Hoeveel voor je dronken ben?

Karhu

Wijs gebruiker
Volgens mij heb ik een omgekeerde tolerantie voor alcohol... Ik begin hem steeds sneller te voelen.

michael1992

Experimenterende gebruiker
Drink bijna nooit maar na een halve fles bacardi (Grootste) ben ik wel aardig dronken. Heb 1 keer bijna de hele fles opgezopen terwijl ik dat niet eens doorhad :confused: maar dat liep ook niet echt goed af :P . Hele avond en dag erna ziek en misselijk geweest.

Matheson

Belezen gebruiker
Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn. :grin:

Flameon

Badass junkie
Matheson zei:
Ik denk 8-10 bier en dan ben ik dronken. Van deze hoeveelheid heb ik dan zaterdag ook m'n eerste echte leuke dronkenschap gehad. Een energieke, lollige dronkenschap. Ik moet toegeven, alcohol kan best leuk zijn. :grin:

Acht tot tien bier? Jij moet nog ff oefenen.
Ik word dronken bij 30 glazen oid :wink:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Matheson zei:

wordt dronken, kneem aan dt je hem dan toch ook wel hebt hangen? :)

in elk geval, zo rond de 10 aangeschoten, 20 dronken, en 30 is toch echt "hagelevol"

Chris Pontius

Badass junkie
Flameon zei:
Matheson zei:

Oefenen? Nee, juist niet! Heerlijk toch als je zo snel lazarus bent.
Ik denk dat zijn lever ook erg dankbaar is.

Je zou toch beter moeten weten Vlamke :openmouth:

Karhu

Wijs gebruiker
Mja, het is zo lastig te definiëren wat dronken / aangeschoten is he :P.
Zoals ik vind al best gouw dat ik dronken ben terwijl iemand anders dat gevoel als aangeschoten ziet!

Manonnie

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Ik tel nooit, maar dan heb ik hem idd wel hangen. Ver van aangeschoten af in iedergeval :wink:
Ik vergeet na de 4-6 altijd al hoeveel het er nou waren, en daardoor blijf ik de hele avond volhouden dat het er maar 4 of 5 waren :)

cropp

Badass junkie
Ik tel meestal alleen de glazen sterke drank. Zuipen voor het stappen doen we met ieder een eigen kratje dus dat zijn er 12 voor we gaan...

Dan kom ik meestal niet verder als 3 glazen drank of zo.

Karhu

Wijs gebruiker
Ik weet niet uit wat voor glazen jij je bier drinkt? Maar ik haal geen 2 glazen uit 1 flesje :)

Casplantje.

Belezen gebruiker
Ik probeer het eigenlijk nooit zo uit... Meestal drink ik ongeveer een biertje of 5 en dan ben ik nog lang niet dronken, maar ben ik al wel wat lolliger dan als ik nuchter ben.

YawningMan

Belezen gebruiker
Hangt beetje af van de definitie van dronken. Ik begin bij 15-20 bier wel erg jolig te worden. Maar dan is mijn motoriek nog prima in orde :wink: na een krat wordt het allemaal wat lastiger.
Punt is, ik heb nog nooit overgegeven van alleen alcohol :rolleyes: ongekend sterke maag denk ik.

Oom Klaas

Badass junkie
10 glazen en ik voel het echt al erg goed
15 glazen en ik ben wel dronken

Daarom drink ik ook bijna nooit meer dan 10.

Matheson

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:
Flameon zei:
Matheson zei:

Oefenen? Nee, juist niet! Heerlijk toch als je zo snel lazarus bent.
Ik denk dat zijn lever ook erg dankbaar is.

Je zou toch beter moeten weten Vlamke :openmouth:

Eens. Ik vind alcohol 9/10 teleurstellend en ik gebruik het dan ook niet erg vaak. als ik dan als ik het gebruik na 10 bier op een 'level' ben waarbij ik het leuk vind, dan teken ik daarvoor. Laat staan dat ik me er voor zou moeten schamen.

Flameon

Badass junkie
Het valt me op dat ik best veel kan hebben geloof ik, als ik jullie post zo lees. Whoops! :grin:
Misschien heb ik een snelle stofwisseling oid, goeie lever .... icm gewoonte.
Ik word niet zat van een halve fles whiskey of wodka, en ook niet van 20 glazen bier.

Chris Pontius

Badass junkie
Flameon zei:
Ik word niet zat van een halve fles whiskey of wodka, en ook niet van 20 glazen bier.

Nee alcoholist, dat noemen we tolerantie. :)

Flameon

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Flameon zei:

Grapje :P
Halve fles whiskey of wodka of jonge jenever is teveel haha, maar qua bier ben ik pas na een glas of 25 a 30 van het padje af. Mits goed uitgeslapen, goed gegeten, fantsoenlijk bier en in het bij zijn van andere. GA ik alleen drinken, dan drink ik anders en ben ik ook sneller zat.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Flameon zei:
Chris Pontius zei:
Flameon zei:

Grapje :P
Halve fles whiskey of wodka of jonge jenever is teveel haha, maar qua bier ben ik pas na een glas of 25 a 30 van het padje af. Mits goed uitgeslapen, goed gegeten, fantsoenlijk bier en in het bij zijn van andere. GA ik alleen drinken, dan drink ik anders en ben ik ook sneller zat.
Waarschuwinkje voor stoer gedrag mbt tot drugsgebruik maar doen dan?

Casplantje.

Belezen gebruiker
Afgelopen zaterdag was ik met 14 wodka aardig op weg. Godsamme, dit was de eerste keer sinds jaren dat ik weer eens dronken was.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Ik drink wijn, het hangt natuurlijk van mijn dag af, hoe lang ik wakker ben, wat voor bodem ik heb etc, jeweetzelf.. Normaal gesproken met 4 glazen kom ik wat losser en met 6 glazen wijn ben ik vaak niet vervelend aangeschoten. Dat is vaak voor mij ook wel genoeg. Met zo'n 12 ben ik dronken denk ik? Ben denk ik nog geeneens 1 x per jaar dronken ofzo, en mocht het nou toch zo uit komen tel ik het niet hoor.. :grin:

SjaakT

Experimenterende gebruiker
Ligt aan hoeveel ik geslapen heb, of ik de dag ervoor gedronken heb, etc.
Meestal na 13-14 biertjes ben ik toch aardig op weg, maar ik word alleen dronken tijdens speciale gelegenheden, dus maar zo'n 5-6x per jaar.

Bovenaan