hoeveel speed gebruik jij ???

mattskovic

Wijs gebruiker
goede morgend psychopsychedelic
en de rest natuurlijk!!!
dit bericht is bedoelt voor de wakkere mensen onder ons en niet voor de mensen die slapen, die dit bericht natuurlijk niet kunnen lezen of zelfs weten dat dit bericht is geschrevn omdat,ze slapen :P

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hahaha relaxed :sunglasses: goeidemorgen :stoned:
ik ben nog wakker :rock: voorde rest ist vrij dood volgens mij :tearsofjoy:
en wat doe jij zoal??
hebje msn? pm me :wink:
hoeveel ziter al inje donder? :tearsofjoy:

mattskovic

Wijs gebruiker
mijn bezig heden zijn niews volgen muziek luisteren en het huisje proper houden :tearsofjoy: zithier met de swiffer door het huis te crossen.

heb ongeveer lijntje of3 binne weet niet hoeveel gr of mg maar in iedergeeval niet meer dan 1,5gr anders ws me sealtje leeg :tearsofjoy:

en wat heb jij allemaal in je neus of keelgat latenverdwijnen ?

Als ook nog een wakkere mens sedert gisteren en al een jaartje of 5 dagelijks gebruiker hier in dit apeland als belgie wil ik toch even mijn mening kwijt over die "hoeveelheden" die er genomen word per dag/nacht enz.We moeten eerlijk zijn hierover en toegeven dat de "hoeveelheid" altijd sterk afhangt van de qualiteit van de pep natuurlijk.Ook het de tijd dat je al wakker bent of als het bv de eerste wakkere nacht terug is na een rustperiode van enkele dagen slaap en voldoende eten en drinken.Je kan de hoeveelheid gebruik op een nacht niet vergelijken bij de hoeveelheid dat je neemt als je al 2 dagen wakker bent.Dit zijn volgens mijn mening toch zeer belangrijke punten die de hoeveelheid beinvloeden maar daar word er op de forums nooit veel over gesproken natuurlijk

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jaa inderdaad, en je tolerantie speeld ook een rol,,. ik neem nooit meer dan n gram,, zoizo bijna altijd wel minder,, halfje ofzo,, vroeger wel 1 en 2 grammen per nacht,, maar nee dankje,, hoeft niet meervoormij
:wave:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
strawberry_colada zei:
Maximum 5 gram per week en dat is voor mij echt de limiet (meestal zit ik rond 4g).

das redelijk veel :openmouth: ik heb 1 x 3 gram verdeeld in n week,.. nou liever niet nog eens:P,, haha, met 2 gram haal ik t wel denkik,, maar liever gwn grammetje per weekend^^
:rock:

strawberry_colada

Experimenterende gebruiker
psychopsychedelic zei:
strawberry_colada zei:
Maximum 5 gram per week en dat is voor mij echt de limiet (meestal zit ik rond 4g).

das redelijk veel :openmouth: ik heb 1 x 3 gram verdeeld in n week,.. nou liever niet nog eens:P,, haha, met 2 gram haal ik t wel denkik,, maar liever gwn grammetje per weekend^^

In het weekend gebruik ik quasi niets (tenzij ik nr een feestje ga).

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
strawberry_colada zei:
psychopsychedelic zei:
strawberry_colada zei:

In het weekend gebruik ik quasi niets (tenzij ik nr een feestje ga).

oke dus alleen doordeweeks en opje werk enzo? voor energie aante vullen ofzo?? blijft ni veel van over he :tearsofjoy: :wink: haha maarja, weet niet hoe goed je pepje is, maar 4 g is egt gewoon 5 dage inde week 1/2 nachten ofzo?

strawberry_colada

Mijn rappen is van relatief goede kwaliteit denk ik (52% amfetamines).
Tijdens een werkweek gebruik ik dagelijks (slaap ongeveer 2 uur per nacht dan) en aangezien ik selectief ben in mijn feestjes gebruik ik mijn weekends gewoon om te chillen.

strawberry_colada

psychopsychedelic zei:
haha oke dan,, heel veel klachten?? lichaamlijk en geestenlijk??

lichamelijk : hartkloppingen, ademnood, wondjes die niet genezen en veel blauwe plekken
geestelijk: wantrouwen, verlies van tijdsbesef, paniekaanvallen

Veel van die klachten zijn gewoon te wijten aan een tekort aan vitamines.

Ik heb één keer zodanig ver gezeten dat ik de beestjes uit mijn neus en ogen zag kruipen en ik was er heilig van overtuigd dat ze er echt waren (ik liet die beestjes zelfs aan mijn zus zien).
Sindsdien weet ik wat ik kan hebben en van zodra ik stemmen begin te horen die er niet zijn en schrik van mijn eigen schaduw, minder ik wel ff.

Ik ben het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet, I know.

debster

Newbie
hallo,

ik gebruik een 5 gr per week en betaal 10€ ervoor.
Momenteel is het niets omdat ik niks meer kan vinden :confused:

groetjes

teonanacatl

Belezen gebruiker
zit momenteel op 0.5g pep per weekend en in de week niks behalve jointje voor het slapengaan :grin: af en toe ook wel eens een weekendje pep overslaan en op iets anders spacen (meestal coke) :rock: zo houd ik ook een beetje de verslaving(weekendverslaving) tegen.

gz

Albino

Bewuste gebruiker
Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak :mrgreen: .

teonanacatl

Belezen gebruiker
Albino zei:
Hele tijd geleden voor mij pep, maar toen ik het +- 1 jaar geleden haalde toch we 2-4 gram per avond hoor.. ik deed het altijd nogal overdreven maarja stond wel retestrak :mrgreen: .

en hoelang dan? en echt elke dag??
gz

Debris

Bewuste gebruiker
Albino zei:
En daarna sliep je een week niet?

Addick

Bewuste gebruiker
Sta al maanden droog zelfs van het forum!!
Binnenkort wil ik weer is lekker gaan hoor.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Debris zei:
Albino zei:
En daarna sliep je een week niet?

per persoon erg verschillend hoor, en hoeveel slaap je gewend bent,, je bent dan egt niet persee een week wakker omdat je alles in 1 x doet,, alsje het versprijd over de dagen zou doen ja,, maar alles in 1 x,, knap alsje 3 dagen wakker kan zijn
en dan 1 of 2 gram goeie pasta

Debris

Bewuste gebruiker
Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.

Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken :grin:.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Debris zei:
Als je 2-4g goeie pep doet slaap je de komende dagen toch niet hoor.
Misschien eens laten testen? Ben benieuwd.

Zal wel naar waspoeier ruiken/smaken :grin:.

hahaha jaa sorry hoor maat maar ik zou je bijna mn sealtje opsturen om eens een lekkere nak te nemen,, kwaliteit is gelukkig bij de juiste mensen nog het meest belangrijk :rock: :wave:

soms ruikt t ook naar vis en kauwgom dat chemisch is bewerkt met accuzuur ofzo,, geur kan ik niet plaatsen,, chemische bloemetjes :rock:

Albino

Bewuste gebruiker
Haha, nou geloof mij ik had goeie hoor, 67% getest..
En dat kan echt wel ik heb ADD, ik krijg geen energy boost of rush van pep ik word er rustiger van.
Ik sta de hele nacht zo strak als t maar kan maar de volgende dag kan ik gewoon weer slapen hoor na een paar jointjes :tongueout:

Debris

Bewuste gebruiker
Ik stel kwaliteit op prijs, daarom dat ik ook geen 2-4g erdoorheen snuif (zou wel willen), maar dan slaap ik de komende tijd niet.
Maar als jij 67% zuiver hebt, gefeliciteerd en veel plezier :).

Ewie

Belezen gebruiker
Wat een rotzooi is speed toch ook, gisteravond toch weereens gedaan (vorig weekend ook) en wéér last van die klote kater de dag erna. Kan dat liggen omdat ik toch redenlijk veel alcohol erbij nuttig ?

Ook ben ik wel benieuwd hoe je merkt wat genoeg voor je is, ik ben van plan om vanavond eens te testen met slechts een paar sleutelpuntjes, geen alcohol en geen sigaretten, kijken of dat beter gaat.

Ook last van enorme zweetbuien in bed, lichaam geheel stinkend naar de speed en maar niet kunnen slapen.. :angry: Gevolg; ben deze vrijdag weer lekker brak :wink:

Oja, als ik te weinig speed pak merk ik de leuke effecten niet/nauwelijks, of dat lijkt slechts zo? Het liefst zou ik lekker een beetje van de kaart willen zijn zónder die negatieve effecten erbij...

Wakkoe

Belezen gebruiker
Ik heb ook altijd een kater ervan, of ik nou alcohol erbij drink of niet, zal er wel bij horen.. maar juist om de kater neem ik het niet meer, verder vind ik t wel chill spul

Safaarii

Belezen gebruiker
Ik doe het bijna elk weekend, soms sla ik 1 of 2 weekenden over.
En dan doe ik het meestal vrijdag en zaterdagavond en dan gaat
er per nacht anderhalve gram op denk ik zo ongeveer.

vdk

Bewuste gebruiker
ik heb 3 maanden geen speed op en afgelopen zaterdag toevallig aangekomen, had 1 gram gekocht, en daar heb ik de hele nacht gedaan, maar ik heb toch zon verschrikkelijke kater :(
brok in me keel, donzende hoofdpijn, mensen zeggen tegen mij wat doe jij raar met je kaak als je praat enzo.. vanavond maar goed slapen.. voor mij 3 maanden geen zooi meer !

Debris

Bewuste gebruiker
Ik praat weer speed :grin:.
Mensen kunnen me niet verstaan omdat ik m'n kaken niet teveel beweeg en tijdens 't praten met m'n tong tegen vanalles zit te duwen. Gaat wel over :).

teonanacatl

Belezen gebruiker
ga nu een tijdje proberen te stoppen met speed/coke/Xtc's voor een bepaalde tijd.
weed ga ik gewoon rustig blijven gebruiken :P

gz

Meta4

De laatste tijd niet meer dan 1gr, in extreme gevallen. Met de speed die ik nu heb heb ik ook niet meer nodig. Ben laatste tijd meer geintresseerd in combinaties van drugs. Speed mag niet overheersen, maar het stelt me wel gerust tijdens trips bijvoorbeeld.

Cheers!

Bovenaan