Hoeveel voor je dronken ben?

MetaalKonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Een joint erbij helpt ook altijd wel.

Zeker. Soms zijn er avonden dat ik me voorneem om er géén joint bij te roken. Heb probleem is dat je na 2 bier 't onmogelijk meer kan weigeren, tenminste, hier dan. :P

Jeller

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Deranged zei:

Zeker. Soms zijn er avonden dat ik me voorneem om er géén joint bij te roken. Heb probleem is dat je na 2 bier 't onmogelijk meer kan weigeren, tenminste, hier dan. :P
idd ken dat probleem ook wel, als je echt al zat bent is het soms wel geen slecht idee om de joint te weigeren :tongueout:

MetaalKonijn

Badass junkie
Jeller zei:
MetaalKonijn zei:
Deranged zei:

idd ken dat probleem ook wel, als je echt al zat bent is het soms wel geen slecht idee om de joint te weigeren :tongueout:

:mrgreen: True true, maar wanneer je dat inziet (als je dat uberhaupt al doet :P ) is 't vaak al ernstig te laat. :mrgreen: :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Qocaïne zei:
El Retro zei:
matthijs zei:
Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!

Bij mij is dat dodelijk :grin:.

Inderdaad... Dat wordt 100% nekken :mrgreen:

Blij dat ik dat niet heb en intens kan genieten van een joint na het uitgaan. En ik moet zeggen dat ik het altijd een perfect idee vind :tongueout:

idd joint is echt leuk als je een beetje aangeschoten bent
maar wanneer je thuis dan gaat slapen is echt elke beweging die je in je bed doet te veel en moet je bijna kotsen :)

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
El Retro zei:
matthijs zei:
Een joint na heel veel bier is fokking goddelijk!

Bij mij is dat dodelijk :grin:.

Hahahaha, same here :mrgreen:
Kan goed tegen bier als het bij bier blijft of in combinatie met coke of speed. Maar zo gauw er wiet of hasj bij komt kijken weet ik niet meer wat voor of achter is.
Toch doe ik het regelmatig als ik na het stappen op weg naar huis ben, omdat ik dat draaiende gevoel in bed na de combi bier en cannabis best kan waarderen met een lekker muziekje erbij haha :stoned: :beer: :mrgreen:

deadlock

Badass junkie
Hmm het verschilt vorige week een avond een keer 5 biertjes en daarna nog 1 slok van de 6e en ik kon met moeite van mijn plek komen. Normaliter probeer ik me te beperken tot maximaal één krat of één fles sterke drank (dus 1 liter wodka of jagermeister oid)

Lambik

Experimenterende gebruiker
verschilt , 9 bier wordt ik dronken!
en voor de rest bij anderen soorten drank , moet ik kotsen of wordt ik stuk sneller dronken!

vooral bij dat jagermeister , wat ik nooit van me leven meer drink! :smilingimp:
dat kwam er dus 7 keer weer uit , en dat was thuis!

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
Absoluut geen last van. Denk dat je ervoor moet wennen aan hasj/wiet.
idd, heb er ook geen last van hoor, maar je wordt er soms gewoon veel te loom van.. khad bv ooit eens 15 bier op, ik rookte een joint en ik wou direct slapen.. zo gezegd zo gedaan dan :)

jasper

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Welke bewegingen?
Neervallen en pitten is het :tongueout:

je kleren uitdoen, je kussen verleggen, zelfs het gaan liggen is al dodelijk voor me dan :) en dan als je eindelijk ligt als een baksteen in slaap vallen en volgende dag wakker worden met een knoert van een kater :)

KataStrofe

Belezen gebruiker
Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
KataStrofe zei:
Als ik in halve liters reken, ben ik na de 4e oid aangeschoten, echter pas na ongeveer de 10e een beetje dronken aant worden (ik reken mezelf droknen vanaf het punt dat ik geen evenwicht meer heb :P)

Ik reken jou dronken vanaf het moment dat je heel hard gaat ontkennen dat je dronken bent :P

Ik weet van mezelf niet echt wanneer ik dronken ben.. Ik drink maar 2 keer per jaar en dan drink ik ook direct in heel korte tijd tyfus veel sterke drank..

KataStrofe

Belezen gebruiker
Waar leg je trouwens de grens.. Wanneer ben je 'dronken'? Tis een relatief begrip..

Ik heb meestal door dat ik bezopen ben op het moment dat ik weiger toe te geven dat ik bezopen als ik er opmerkingen over krijg. :P

deadlock

Badass junkie
KataStrofe zei:
het spijt me zeer liefje, maar jij bent na 10 halve liters nog niet dronken. En daar durf ik wel een tray Jaeger tegenover te zetten......

KataStrofe

Belezen gebruiker
deadlock zei:
KataStrofe zei:
het spijt me zeer liefje, maar jij bent na 10 halve liters nog niet dronken. En daar durf ik wel een tray Jaeger tegenover te zetten......

Zei ik 10? Ik bedoelde 20... (engel-smiley) :tearsofjoy:

Kut.. is dit een soort van ontkenningsfase? :beer:

Obyt

Na zo'n 10 pintjes ben ik wel dronken denk ik, vind het namelijk nogal erg moeilijk in te schatten, meestal smoor ik er sowieso ook wat jointjes bij dus dan drink je sowieso al niet zo superveel om echt dronken te worden. Het zal rond de 10 pinten liggen denk ik, eens testen in de paasvakantie :wink:

Wacky

Badass junkie
Hoe kun je daar nu een antwoord op geven ?

Heb wel eens gehad dat ik na 15 bier nog weinig merkte. Ook wel eens na 2 bier op een zonnig terrasje in de auto gestapt om tot de conclusie te komen dat ik eigenlijk te dronken was om te rijden.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik drink dagelijks alcohol. Ben wel niet dagelijks dronken. Meestal aangeschoten. Maar ik merk dat ik al véél moet drinken voor ik echt dronken ben. Meestal mix ik met benzo's, wiet, whatever. Dan ben ik sneller van de kaart. :mrgreen:

PePhenkie___//

bier: na 12 bier ben ik in een staat van rond lopen en aso doen maar na stuk of 16 ben ik wel zat op dit moment maar ja oefening baart kunst. :beer:

sterke drank: daar kan ik vrij weinig van op vooral als ik het drink als bier (kan niet sterke drank drinken drink altijd te snel) 0.33 cl whiskey snel op drinken is meestal fataal dan ga ik vet gestoord lachen en vet rebels doen tegen me moeder.

cunt

Wijs gebruiker
is de ene keer anders dan de ander.
bier ligt meestal rond de 20 op een stap avond voordat ik dronken ben.
maar dat kost me teveel geld als ik echt zin heb om dronken te worden, daarom drink ik meestal een vodka of 3 en daarbij tussen de 9 en 12 bier.
dan ben ik wel redelijk ver heen, maar wel op een heerlijke manier..

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik heb laatst iets minder dan een halve fles wiskey opgedronken (40% geloof ik) en ik voelde hem wel redelijk zwaar hangen, maar niet heel erg. Van een volle fles malibu ben ik een stuk zatter, alhoewel ik dan minder alcohol op heb. Vage shit. Iig, na 10-13 bier is mijn zombie-knop wel ingeschakeld. :openmouth:

Inge

Newbie
Bij 3 drankjes begin ik wel wat te merken en bij 6 zit ik er lekker in. Echt helemaal van t padje af ben ik niet zo vaak.

nicolai

Wijs gebruiker
ik kan best veel zuipen. maar toen ik wat jonger was (16) kon ik veeeeel meer op voordat ik loos was. nu voel ik em toch al wat sneller hangen.

vooral met bier merk ik et snel. met sterke dranken valt het wel mee op de een of andere manier. van bier wordt ik ook meestal niet gezellig dronken maar heel irritant. daarom drink ik eigenlijk altijd vodka met appelsap of gin tonic en heel veel tequilia shots.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Na een biertje of 10 en een stuk of 6 whiskey's voel ik me lekker aangeschoten. Een aantal drankjes meer dan ben ik wel dronken. Een paar jaar geleden zoop ik iedere zaterdag minimaal 20 bier, en toen kon ik ook wat meer hebben. Daar ben ik mee gestopt toen ik mezelf afvroeg waar het in godsnaam op slaat om zo veel bier te drinken, gadverdamme. Na 10 bier klotst m'n maag nu al van al dat vocht.

Bovenaan