hoeveel speed gebruik jij ???

Gemini

Badass junkie
NexxtGen zei:
Wow ik moet toch wel zeggen dat ik aardig schrik van wat sommigen hier wegstofzuigen.
Ik gebruik nu meer dan ooit in me leven, wat neer komt op ongeveer een gram per 3/4 weken, 2/1 keer per week en dat is voor iemand die normaal 1 keer in de maand gebruikt gruwelijk veel. Maar als ik zie dat sommige mensen gewoon fucking elke dag gebruiken... ik zou me dan echt zorgen maken om mijn hersentjes.

Welkom op DF.

Cole

Belezen gebruiker
Laatste tijd drugsgebruik sterk verminderd en ging eigenlijk stoppen met alles en zeker mn vriendin met speed. Nu hebben we vrijdag toch gekocht , maar enkele latten gedaan. Ik heb gezegd dat ik hem ging bijhouden tot binnen 2 weken voor dan gewoon op een feestje te doen. Want ik wil haar niet opzadelen met de last om het thuis te hebben liggen, nu ze na een jaar eindelijk wilt stoppen. Maar natuurlijk kan ik er nu niet afblijven :(
Op grote feestjes kan er toch een 2 -3 gram doorgaan trouwens

snapte

Newbie
als ik zo reken 25 gram per maand dan duren mijn weekenden heel lang maar toch paar dagen dai ik niks pak............ :confused:

Amai en en ben al bijns 30 amai blijf freaker

Klaara

Bewuste gebruiker
zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????

hier niet abnormaal eigenlijk

Klaara

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Klaara zei:
zon 3/ 4 x per week waarvan 2 nachtjes wakker.
staat gelijk aan zon 5 gram????

hier niet abnormaal eigenlijk
Een beetje telegramstijl.. maar zeg je nou dat 5 gram per week niet abnormaal is?
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Klaara zei:
Nee ik bedoel te zeggen dat het onder de mensen waar ik veel bij ben, het geen uitzonderlijk gedrag is wanneer je 5 gram per week weg werkt. (zeg niet dat het goed voor je is) Maar ken ook velen die gemiddeld 2 nachtjes per week slapen. Viel me op dat hier vooral de verstandige mensen posten.
Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?

teonanacatl

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Klaara zei:
Laat ze dat eens een paar weken doen en post eens wat foto's. Please?

wil ik ook wel even zien :rock: :P

Taat

Bewuste gebruiker
Ik heb ook tijden gehad dat ik weken achter elkaar mijn nachtrust op een hand kon tellen..
Heb me toen wel goed verzorgd, dus gewoon redelijk gegeten en gedronken..
Mensen zagen wel dat ik er wat vermoeid uit zag, ook al was ik dat dan natuurlijk niet dus het was niet echt opvallend..

Maarja, als je maanden/jaren elke dag pep gebruikt kan je lichaam nooit gezond zijn...Ook al zie je het misschien niet, maar van binnen word je gesloopt..

Dagelijks gebruik voor lange tijd is gewoon kut voor lichaam en geest, en bij de een valt het sneller op dan bij de ander..

Ik gebruik nu in 99% vd gevallen alleen in weekenden, en soms als ik het echt te gek heb gemaakt ook op zware maandagen..

Maar voor lange tijd elke dag zou ik mezelf gewoon echt niet aan kunnen doen..Uit een soort principe en zelfbeheersing..Nja jullie snappen wat ik bedoel :wink:

Nu pak ik nog een klein lijntje :hearteyes: knalpep, heb vakantie en nog genoeg leuke dingen voor de boeg de komende uren :rock:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
Een 5 tal jaar geleden zat ik aan 9-10 gr op de week.Gaan slapen,opstaan,eten was geen probleem.Was beetje zoals met alcohol verslaving.Voor ik in bed kroop lijntje,als ik opstond lijntje........Nu gelukkig veel minder zo'n grammetje op de week.

coudi

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik teveel men neus is naar de ballen , telkens ik nu snuit komt er bloed mee...tijd voor bommetjes denk ik zo :d

Taat

Bewuste gebruiker
Nu je neus gesloopt is ga je maar je maag mollen
Erg dom, mja veel plezier :tearsofjoy:
Kom maar weer terug als je een maagzweer hebt

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
was van eind juni gestop, ben er een tijdje geleden weer mee begonnen.
wel matig, op feestjes soms, thuis voor te chillen.
maar ik zit zoiezo nog niet aan een gram de week. hopelijk hou ik het zo. want om het niet te doen is op sommige momenten zo moeilijk :(

evil_kermit

Bewuste gebruiker
lucifer in the sky zei:
was van eind juni gestop, ben er een tijdje geleden weer mee begonnen.
wel matig, op feestjes soms, thuis voor te chillen.
maar ik zit zoiezo nog niet aan een gram de week. hopelijk hou ik het zo. want om het niet te doen is op sommige momenten zo moeilijk :(

ja hé die amfetamine-rush is zo verleidelijk :rolleyes:

onlymespeedfraek

Experimenterende gebruiker
nou ehhhh het begon 5 jaar geleden ongeveer eerst af en toe een avondje en toen elk eekend en uiteindelijk dag in dag uit,
tot op een gegevenmoment het snuiven van meer dan 5 gram op een dag niet meer genoeg was,
toen begon ik met vloeibaare speed,
en dan wel spuiten,
10 tot 15 gram op een dag vloeibaar,
het was echt te erg,
dus stopte ik daar na maanden mee en ging weer snuiven,
een keer 60 gram snuif met 2e in 2 dagen,
en toen werd ik ook wel helemaal para inmen kop daarvoor ook al en daarna weer,
daarna weer vloeibaar want snuiven was weer niet goed meer weer zo veel, en was echt goeie en sterke vloeibaar maakte ik het zelf en de pep was echt goed altijd.....gaf licht in het donker zeg maar ongeveer zo sterk,
nam er geregeld ook keta bij om te kunnen slapen,
drank om beetje rustiger te woorden,
en morfine voor de lol,
en heel veel slaappillen voor de lol.....op het einde van het verhaal draaide ik bijna door zo para en zag ze echt vliegen, maar ben overal mee gestopt zonder eenige hulp,
enkel omdat ik het zelf wou.....anders had ik dit nooit kunnen typen denk ik ben nou 2 en een half jaar gestopt ongeveer en denlk datwijnig mensen dit verhaal kunnen geloven was te gortig zeg maar maar ja tot mijn verdriet gebeurd e tot mijn grotsteverdriet heb ik er wel t een en ander aan over gehouden.......dus spijt heb ik zeker.........!

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik gebruik al 12 jaar elke dag speed, 1 tot 2 gram per dag. Sinds ik gewoon elke nacht slaap, gaat dat prima. Maar ik heb ook periodes gehad waarin ik nachtenlang wakker bleef en er psychoses aan over hield. Goed slapen en eten is super belangrijk.

normaal gesproken 1 a 2x per maand als er aan te komen is tegenwoordig is het erg moeilijk aan te komen hier in de regio zwolle.... dus dan maar niets :angry:

Chylan

Newbie
sinds oktober '07 begonnen aan pep na een heftige XTC zomer, deze zomer was het begin van veelvuldig harddrugsgebruik. ik was toen 17 en werd 12 november 18.. sindsdien geregeld weken achter mekaar gebruikt en nooit klachten, tussendoor ook vaak XTC met de blauwe driehoeken als hoogtepunten. Verder gebruik ik vandaag de dag nog steeds pep en er heeft nooit langer dan een maand tussen gebruik gezeten, veel periodes gehad dat ik het om de 2 a 3 weken deed, meestal 1 en soms 2 nachten doorhalen en dit uiteraard in het weekend. Heb ook af en toe cocaine gebruikt en vind dit alleen leuk als het goeie is en met de juiste mensen, toch snap ik niet waarom je coke zou gebruiken als je deze op alle vlakken met pep vergelijkt, ik begrijp dat dit uiteraard ook met de wensen v/d gebruiker samenhang. Ik ben nooit een grote drinker geweest -de laatste tijd drink ik wat meer- wel een blower, altijd een goede eter gebleven want met een knagend geweten kan ik niet ontspannen en speed en stress is funest. Dat doet letterlijk overal zeer... ik noem mezelf verslaafd want als ik het heb gebruik ik het in principe ook, niet meer die lijnen van een kilometer maar ik laat het dan niet liggen. Als ik het niet heb maakt dat opzich niet veel uit, dan kan ik prima zonder -ik rook dan gewoon m'n joint- maar na 2 tot 3 weken zal ik dan zeker de dealer weer bellen voor een grammetje. Ook dit noem ik verslaving ook al heb je zeker het gevoel dat je het onder controle hebt wat naar mijn menig ook is, na 1 lijn vervliegen ook bij mij de normen en waarden en wordt ik ook zwaar nicotinist terwijl ik op werkdagen vaak amper rook enkel 's avonds m'n halve tot hele joint (deze bevat natuurlijk ook tabak maar toch scheidt ik dit voor het gemak met 'gewoon' roken). Ik kan nog wel effe doorgaan maar laat ik eht hier maar gewoon bij houden! :rockband:

0penmindeD

Belezen gebruiker
Ik gebruik helemaal geen speed meer, dagen erna me vet verrot voelen bah :(
Geen speed meer voor mij dus, maar ik zou wel een keer meth willen proberen voor de fun :mrgreen:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb een lange tijd dagelijks speed gebruikt, ik kwam een beetje in een vizueuze cirkel terecht. Het functioneren ging gewoon een stuk minder zonder de pep erbij, ik gebruik het nu al een tijdje minder (1a 2x de week) en gebruik het niet meer voor school, werk maar alleen als ik volledig vrije dag heb :) .

Ik heb nooit echt veel genomen, ik nam meestal zo'n 20 mg en dat twee keer per dag. Sinds ik dex heb ondekt gebruik ik bijna geen gewone pep meer. I love Dex :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
0penmindeD zei:
Ik gebruik helemaal geen speed meer, dagen erna me vet verrot voelen bah :(
Geen speed meer voor mij dus, maar ik zou wel een keer meth willen proberen voor de fun :mrgreen:

Daar voel je je ook helemaal niet verrot van achteraf.... :rolleyes:

Bovenaan