I love techno 2007

DreamWeaver

Badass junkie
Een groot deel van m'n vrienden gaat, maar ik twijfel nog. Er zijn nog zoveel vette feesten en ik kan niet overal heen, en deze is ook nog eens in België.

teonanacatl

Belezen gebruiker
ilt

:grin: vette partyyy
vooral dan in de yellow voor de straight techno en greenroom voor de
hardtechnoschranziiee

ik zal er zijn >>> maar dan ook weer niet hahahaha

J0rrit

Badass junkie
ik ga, maar ik heb dan ook meteen een vraag omtrend het meenemen van drugs, het is toch in Belgie. Weet iemand hoe ze daar te werk gaan, ik wil mdma meenemen namelijk? Hebben ze honden of wat dan ook en hoe controleren ze? Wat zijn de straffen als je drugs bij je hebt?

En, als je eenmaal binnen bent, en je ziet er uit alsof jke drugs gebruikt hebt, mogen ze je dan ng fouilleren?

bedankt.

teonanacatl

Belezen gebruiker
heb hier nog nooit problemen mee ondervonden maar ik weet wel dat ze er af en toe iemand uitpikken en ze die persoon helemaal uitkleden en door de knieen laten gaan
... gebeurd niet zo veel maar het gebeurd wel
dit is dan aan de inkom net voor je binnen.

J0rrit

Badass junkie
geen honden ofzo? want ik ben dan van plan gewoon de mdma in mijn boxer te doen, die mogen ze niet uitdoen neem ik aan?

Deranged

Badass junkie

teonanacatl

Belezen gebruiker
heb er hier en daar wel een paar honden gezien maar stelt niet echt veel voor. dit is dan ook meestal aan het station

DreamWeaver

Badass junkie
Beginnen ze weer over die honden...
Dat zijn stresshondjes lieverd, als je dus gewoon cool blijft is er niks aan de hand. Drugshonden zijn gewoonweg te duur en hebben belangrijkere taken (douane etc.). Ik heb zoveel gesmokkeld, die honden stellen geen fuck voor (nu ben ik ook het soort persoon dat erop kickt om grote hoeveelheden langs de beveiliging te krijgen, heerlijk gevoel is dat :hearteyes: ).

DreamWeaver

Badass junkie
Enesteene zei:
ow... ben jij mijn transporteur :P :mrgreen:

Haha, als jij mijn rolstoel door de beveiliging duwt vind ik het best :wink: Ik zal met kerst op z'n vroegst weer naar de grote feesten kunnen, heb m'n Qlimax kaartje ook al verpatst enzo.

neti

Badass junkie
prop ik je banden vol

das best cool toch met je rolstoel op een party banjeren
nog staan kletsen op trance energy met een spastisch jongen in een rolstoel, TE GEK :smoke: :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Lijkt me opzich ook wel leuk, maar ga het Minn en m'n stapmaten niet aandoen. Als er iets gebeurt of ik houd het niet vol en ik moet naar huis verpest ik ook hun feest enzo. Misschien dat ik het over een maandje ofzo weer aandurf, we zien wel hoe alles loopt.

neti

Badass junkie
jammer da tje maar 1 kaartje had, anders had ik ze van je overgenomen

denk misschien houseqlassics in nov.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
dit jaar ga ik ook wel gaan:)
de eerste x, gratis tickets dusja
nog een vraagje: lopen er security rond die je joint inpikken als je er een aan het roken bent?

Um

Belezen gebruiker
ik zou toch oppassen daar

en ook nederlandse kentekens die op gentse ring rijden na het feest, controleren ze jaarlijks..niet allemaal, maar kans dus dat je gecontroleerd wordt op rijden onder invloed / bezit drugs is wel aanwezig

maar ik blijf volledig nuchter, hou niet van zo'n grote en drukke feesten om drugs te gebruiken

teonanacatl

Belezen gebruiker
ik ben niet van nederland dus van die controles vanwege je nummerplaat weet ik niks maar in gent zelf zal ja niet veel controles tegenkome :wink:
alleen oppassen aan den inkom zelf helemaal vanvoor staat er meestal wel politiecontrole....godspeed my friend.

DjTrips

Bewuste gebruiker
IEDEREEN DIE IN DE SCHRANZ-ROOM GAAT,

ik vind dat we moeten afspreken =D ma allemaal hé, niet paar zieligaards :tongueout:

ik denk dat ik ook voor alle schranzers spreek als ik, less talking lotta moving !!!!! :grin:

PM ME MAAR =D

DjTrips

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
ik ga, maar ik heb dan ook meteen een vraag omtrend het meenemen van drugs, het is toch in Belgie. Weet iemand hoe ze daar te werk gaan, ik wil mdma meenemen namelijk? Hebben ze honden of wat dan ook en hoe controleren ze? Wat zijn de straffen als je drugs bij je hebt?

En, als je eenmaal binnen bent, en je ziet er uit alsof jke drugs gebruikt hebt, mogen ze je dan ng fouilleren?

bedankt.

OP BASSLEADER ( gelijkaardig event, zelfde zaal en safetycrew enzo) gewoon hier een daar iemand gwn zakke leegmake, thats it, en GELOOF ME

OP BASSLEADER LIEP IEDEREEN FUCKING WACKED, dingen dat ik zelfs nog nooit had gezien, zeker in de black hole & hardcore room, iedereen weet dat 90 % daar Hard zal gaan, harder dan normaal

Deep Blue

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Beginnen ze weer over die honden...
Dat zijn stresshondjes lieverd, als je dus gewoon cool blijft is er niks aan de hand. Drugshonden zijn gewoonweg te duur en hebben belangrijkere taken (douane etc.).

vorig jaar waren het zeker wel echte drugshonden int station ze.
ik dachta ook dat geen echte drugshonde waren dus ikke chill doorwandelen en ni abnormaal doen, maar di hond had me toch bij men pitje ze
khad nu ook al wel pep op men kleren gemorst in den trein, echt stoem.

Dees jaar zie'k dak smiddags al in gent ben, en liefst me den auto, dan zulle de pakkanse al wel een stuk kleiner zijn.

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Ahhh ik word toch wel jaloers als ik zo lees dat jullie allemaal gaan hoor!

Ik wilde heel erg graag, maar mijn vriendinnen houden niet van techno, en ze vonden het ook te ver weg. Mietjes. :(

Jullie heel veel plezier, geniet er van! :)

ballie15

Belezen gebruiker
Zekerrrr

Wij gaan er zeker zijn.
En we gaan al wat eerder naar Gent toe, lekker in de stemming komen.
Mijn zusje woont in Antwerpen dus daar pitten we.
Heb er erg veel zin in en de doordeweek duurt nu al fakkin' lang...

Zijn er nog mensen die vanuit zeeland gaan? Zou op zich wel willen carpoolen -I got car ^^ - Pm me anders ever als je mee wilt/de weg weet xD

Midway

Wijs gebruiker
JuliaLenco zei:
Ahhh ik word toch wel jaloers als ik zo lees dat jullie allemaal gaan hoor!

Ik wilde heel erg graag, maar mijn vriendinnen houden niet van techno, en ze vonden het ook te ver weg. Mietjes. :(

Jullie heel veel plezier, geniet er van! :)

Het is niet alleen techno hoor :)

aanwezig trouwens

J0rrit

Badass junkie
Ik hoorde dat ze heel streng zijn daar, dus kwa drugscontrole. Ook als je grote pupillen hebt ofzo binnen dan fouilleren ze je en eventueel politie, heb dus nu werl schijt om wat mee te nemen, wat denken jullie?

PS: welke zijn de andere stijlen, techno minimal elektro schranz, wat nog meer?

Bovenaan