meisje20 zei:Maar tegenwoordig lijkt het alsof ik bier kan drinken wat ik wil, ik word niet meer dronken.
Flameon zei:meisje20 zei:Maar tegenwoordig lijkt het alsof ik bier kan drinken wat ik wil, ik word niet meer dronken.
Tolerantie is dat. Vermoedelijk drink je geregeld veel bier. Je lichaam went er dan aan en op een begeven moment heb je meer nodig, voor hetzelfde effect (aangeschoten). Dus eigenlijk is het niet gezond![]()
Flameon zei:meisje20 zei:Maar tegenwoordig lijkt het alsof ik bier kan drinken wat ik wil, ik word niet meer dronken.
Tolerantie is dat. Vermoedelijk drink je geregeld veel bier. Je lichaam went er dan aan en op een begeven moment heb je meer nodig, voor hetzelfde effect (aangeschoten). Dus eigenlijk is het niet gezond![]()
Haha, er staat deze keer lekker geen link. Loser.dtwinj zei:Ben je radio 538 VIP???
check deze link en geef een cijfer
greetz
DtwinJ
azgaza zei:Ik denk zo'n 5 standaardglazen om licht aangeschoten te zijn, een stuk of 8 om goed aangeschoten te zijn en vanaf rond de 10-12 wordt ik volgens mij dronken, maar ik drink vrijwel nooit genoeg om dronken te worden, hou het meestal bij redelijk aangeschoten dus ik weet dat eigenlijk niet eens helemaal zeker. Ik vind mijn tollerantie voor mijn lichaamsgewicht en geslacht eigenlijk een beetje te hoog maar ik heb een vermoeden dat ik er mee geboren ben, het is altijd vrij hoog geweest.