MetaalKonijn
Badass junkie
Deranged zei:Een joint erbij helpt ook altijd wel.
Zeker. Soms zijn er avonden dat ik me voorneem om er géén joint bij te roken. Heb probleem is dat je na 2 bier 't onmogelijk meer kan weigeren, tenminste, hier dan. :P
Deranged zei:Een joint erbij helpt ook altijd wel.
idd ken dat probleem ook wel, als je echt al zat bent is het soms wel geen slecht idee om de joint te weigerenMetaalKonijn zei:Deranged zei:Een joint erbij helpt ook altijd wel.
Zeker. Soms zijn er avonden dat ik me voorneem om er géén joint bij te roken. Heb probleem is dat je na 2 bier 't onmogelijk meer kan weigeren, tenminste, hier dan. :P
matthijs zei:Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
matthijs zei:Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
El Retro zei:matthijs zei:Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
Bij mij is dat dodelijk.

Jeller zei:idd ken dat probleem ook wel, als je echt al zat bent is het soms wel geen slecht idee om de joint te weigerenMetaalKonijn zei:Deranged zei:Een joint erbij helpt ook altijd wel.
Zeker. Soms zijn er avonden dat ik me voorneem om er géén joint bij te roken. Heb probleem is dat je na 2 bier 't onmogelijk meer kan weigeren, tenminste, hier dan. :P![]()
True true, maar wanneer je dat inziet (als je dat uberhaupt al doet :P ) is 't vaak al ernstig te laat.

Qocaïne zei:El Retro zei:matthijs zei:Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
Bij mij is dat dodelijk.
Inderdaad... Dat wordt 100% nekken![]()
matthijs zei:Qocaïne zei:El Retro zei:matthijs zei:Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
Bij mij is dat dodelijk.
Inderdaad... Dat wordt 100% nekken![]()
Blij dat ik dat niet heb en intens kan genieten van een joint na het uitgaan. En ik moet zeggen dat ik het altijd een perfect idee vind![]()
El Retro zei:matthijs zei:Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!
Bij mij is dat dodelijk.

idd, heb er ook geen last van hoor, maar je wordt er soms gewoon veel te loom van.. khad bv ooit eens 15 bier op, ik rookte een joint en ik wou direct slapen.. zo gezegd zo gedaan danmatthijs zei:Absoluut geen last van. Denk dat je ervoor moet wennen aan hasj/wiet.
matthijs zei:Welke bewegingen?
Neervallen en pitten is het![]()

KataStrofe zei:Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)
Safire zei:Ik reken jou dronken vanaf het moment dat je heel hard gaat ontkennen dat je dronken bent :P
het spijt me zeer liefje, maar jij bent na 10 halve liters nog niet dronken. En daar durf ik wel een tray Jaeger tegenover te zetten......KataStrofe zei:Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)

deadlock zei:het spijt me zeer liefje, maar jij bent na 10 halve liters nog niet dronken. En daar durf ik wel een tray Jaeger tegenover te zetten......KataStrofe zei:Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)

KataStrofe zei:@Metaalkonijn: Wat is de Whiskey-Challenge?![]()

Denied. Als ik weer eventjes oefen kom ik niet verder dan 1 fles, I guess :þMetaalKonijn zei:KataStrofe zei:@Metaalkonijn: Wat is de Whiskey-Challenge?![]()
Het principe is heel simpel, wie het meeste whiskey kan zuipen.![]()
![]()
![]()