HPPD rebound na GHB?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik heb al een tijdje last van HPPD(Hallucinogen persisting perception disorder), omdat ik deze zomer nogal wat Hallicugenen heb gebruikt(salvia, truffels, paddo's MDMA, wiet). Dit is opzich niet erg, de hallicunaties zijn vaak vriendelijk, gewoon wat ruis, en kleuren die blijven hangen als ik weg kijk(after images).

Gisteravond en vannacht gezellig met een vriend aan de GHB en wiet, ging allemaal goed, niet outgegaan enzo, in totaal per persoon denk ik 10ml(50%) op ofzo, in dosissen van 3-4ml.

Nu vanochtend, inmiddels alweer een uurtje terug, word ik wakker met hele erge visuals. Echt kaleidoscopie in de lucht, lsd achtig. Dit hield ongeveer 10 minuten
Visual snow is ook erger geworden en stoort nu wel redelijk.

Mijn vraag is eigenlijk, komt dit vaker voor? Ik weet dat ghb op de GABA-receptoren werkt en angsten enzo onderdrukt. Tijdens het GHB'en had ik gewoon nog even veel (last) van HPPD, dus zou een beetje raar zijn als het reboundde?

Bedankt,

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
HPPD wordt volgens mij niet verergert door het gebruik van GBH, maar meer door middelen zoals MDMA, speed, alcohol, wiet en paddo's. Ik zou dus eerder zeggen dat het aan de wiet heeft gelegen. Het kan natuurlijk ook een optelsom zijn van een periode waarin je veel hebt gebruikt, zoals afgelopen zomer. Heb je er nog steeds last van, of is het al minder geworden?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Svali zei:
HPPD wordt volgens mij niet verergert door het gebruik van GBH, maar meer door middelen zoals MDMA, speed, alcohol, wiet en paddo's. Ik zou dus eerder zeggen dat het aan de wiet heeft gelegen. Het kan natuurlijk ook een optelsom zijn van een periode waarin je veel hebt gebruikt, zoals afgelopen zomer. Heb je er nog steeds last van, of is het al minder geworden?

In vergelijking met twee dagen terug, is het wel erger. Maar niet zo erg als de ochtend er na. Toen leek het echt op visuals uit een trip.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Maar we hadden niet belachelijk veel geblowd(gram haze met 2'en over de hele avond), meestal heb ik er de ochtend na blowen niet veel meer last van. Maar schrok bestwel dat ik 5-10 minuten gewoon hallicuneerde.

Bovenaan