I love techno 2007

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Iiiiiiiiiiiiiiiiii, ik kan niet meer wachten!! Ben alleen nog maar setjes aan t luisteren, en aan het dansen op mijn kamer :mrgreen:

Wie komt er nou in de plaats van Underworld?! Staat nog niks op de site... :confused:

Midway

Wijs gebruiker
Alter Ego vervangt Underworld

Niet echt zo'n grote naam maar toch, alter ego is de moeite en heb ik altijd al eens willen zien

Frisko

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Eckster C zei:
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?

Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.
tis hier gewoon spotgoedkoop :P
maar om hier op een feest te kopen is het idd duur.
maar dat zal in NL ook wel zo zijn toch? :stoned:

DreamWeaver

Badass junkie
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Eckster C zei:
gewoon dope meepakken of daar kopen wat zeggen jullie?

Meenemen. Risico is te klein om moeilijk te gaan lopen doen en veel geld uit te geven in Belgiëland.
tis hier gewoon spotgoedkoop :P
maar om hier op een feest te kopen is het idd duur.
maar dat zal in NL ook wel zo zijn toch? :stoned:

Precies. Of dacht je dat Eckster er een steden bezoek van wilde maken? Lekker een weekendje weg, culturele hoogtepunten van Gent verkennen. Junks bij centraal station vragen om drugs, leuke restaurantjes en idyllische cafeetjes bezoeken. Foto's knippen van lokale trekpleisters et cetera.

Cultuur opsnuiven (!) dus.

J0rrit

Badass junkie
Gewoon in je boxer doen, als je binnen bent gewoon in je zak, als je grote pupillen hebt mogen ze je dan alsnog fouilleren binnen?

En wat gebeurt er als je gepakt wordt, politie etc.?

teonanacatl

Belezen gebruiker
niets erg denk ik (als je geen dealersaantallen bijhebt natuurlijk)
en ja als je binnen grote pupillen hebt mogen ze je fouileren

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ben voor zo'n festival in t buitenland toch altijd wel een beetje zenuwachtig voor die controles... Zeker als je wat veel meehebt... Op de een of andere manier besef ik dan pas dat we echt met iets illegaals bezig zijn :mrgreen: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
Frisko zei:
TechNora zei:
: Nederland is zo lekker kneuterig wat drugs betreft :hearteyes:
belgie ook hoor...
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor??? :confused: :confused: :)

Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.

Frisko

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
TechNora zei:
belgie ook hoor...
volgens mij hebben jullie nederlanders echt een verkeerde indruk over ons landje hoor??? :confused: :confused: :)

Laatst een bekende op een feest gepakt in België. Weinig aan de hand, het werd overgedragen aan de Nederlandse justitie. Wel alles kwijt natuurlijk, maar in Nederland kom je vervolgens weg met een waarschuwing of een boete.
hier niet met een waarschuwing,gewoon een boete...
standaard boete is wel 350€ dacht ik... :)

teonanacatl

Belezen gebruiker
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
TechNora zei:
belgie ook hoor...

op ILT ?

Frisko

Badass junkie
teonanacatl zei:
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
TechNora zei:
belgie ook hoor...

op ILT ?
nee in belgie :smoke:

DreamWeaver

Badass junkie
Frisko zei:
teonanacatl zei:
Frisko zei:
DreamWeaver zei:
Frisko zei:
TechNora zei:
belgie ook hoor...

op ILT ?
nee in belgie :smoke:

Standaardboete hier is meestal €650, dus doen jullie het nog niet zo slecht in België ! :wave:

Frisko

Badass junkie
daarom zeg ik dat jullie nederlanders een verkeerde indruk hebben van belgie..
hier is het een paradijs en zeker qau drugs :beer: :)

J0rrit

Badass junkie
Frisko zei:

Oke mooi, ik mak me nogal zorgen namelijk dat ik dalyk opgepakt wordt ofzo, ik neem trouwens maar 1.5 gram mdma mee dus. Das dus denk ik een gebruikershoeveelheid. Dus geen politie etc.?

teonanacatl

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Frisko zei:

Oke mooi, ik mak me nogal zorgen namelijk dat ik dalyk opgepakt wordt ofzo, ik neem trouwens maar 1.5 gram mdma mee dus. Das dus denk ik een gebruikershoeveelheid. Dus geen politie etc.?

allemaal zelf opmaken ?? :hearteyes:

ps : uitverkocht !! >> 35000 people @ ILT :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het is niet zozeer dat ik me druk maak om Belgie, maar sowieso drugs en grenzen vind ik niet zo'n prettige combinatie. Het is gewoon het idee dat je dus vrij veel mee hebt, en je gepakt zou kunnen worden. Maar misschien is dit een erfenisje van mijn burgerlijke opvoeding :mrgreen:

Midway

Wijs gebruiker
Ben Sims, Adam Beyer en Technasia waren dik in orde

Wel veel te veel volk, en het heeft lang geduurd eer ik kon beginnen feesten.

Um

Belezen gebruiker
leuk feest, enkel veel te druk

zijn wel een groot aantal mensen opgepakt las ik op teletekst na het feest wegens rijden onder invloed en drugsbezit, ik heb controle zien staan

Bovenaan