Hoeveel pillen neem jij, deel 2

Als ik pillen neem, dan neem ik er...

• Een halve pil, en als ze niet genoeg werkt mss nog een halfje...

Stemmen: 8 4,8%
  • Meestal 1 pil per avond

Stemmen: 44 26,5%
  • 2 tot zelfs 4 pillen

Stemmen: 91 54,8%
  • 5 of meer. Xtc werkt niet zo goed meer bij mij...

Stemmen: 23 13,9%

• Totaal aantal stemmers
    166

Hempy

Bewuste gebruiker
Nu pak ik er max 3 à 4

Vroeger was het tussen de 5 en de 15..

Veel waren dit slechte pillen, maar met goede nam ik er nog altijd evenveel :grin:

Jeller

Badass junkie
47 op 24 uur kan zekr wel ze.. ik ga ier nu iets vertellen da wss niemand ga geloven, maar toch is het waar..

zo ne gast die mijne maat kent ad nekeer 30 pillen in één keer gepakt en heeft het nog overleefd ook.. das wel oz ne halve zot die zo een drang heeft om zichzelf te vergiftigen en die pakte echt vel te veel pillen maar ja 47 pillen op 24 uur kan ook hoor.. 4 gram coke of 3 gram speed kan toch ook dus waarom gene 47 pillen?

Mac...

Badass junkie
3 grammetjes pep of sos is echt niet te vergelijken met zoveel pillen. Geloof er echt geen ruk van, tenzij het echt gewoon ruk-pillen waren. Zo'n aantal wegslikken heeft geen nut en je gaat je er hooguit kotsziek van voelen. En 30 pillen in 1 x.

Whahaha, laat me niet lachen, erg ongeloofwaardig. Heeft ie je zeker ook maar wijs gemaakt!!

fokker

Belezen gebruiker
Denk dat je aan kotsen nog niet komt, hooguit schuimbekkend op je rug liggen shaken...

Ik heb de laatste tijd voor n fijne avond minstens 6 stuks nodig, maar krijg de laatste tijd echt waardeloze kankertroep, en heb maar 1 dealer... dus zit te overwegen maar te kappen ofzo, tenzij ik n andere dealer kan vinden... maar ja, die vind je niet in de goude gids :(

flash kieke

Wijs gebruiker
fokker zei:
Denk dat je aan kotsen nog niet komt, hooguit schuimbekkend op je rug liggen shaken...

Ik heb de laatste tijd voor n fijne avond minstens 6 stuks nodig, maar krijg de laatste tijd echt waardeloze kankertroep, en heb maar 1 dealer... dus zit te overwegen maar te kappen ofzo, tenzij ik n andere dealer kan vinden... maar ja, die vind je niet in de goude gids :(

ik had ook eens een dealer die alleen slechte pillen had,en heb die per 2 genomen ,en toen waren ze perfect.

:P

Mac...

Badass junkie
Onzin in het onzinforum,
Ie het voor sommige van jullie echt zo moeilijk om beetje on-topic te blijven?

minn

Badass junkie
Jeller zei:
47 op 24 uur kan zekr wel ze.. ik ga ier nu iets vertellen da wss niemand ga geloven, maar toch is het waar..

zo ne gast die mijne maat kent ad nekeer 30 pillen in één keer gepakt en heeft het nog overleefd ook.. das wel oz ne halve zot die zo een drang heeft om zichzelf te vergiftigen en die pakte echt vel te veel pillen maar ja 47 pillen op 24 uur kan ook hoor.. 4 gram coke of 3 gram speed kan toch ook dus waarom gene 47 pillen?

ik kan dit niet lezen .. spellingscontrole?

Rain

Bewuste gebruiker
Vroeger heb ik nachten gehad dat ik er 8 - 14 nam. Maar dit doe ik zeker niet meer. Ook ligt de hoeveelheid aan de kwaliteit van de pillen.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik heb altijd nog 2 gepakt ook de eerste keer, maar alleen de inname bij mij is veranderd de eerste keer deed ik namelijk 1 pil en een uur later nog 1 pil, nu doe ik er 2 tegelijk en dan ga ik lekker :hearteyes: Heb trouwens een keer nog een halve gesnoven toen ik er al 2 op had, maar toen voelde ik er al niks van, dus ik vind het maar verspilling, maar aan de andere kant, het overige MDMA word ook weer omgezet in MDA en dan kan je weer lekker hallucineren :hearteyes: terwijl ik al aardig hallucineer van 2 pillen ook :wink:

wimpie24

Experimenterende gebruiker
Nou zal dan ook maar hier ff reageren als ik zo dom ben om een topic te openen die al bestond.

Ik neem meestal tot 8 "slechte" of tot 5 "goede" pillen. Laatste tijd alleen nog zo wat op thuis feestjes en dan slik je ze helemaal makkelijk weg.

Vind trouwens wel dat je met de eerste pil de weg vrijmaakt de 2e goed voelt en de 3e dit gevoel goed verlengd en daarna is het slikken omdat je geen zin heb dat het feestje is afgelopen.

GR wimpie

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik neem er meestal gewoon 1tje.. alhoewel als ik daarna nog trek heb neem ik er gewoon nog een :grin:

K had er een keer 3 op, maar toen stond ik de hele nacht te stuiteren en hadden me ouders die ochtend iets van waar kom jij zo laat *correctie* zo vroeg vandaan?

Nu is dit niks voor de meesten onder jullie maar t moet wel een beetje normaal blijven.. ik wil er niet minder gevoelig voor worden ofzow :P

TeQ

Bewuste gebruiker
wimpie24 zei:
Vind trouwens wel dat je met de eerste pil de weg vrijmaakt de 2e goed voelt en de 3e dit gevoel goed verlengd en daarna is het slikken omdat je geen zin heb dat het feestje is afgelopen.

Hier sluit ik me helemaal bij aan. Twee tegelijk vind ik maar niets, moet er altijd een beetje inkomen. Dus neem meestal de 2e zodra de eerste opkomt.

Bij mij ligt het op een avondje denk ik op 4-5 denk ik. Toen ik nog wat jonger was wel richting 7-8... Maar of dat nou leuk is...

fun

Bewuste gebruiker
Heb nu 4 keer xtc gedaan;

1e keer: 3,5 pil (mindere kwaliteit)
2e keer: 3 pillen (verspreid over 10 uur, was op defqon1)
3e keer:>10 pillen (bizarre-night...we bleven doorgaan en hardgaan)
4e keer: 1 pil

Die avond extreem veel was niet slim, achteraf bekeken.
Maar ik weet nu wel voor mezelf dat ik dat ook niet meer snel laat gebeuren.

Gemiddeld heb ik dus toch gekozen voor 2-4 pillen.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Vind het ook wel chiller als je het opbouwt ipv dat je meteen er 2 ingooit en zo hard gaat als een konijn :mrgreen:

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik vind de vraag niet interessant.
Zoals iedereen weet gaat om de hoeveelheid milligrammen die je neemt.

De gegeven hoeveelheid pillen zeggen misschien meer over de gemiddelde kwaliteit van de XTC-pillen dan om de mate waarin je "meer" drugs gaat nemen.

maar voor deze poll: tussen 2 en 4.

Misschien maar een nieuwe poll maken voor de gegeven milligrammen per keer. Al weten de meeste mensen (waaronder ik soms) niet hoeveel er in hun pilletje zit.

Bij mij schat ik het op 180-200 mg in totaal.

spacekonijn

Badass junkie
bijnemen heeft toch vrijwel geen nut meer imo , pleur er 1 of 2 in binnen een uurtje en daarna gewoon niks meer.

space word je toch niet meer , kun je t beter een beetje rekken emt ghb..

Dags

Bewuste gebruiker
1tje, ik heb 1 x 2 caps en 3/4 pil gedaan. dat was echt chill, de dag erna heb ik iets meer als, 2,5 pil genomen dat was echt klote. Ik hoop dat ik het bij 1 kan houden, maarja ligt aan de kwaliteit natuurlijk

buzzy

Badass junkie
Ik heb wel eens een week gehad dat ik helemaal van t padje was, op een dag had ik dan gwoon 9 klinkers gehad :rolleyes: Maar als ik er gewoon met mijn 'verstand' bij ben neem ik dr niet meer dan 3-4, meer nemen heeft sowieso ook geen enkele zin :wink:

J0rrit

Badass junkie
buzzy zei:
Ik heb wel eens een week gehad dat ik helemaal van t padje was, op een dag had ik dan gwoon 9 klinkers gehad :rolleyes: Maar als ik er gewoon met mijn 'verstand' bij ben neem ik dr niet meer dan 3-4, meer nemen heeft sowieso ook geen enkele zin :wink:

voel je meer dan ook echt niet, of toch wel n beetje?

J0rrit

Badass junkie
dat is zaad, want kheb tot nu toe eig altijd t gevoel dat ik ng harder wil/kan gaan op de schijven. Maar miss is dat gwn niet mogelijk met x, maar ik wil t wel steeds, gewoon knalle hard gaan.

spacekonijn

Badass junkie
DarkScope zei:
dat is zaad, want kheb tot nu toe eig altijd t gevoel dat ik ng harder wil/kan gaan op de schijven. Maar miss is dat gwn niet mogelijk met x, maar ik wil t wel steeds, gewoon knalle hard gaan.

ja precies , mensen nemen steeds meer omdat ze graag dat 'echte' spacegevoel willen halen / verlengen.

maar wat je jezelf aandoet is het tegenovergestelde eigenlijk :wink:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Psilo zei:

De gegeven hoeveelheid pillen zeggen misschien meer over de gemiddelde kwaliteit van de XTC-pillen dan om de mate waarin je "meer" drugs gaat nemen.

Misschien maar een nieuwe poll maken voor de gegeven milligrammen per keer. Al weten de meeste mensen (waaronder ik soms) niet hoeveel er in hun pilletje zit.

ga je pilletjes maar eens laten testen dan zal het nog behoorlijk tegenvallen voor je.... :wink:

spacekonijn

Badass junkie
need^weed zei:
Psilo zei:

ga je pilletjes maar eens laten testen dan zal het nog behoorlijk tegenvallen voor je.... :wink:

waarom?

hij heeft het over 2 tot 4 pillen , 180mg totaal , dan zijn zn pillen dus tussen de 90 en 50 mg.... best reeel

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
omfg, sry je hebt helemaal gelijk, :stoned: dan functioneren me hersenen een stuk minder, en ze doen het al nooit zo goed dus.... :P my foulth :wave:

Bovenaan