschien maar een nieuwe poll maken voor de gegeven milligrammen per keer. Al weten de meeste mensen (waaronder ik soms) niet hoeveel er in hun pilletje zit.
Bij mij schat ik het op 180-200 mg in totaal.
ga je pilletjes maar eens laten testen dan zal het nog behoorlijk tegenvallen voor je....![]()
dan functioneren me hersenen een stuk minder, en ze doen het al nooit zo goed dus.... :P my foulth