Hoeveel voor je dronken ben?

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Het onderwerp zegt het al..

Hoeveel moet jij drinken voor je dronken ben?
Het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je erover doet maar laten we aannemen dat de pauzes tussen elk(e) glas/fles betrekkelijk kort zijn hehe :beer:

Ik drink zelf meestal sterke drank dus dat wil wel vlotten (ik bedoel nu dus niet als je uitgaat maar over het algemeen), en na een halve liter rum (37.5%) ben k meestal wel echt dronken...

Ik heb 1 x toen ik mn grenzen nog niet kende in 3 teugen een halve liter opgedronken en toen wist ik niet meer wat ik deed dus daar heb ik wel van geleerd, maar verdeeld over een paar uurtjes (2/3) voel ik hem wel behoorlijk zitten.

Met bier weet ik het niet.. ik heb nog nooit genoeg bier om om dronken van te worden.

Gala

Experimenterende gebruiker
Van bier ga ik kotsen voordat ik dronken ben dus daar word ik nooit bezopen van.
Echt dronken ben ik ook wel na 'n halve liter sterke drank.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
maar met sterke drank besef ik niet meer dat ik te veel op heb...
eens ik echt zat ben van sterke drank, dan blijf ik (zonder het echt te beseffen) maar door drinken tot alles eruit komt :(
dus voor mij geen sterke drank meer, ik hou het wel bij bier

BacingsPen

Badass junkie
De laatste tijd echt heel snel :)

Gisteren was ik misschien nog net niet dronken, maar ik had steeds het gevoel in mijn stoel GEDRUKT te worden... Echt erg en wou toen alleen maar slapen...

Had nog geen 8 flesjes bier op :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:

Gisteren was ik misschien nog net niet dronken, maar ik had steeds het gevoel in mijn stoel GEDRUKT te worden... Echt erg en wou toen alleen maar slapen...

dan ben ik al goed aangeschoten :) :) :)

lot

Badass junkie
ik drink me nooit dronken.. :P aangezien ik dan niet meer instaat ben op mezelf te letten en dus een groot gevaar ben voor mijn medemens :P

Mr.jiho

Wijs gebruiker
na 4 blikjes bier (jupiler!!!! en als ik weinig geld heb carapils!!!!) voel ik het toch wel al
en als ik er nog 4 drink ben ik lekker tipsy/zat
maar meestal combineer ik alles door elkaar, sterke drank, wijn,bier, weed,... alles wat ik kan krijgen
en nog nooit gekotst van drank in m'n leven! :wink: :mrgreen: :wave:

minn

Badass junkie
'k ben na n fles passie (15%) wel behoorlijk dronken ..
4 biertjes begin in t wel te voelen, maar drink me nooit dronken met bier, dan liever n sterkere zoete drank. :)

Ben ook redelijk snel zat ja :)
met n joint ben ik ook echt stoned na n halve ongeveer :)
kvind t wel chill :mrgreen:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Een fles passie voel ik niks eigenlijk.

En ik drink bijna alleen sterke drank omdat ik niet boven de 2 liter wil uitkomen om beetje dronken/aangeschoten te worden, wordt k meestal alleen misselijk van en dan blijf je pissen..

Ik mix wel vaak dingen door elkaar maar kga nooit meer kotsen van drank, "vroeger" wel maja je moet het beetje leren ..
De 1e pakweg 10 keer dat k een beetje goed sterke drank begon te drinken ging ik over mn zuiger maja als je t lang genoeg doet kan je er wel tegen.
Ik weet dat kotsen geen goed teken is omdat je lichaam dan duidelijk maakt dat je slecht bezig bent maar ik ben nou eenmaal iemand van de sterke drank

melissa

Wijs gebruiker
ik word nooit dronken :grin:
rara hoe kan dat :wink:

nee zonder gein ook al neem ik geen snif ik drink nooit veel....
een kater van de drank vind ik verschrikkelijk :kots:

Psykaholik

Wijs gebruiker
melissa zei:
ik word nooit dronken :grin:
rara hoe kan dat :wink:

nee zonder gein ook al neem ik geen snif ik drink nooit veel....
een kater van de drank vind ik verschrikkelijk :kots:
daar heb ik eig nooit last van van een kater
voel me smorgens altijd toppie
raar maar waar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Ik ben een echte bierdrinken en daar kan ik er ook wel heel wat van op. Hoeveel kan nog wel eens verschillen. Soms 10 zonder problemen, soms 15, maar bij 20 ben ik meestal wel behoorlijk zwaar aangeschoten. Als ik door elkaar ga drinken houd je hart maar vast en ontwijk me zo veel mogelijk. Dat gaat heel snel en heel snel verkeerd (is dus not-done tegenwoordig)

BacingsPen

Badass junkie
schranziewanzie zei:
SpacingBen zei:

dan ben ik al goed aangeschoten :) :) :)

hhaha, en ik dus op het randje van dronken zijn...

Toch niet zo byzonder dus om na 8 bier dronken te zijn?:P

spacekonijn

Badass junkie
verschilt gek genoeg heel erg peer keer.

maar meestal als ik besluit flink te gaan zuipen neem ik 2 of 3 ephedra's , dan ben ik na een biertje of 15 een beetje dronken....

zonder ephedra 8 bier ofzo

BacingsPen

Badass junkie
Ik snap dat dus nog steeds niet, waarom je ephedra zou nemen om extra veel te kunnen drinken?

Het voelt mij bij ALLES behalve goed deze combinatie :confused:

Jeller

Badass junkie
bij mij begint het te komen na 7 pintjes ofzo.. na 10 ben ik al redelijk zat, maar valt het nog heel goed mee.. als k nog geld eb en nog niet naar huis moet drink ik normaal wel door tot zo'n 15 ofzo, maar dan begin ik soms wel eens te lullen tegen de mensen :wink: kweet wel dat ik dan aant zeveren ben maar k kan er moeilijk mee stoppen, tis gelijk sterker dan mezelf (drugs neemt controle over :)) eigenlijk bij bier drink ik gewoon tot het einde en dan zit ik meestal aan 10-15(+).. op nieuwjaar had ik ongeveer 20 pinten binnen (ook andere drank, maar omgerekend naar bier) en redelijk wat weed ook en de laatste uurtjes waren wel vrij vaag dan hoor :rolleyes:

kotsen doe ik normaal niet van bier, van sterke drank zou het wel nog eens zo zijn, maar kben ook een bierdrinker

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
bij mij begint het te komen na 7 pintjes ofzo.. na 10 ben ik al redelijk zat, maar valt het nog heel goed mee.. als k nog geld eb en nog niet naar huis moet drink ik normaal wel door tot zo'n 15 ofzo, maar dan begin ik soms wel eens te lullen tegen de mensen :wink: kweet wel dat ik dan aant zeveren ben maar k kan er moeilijk mee stoppen, tis gelijk sterker dan mezelf (drugs neemt controle over :)) eigenlijk bij bier drink ik gewoon tot het einde en dan zit ik meestal aan 10-15(+).. op nieuwjaar had ik ongeveer 20 pinten binnen (ook andere drank, maar omgerekend naar bier) en redelijk wat weed ook en de laatste uurtjes waren wel vrij vaag dan hoor :rolleyes:

kotsen doe ik normaal niet van bier, van sterke drank zou het wel nog eens zo zijn, maar kben ook een bierdrinker

Vreemd genoeg kots ik pas van bier als ik het drink wanneer ik het al tijdje niet meer gehad heb :beer:

Drink jij minstens 1 keer per week?

spacekonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:
Ik snap dat dus nog steeds niet, waarom je ephedra zou nemen om extra veel te kunnen drinken?

ik zou dus NOOIT ephedra nemen als ik NIET ga drinken :P

waarom? :
omdat je heerlijk spacy dronken word
omdat je door de ephedra ( dont ask why) veel minder kater hebt
omdat je na 15 bier een dikke joint kan roken zonder te gaan tollen of kotsen
omdat : het veel lekkerder danst en je het langer volhoud.
omdat bier dan NOG lekkerder is en het naar binnen gaat als water

genoeg redenen lijkt me zo

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:

ik zou dus NOOIT ephedra nemen als ik NIET ga drinken :P

waarom? :
omdat je heerlijk spacy dronken word
omdat je door de ephedra ( dont ask why) veel minder kater hebt
omdat je na 15 bier een dikke joint kan roken zonder te gaan tollen of kotsen
omdat : het veel lekkerder danst en je het langer volhoud.
omdat bier dan NOG lekkerder is en het naar binnen gaat als water

genoeg redenen lijkt me zo

ja okj... is ook waar...

Toch voelt het niet goed...

En mijn kater gaat ook over trouwens als ik een ephedra neem.. .

spacekonijn

Badass junkie
ik heb gewoon veel minder kater als k een ephedra neem tijdens het drinken , geen verklaring voor..

oja nu bedenk ik me , met ephedra drink ik automatisch heel veel water erbij :)

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
ik heb gewoon veel minder kater als k een ephedra neem tijdens het drinken , geen verklaring voor..

oja nu bedenk ik me , met ephedra drink ik automatisch heel veel water erbij :)

haha, dat klopt idd :) Dat heb ik ook altijd... Toch helpt het ook echt TEGEN de kater... Het is niet alleen het water dat je extra drinkt :)

En ben ik de enige die extra van muziek geniet onder invloed van ephedra?

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
Jeller zei:

Vreemd genoeg kots ik pas van bier als ik het drink wanneer ik het al tijdje niet meer gehad heb :beer:

nee ik drink eigenlijk niet zo veel hoor soms wel eens een pintje bij mijn jointje of bij de tv, maar kdrink eigenlijk alleen echt veel als ik uitga ofzo.. meestal ben ik 1-2 keer goed zat per maand.. een mooie leuze vind ik trouwens: half zat is weggesmeten geld..

ik drink dus eigenlijk ofwel heel veel (tja wat toch al veel voor je lever is) ofwel heel weinig.. kvind als je veel drinkt zonder gelegenheid of kleine gelegenheid dat je nogal vlug een gewoonte kweekt, dus ik drink alleen in jeugdhuizen of op fuiven en festivals

Mac...

Badass junkie
Gister, alles bij elkaar rond de 20 pilsjes gehad, niet zat, beetje wazig wel. Maar was me compleet aan het opfokken, dus had ook geen tijd om zat te worden.

BacingsPen

Badass junkie
Jeller zei:
SpacingBen zei:
Jeller zei:

nee ik drink eigenlijk niet zo veel hoor soms wel eens een pintje bij mijn jointje of bij de tv, maar kdrink eigenlijk alleen echt veel als ik uitga ofzo.. meestal ben ik 1-2 keer goed zat per maand.. een mooie leuze vind ik trouwens: half zat is weggesmeten geld..

ik drink dus eigenlijk ofwel heel veel (tja wat toch al veel voor je lever is) ofwel heel weinig.. kvind als je veel drinkt zonder gelegenheid of kleine gelegenheid dat je nogal vlug een gewoonte kweekt, dus ik drink alleen in jeugdhuizen of op fuiven en festivals

mmmz, okj :) had verwacht dat je wel vaker zou drinken... Doe je toch netjes :) Maja, ik denk nog steeds, je kan beter vaak een paar glazen drinken dan je af en toe lam zuipen... (kwa schade dan he, verslaving is weer een ander verhaal :wink:)

Ik had trouwens gisteren 6 flesjes op en voelde na ong 2 uur helemaal niks nopes meer :confused: Toch wel wazig aangezien ik van 8 bier wel eens dronken wordt! :confused:

@ mac, hoezo zat je jezelf op te fokken?

Mac...

Badass junkie
Nja lang verhaal, is uiteindelijk niks gebeurt, maar heb constant in vecht-modus gestaan terwijl ik normaal echt de rust zelve ben.

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
Jeller zei:
SpacingBen zei:
Jeller zei:

mmmz, okj :) had verwacht dat je wel vaker zou drinken... Doe je toch netjes :) Maja, ik denk nog steeds, je kan beter vaak een paar glazen drinken dan je af en toe lam zuipen... (kwa schade dan he, verslaving is weer een ander verhaal :wink:)

Ik had trouwens gisteren 6 flesjes op en voelde na ong 2 uur helemaal niks nopes meer :confused: Toch wel wazig aangezien ik van 8 bier wel eens dronken wordt! :confused:

@ mac, hoezo zat je jezelf op te fokken?
idd dat is nog vrij schadelijk.. maar kvind alcohol wel lekker, maar voor oz af en toe een paar te drinken bne ik er niet zo voor.. als je mij een pintje gaat aanbieden ga ik het wel acceptere, maar zelf ga ik er minder vlug naar verlangen

Bal0n

Badass junkie
Ik drink eigenlijk nooit sterke drank, alleen een fruitig mixje als ik aan het trippen ben kan ik wel waarderen. Maar ik denk tegen de 15 biertjes aan, dan ben ik wel heel goed op weg :)

dallandra

Wijs gebruiker
hm nu ik nog steeds aan de antibiotica zit ben ik wel wat sneller dronken,maar ik kan meestal wel veel hebben.
uhm..na 2 flessen wijn ben ik toch wel dronken denk ik.
mn briertjes tel ik meestal niet :confused:

Chriss-E

Newbie
Ik dronk "vroeger" als ik uitging met vriendinnen altijd heel veel. En ook alles door elkaar. Vaak zoveel dat ik van het einde van de avond niks meer wist. Vervelend, dan moet je altijd aan andere vragen of je geen domme dingen gedaan hebt. Nu drink ik bijna nooit meer, soms eens een likeurtje. Maar ik ben samen met mijn vriend vorig jaar wel nog eens goed zat geweest van de absinthe. We hadden gehoord dat je daar van gaat hallucineren. Dus dat wilden we wel ff proberen. We hebben met zijn 2en bijna de hele fles leeggedronken. 68% zit erin. :openmouth: Nou dat hakte er dus heel stevig in. Tsjonge, ik heb over de salon tafel heen gekotst, ik ben van boven af van de trap gevallen en ik wist er niks meer van. Toen ik s' morgens de blauwe vlekken zag en de pijn voelde ben ik maar eens voorzichtig aan mijn vriend gaan vragen wat we die avond daarvoor allemaal gedaan hadden :grin: Maar hallucineren, nee hoor, toen ik s' morgens de woonkamer aantrof wilde ik wel dat het een hallucinatie was. Geen absinthe meer voor mij.

Chriss-E

Newbie
Ik dronk "vroeger" als ik uitging met vriendinnen altijd heel veel. En ook alles door elkaar. Vaak zoveel dat ik van het einde van de avond niks meer wist. Vervelend, dan moet je altijd aan andere vragen of je geen domme dingen gedaan hebt. Nu drink ik bijna nooit meer, soms eens een likeurtje. Maar ik ben samen met mijn vriend vorig jaar wel nog eens goed zat geweest van de absinthe. We hadden gehoord dat je daar van gaat hallucineren. Dus dat wilden we wel ff proberen. We hebben met zijn 2en bijna de hele fles leeggedronken. 68% zit erin. :openmouth: Nou dat hakte er dus heel stevig in. Tsjonge, ik heb over de salon tafel heen gekotst, ik ben van boven af van de trap gevallen en ik wist er niks meer van. Toen ik s' morgens de blauwe vlekken zag en de pijn voelde ben ik maar eens voorzichtig aan mijn vriend gaan vragen wat we die avond daarvoor allemaal gedaan hadden :grin: Maar hallucineren, nee hoor, toen ik s' morgens de woonkamer aantrof wilde ik wel dat het een hallucinatie was. Geen absinthe meer voor mij.

A

Anonymous

Gast
Hmmm, dan schaam ik me best wel...
Na 5-8 biertjes ben ik helemaal de weg kwijt(of is dat juist een voordeel?)
Sja ik ben maar +-55 kilo.

Bovenaan