Hoeveel voor je dronken ben?

Ankxx

Belezen gebruiker
Normaal gezien kan ik redelijk goed mensen onder tafel drinken. :smoke:
Maar dan wel rustig aan, als ik snel drink ben ik heel snel zat.
Zoals ik gisterenavond heb ondervonden, snel drinken en na 6 pintjes al zat zijn :rolleyes:

Talec

Bewuste gebruiker
de laatste tijd meer en meer om goed zat te worden.
Meestal drink ik bier en trappisten (duvel,orval,westemalle,delerium tremmes,..) daarbij kan ik redelijk wat drinken ,bier wordt ikn iet snel dronken van, trappisten gaat al wat beter :) maar daar kan je ook niet zoveel van drinken(maag zit rap vol )
bij korte drank gaat het al heel wat sneller, halve fles en ben wel dronken dan. Maar ik vindt dat je bij korte drank geen grenzen meer kent. Je blijft precies doorzuipen (met alle gevolgen nadien) :P

Kaoutar

Experimenterende gebruiker
Ik kan niet meer tegen sterke drank nadat ik een avondje met mn vader heb meegedronken (oudjaarsavond, om 11 uur ben ik er maar mee gekapt en heb een kater van 2 dagen gehad). Dus ik zit lekker aan de wijn/malibu etc, maar dat duurt dan wel even

982

Bewuste gebruiker
Normaal zo'n 4 liter bier om zat te worden of 1 liter sterke drank.

Als ik drugs op heb, komt er geen einde aan.. Eergisteren een 3/4 kratje, 2 flessen wijn en nog wat whisky gedronken.. Vernam niks.

Lang leve de speed

acidboy

Badass junkie
Niet veel, maar ik stop altijd voordat ik 'lam' ben om dan een blowtje te roken en sowieso goed scheef te gaan. Relaxter gevoel dan nog meer drinken.
Dat blowen vindt meestal 'savonds laat plaats als ik weer thuis ben, dan maar wat rustiger aan met het bier in de kroeg...
Zo, dat klinkt wel ernstig eigenlijk, maar ik heb sowieso nooit last van katers, wat wel anders zou zijn als ik flink zou doorzuipen in de kroeg.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat hangt er helemaal van af. Tegenwoordig sta ik na drie wijntjes al aardig op m'n kop, maar dat komt omdat ik alcohol best wel uit mijn leven heb verbannen. Voorheen dronk ik zo'n vier keer per week en met gemak, tien tot twaalf glazen wodka op een nacht weg, maar ik ben blij dat die tijd achter me ligt...

HTID

Bewuste gebruiker
Om dronken te worden heb ik minstens 4 liter bier nodig, maar precies zou ik het niet weten want ik vergeet altijd hoeveel ik gedronken heb dan :P

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
per biertje o,3 liter

na één biertje begin ik aan de smaak te wennen
2e biertje begint lekker te worden
3e drinkt lekker weg
4e biertje krijg ik altijd aangeboden
5e biertje word meestal lauw
6e biertje begin ik al goed te merken
dan is het alweer 03:000 en ga ik naar de kroeg aan de overkant
shoarmatje
7e biertje begin ik te kletsen met iedereen (nog steeds niet vervelend)
8e biertje word ik ineens rustig
dan ga ik maar aan een cola'tje

om een uur of 4:00 langzaam aan naar een kameraad, daar geen alcohol meer4:30 begin ik weer een beetje bij te komen, rond een uur of 5 naar huis, en onderweg voel ik me te nuchter worden, en draai een toeter, die is meestal net op als ik de voordeur berijk.

doe ik me schoenen uit, loop naar boven en plof op de bank neer.

tja dan weer om 10:00 wakker te worden.

.+.

Dronken² zou bij mij kotsen ziin of een of andere emotionele of agressieve bui

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
.+. zei:
Dronken² zou bij mij kotsen ziin of een of andere emotionele of agressieve bui
Zo lang ik het bij whisky of iets in die trant houd, houd ik het over het algemeen wel binnen. Bier en zoete mixdrankjes en dat soort ongein vinden hoe dan ook hun weg weer terug omhoog ja. En emotionele en agressieve buien daar doe ik niet aan. Dronken² betekent wel dat het gedaan is met de pret en het tijd is om te slapen.

raizeredge

Wijs gebruiker
hangt er natuurlijk ook van af wat je gesteltheid is heb wel eens dagen dat ik de helenacht door ken drinken maar ook wel eens dat ik twee blikjes bier drink dat ik gewoon genoeg heb gehad

Lauu

Badass junkie
sinds ik nu aan de drugs zit...drink ik vrijwel niks meer...af en toe een biertje met wat vrienden maar daar houd het op....is mn bankrekening niet zo snel leeg elke maand :grin:

henkie84

Bewuste gebruiker
Van bier wordt ik niet erg dronken meer, kan een kratje op een avond drinken zonder al te veel effect. :rolleyes:

Wijn begint lekker te worden na een flesje of 3 of 4. Na 6 flessen wijn ben ik (weet ik uit ervaring) wel hartstikke wasted, maar nog rechtopstaand.

1 flesje goldstrike heeft ongeveer een zelfde effect.

jasper

Wijs gebruiker
ik ben dronken vanaf 1 fles sterke drank op +/- 2 uurtjes.
echt echt dronken ben ik wanneer ik 2 flessen op dat tempo opzuip maar dan ben ik letterlijk wasted.

vele mensen zeggen hier hun aantallen maar je zou de tijd er ook bij moeten zetten. van een hele fles drank op een nacht ben je niet dronken maar als je dat in 2 uurtjes drinkt is het een ander verhaal

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Ben flink geminderd met drinken sinds ik meer smoor. Ik voel het nu al na 2 halve liters!! :mrgreen: Net fles vodka gekocht wel.. Zien hoe ver ik raak vanavond :mrgreen: Wss hou ik het wel bij een derde fles, heb morgen school :)

Izx

Ligt eraan hoe snel ik drink, maar van 21:00-24:00 3 liter drinken en ben redelijk aangeschoten :beer:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
3 biertjes en ik ben aangeschoten :P
8 bier, en ik ben dronken,
10 bier, en ik ga over mijn nek :kots:

Sterke drank kan ik gelukkig beter tegen dan bier,
het lekkerste is om een glaasje of 2, 3 te combineren met een joint of 2, 3, 4 , oneindig :stoned:

Maar jah, alcohol... De laatste 2 keren dat ik echt zwaar dronken was eindigde ik in de cel en in het ziekenhuis... dus op een smaakmakertje na hoeft het voor mij niet meer :P

jcutter

Badass junkie
Ik ben 2 meter lang en weeg 92 kilo, toch ben ik na ong. 6 biertjes al best dronken. Zou wel aan de tolerantie liggen..
Ik drink nooit.

jasper

Wijs gebruiker
wtf 6 biertjes? jezus dat zijn 3 halve lieters? no offence maar dat drink ik in een uurtje op no fucking offence wat doet het heerlijk om terug dronknen te zijn :grin: :grin:

Emo

Bewuste gebruiker
keer op keer verschillend bij mij :)

soms voel ik hem al hangen na 5 biertjes, soms pas na 15.
ben niet meer zo vaak dronken gelukkig :)

BIj mij is het ook heeel verschillend.
ligt er vaak aan of ik die dag gewerkt heb of gewoon thuis heb gezeten.
dus hoe vermoeid ik ben. en ook hoeveel ik heb gegeten die dag. maar kan over t algemeen wel wat hebben. als ik iets van 15 biertjes op heb (glazen) dan begint de roes meestal wel..

Marten!

Bewuste gebruiker
Echt dronken na een bier of 12, maar gelukkig laat ik het niet vaak zo ver komen. Dronken zijn is vervelend (n)

gerbeenn

Belezen gebruiker
Marten! zei:
Echt dronken na een bier of 12, maar gelukkig laat ik het niet vaak zo ver komen. Dronken zijn is vervelend (n)

ckr heb begin van avond gezopen nou heel de tijd gevoel of ik moes braken wou ik me vinger in me keel steken is het alweer weg daarna komt het gewooon weer trug egt gaar!! :wave:

Marten!

Bewuste gebruiker
Daarom is dronken zijn ook nog eens kut. Je puked je brains er zowat uit.

Dan liever eerst een heel klein beetje aangeschoten en daarna een pil ofzo :)

Izx

Als ik aan 1 stuk door drink ben ik na 5-7 halve liters wel dronken.
Maar meestal stop ik gewoon na 4 omdat ik anders er niet meer bij kan blowen, en dat zou spijtig zijn :) .

Bovenaan