Chris Pontius
Badass junkie
Zoveel. 

Matheson zei:Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn.![]()
Flameon zei:Matheson zei:Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn.![]()
Acht tot tien bier? Jij moet nog ff oefenen.
Ik word dronken bij 30 glazen oid![]()
Flameon zei:Matheson zei:Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn.![]()
Ik vergeet na de 4-6 altijd al hoeveel het er nou waren, en daardoor blijf ik de hele avond volhouden dat het er maar 4 of 5 warenFlameon zei:Ik tel nooit, maar dan heb ik hem idd wel hangen. Ver van aangeschoten af in iedergeval![]()
Xeloc zei:
ongekend sterke maag denk ik.Chris Pontius zei:Flameon zei:Matheson zei:Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn.![]()
Oefenen? Nee, juist niet! Heerlijk toch als je zo snel lazarus bent.
Ik denk dat zijn lever ook erg dankbaar is.
Je zou toch beter moeten weten Vlamke![]()
Flameon zei:Misschien heb ik een snelle stofwisseling oid, goeie lever .... icm gewoonte.
Ik word niet zat van een halve fles whiskey of wodka, en ook niet van 20 glazen bier.
Chris Pontius zei:Flameon zei:Misschien heb ik een snelle stofwisseling oid, goeie lever .... icm gewoonte.
Ik word niet zat van een halve fles whiskey of wodka, en ook niet van 20 glazen bier.
Nee alcoholist, dat noemen we tolerantie.![]()
Waarschuwinkje voor stoer gedrag mbt tot drugsgebruik maar doen dan?Flameon zei:Chris Pontius zei:Flameon zei:Misschien heb ik een snelle stofwisseling oid, goeie lever .... icm gewoonte.
Nee alcoholist, dat noemen we tolerantie.![]()
Grapje :P
Halve fles whiskey of wodka of jonge jenever is teveel haha, maar qua bier ben ik pas na een glas of 25 a 30 van het padje af. Mits goed uitgeslapen, goed gegeten, fantsoenlijk bier en in het bij zijn van andere. GA ik alleen drinken, dan drink ik anders en ben ik ook sneller zat.
Da's een melding, geen waarschuwingOom Klaas zei:Done.
Een flesje is 33cl, een vaasje ook.Flameon zei:Xeloc zei:
Jezus crob ... 25 glazen om in te drinken!
cropp zei:Een flesje is 33cl, een vaasje ook.Flameon zei: