Paranoize.
Badass junkie
My valiummmm😪
Bespreek het met je huisartsNou, even een vraag hoor! Ik gebruik al jaren (gematigd) Oxazepam. Vooral met spannende situaties (ik heb een tijdje last gehad van angstaanvallen) en soms slik ik 10 of 20 mg om in slaap te komen. Ik probeer daarmee te stoppen, maar zo ver ben ik nog niet. Nu kocht ik die Oxazepam altijd via een online aanbieder, met Bitcoins. Je kent ze vast wel. Maar plotseling wordend ik doorgelinkt naar een andere website. Een oplichter, als ik de reacties op internet lees. En kan ik niet meer aan mijn Oxazepam komen, althans, weet ik even niet hoe. En ik merk nu dus direct paniek! Ik was hier zo 'goed' en bewust mee bezig, en nu is het stropje dadelijk op en word ik zomaar 'voor de leeuwen' gegooid. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. raak hiervan in de stress eerlijk gezegd. Iemand tips? Bespreken met de huisarts? Op zoek naar andere online aanbieders? Er zitten zo veel oplichters tussen! Damn, dit is gewoon klote!! Tips anyone? Alvast bedankt!
Geloof me, een huisarts maakt een hoop debiele shit mee maar dit staat nog niet eens onderaan op de debielenladder. Een huisarts gaat daar niet moeilijk over doen en je hoeft je al helemaal niet te schamen. Dit hoort gewoon bij zijn takenpakket.ik voel me zo stom hierover dat ik dat bijna niet durf.
Research chemicals is je antwoord! En dan voorral de naam Bromazolam. Word niet door de opiumwet erkent en is dus legaal te bestellen op internet voor een veel goedkopere prijs als jij je oxa besteld. Meer mag ik er niet over zeggen maar als je goed je best doet heb je ze a.s zaterdag al op je deurmat leggen. Ik zou zeggen typ de naam in op google en doe je research! GoodluckOverigens schreef de huisarts ze destijds zelf voor. Haha, lekker ironisch.
In dit geval zal ik éérst naar je huisarts ermee gaan. Ik dacht even dat je er echt afhankelijk van was. Als je lichaam ook zonder ken zou ik het nu laten voor wat het is en een afspraak ervoor maken bij je huisarts. En gewoon eerlijk zijnik gebruik niet iedere dag, maar echt 'bij speciale gelegenheden', zeg maar.
Research chemicals is je antwoord! En dan voorral de naam Bromazolam. Word niet door de opiumwet erkent en is dus legaal te bestellen op internet voor een veel goedkopere prijs als jij je oxa besteld. Meer mag ik er niet over zeggen maar als je goed je best doet heb je ze a.s zaterdag al op je deurmat leggen. Ik zou zeggen typ de naam in op google en doe je research! Goodluck
Verder ook super goed om dit met de huisarts te bespreken ookal doe je wat ik je nu hebt aangeraden. Dan is die iedergeval op de hoogte en wilt ie je miss erbij gaan helpen en evt verantwoord voorschrijven enz.
Harmreduction Dopey!
Beter niet aan rc's beginnen als ze oxazepam nu alleen voor 'bijzondere situaties' gebruikt, zeker niet als ze ze eerst op voorschrift kreeg. De huisarts kan of hulp bieden bij het er vanaf komen, of ze voor die bepaalde situaties voorschrijven.
Is een spannende stap maar wcht niks om je voor te schamen! Kijken naar rc's kan altijd nog
Was mis communicatie haha. Heb nu het juiste advies gegeven. Ik dacht dat er afhankelijkheid speelde.In dit geval zal ik éérst naar je huisarts ermee gaan. Ik dacht even dat je er echt afhankelijk van was. Als je lichaam ook zonder ken zou ik het nu laten voor wat het is en een afspraak ervoor maken bij je huisarts. En gewoon eerlijk zijn
Ik zag het, had mijn post ook al aangepast en m'n belerende vingertje weer ingetrokken!Was mis communicatie haha. Heb nu het juiste advies gegeven. Ik dacht dat er afhankelijkheid speelde.
Supergoed om te lezen, want in mijn perceptie was deze stap echt jarenlang volkomen ondenkbaar.Geloof me, een huisarts maakt een hoop debiele shit mee maar dit staat nog niet eens onderaan op de debielenladder. Een huisarts gaat daar niet moeilijk over doen en je hoeft je al helemaal niet te schamen. Dit hoort gewoon bij zijn takenpakket.
Dan kun je je altijd nog verdiepen in rc's en letterlijk bergen pillen daarvan inslaan wat hetzelfde werkt als oxa. Ene middeltje sterker en de ander werkt langer door. Maar besluit goed en denk goed na of je deze weg wilt bewandelen. Denk aan de gevolgen.ik ben gewoon zo bang dat hij gaat zeggen: vette pech, nu moet je het maar zonder doen!!! Snappen jullie?
Thanks. Je hebt me nu uiteraard wél nieuwsgierig gemaakt nu.Dan kun je je altijd nog verdiepen in rc's en letterlijk bergen pillen daarvan inslaan wat hetzelfde werkt als oxa. Ene middeltje sterker en de ander werkt langer door. Maar besluit goed en denk goed na of je deze weg wilt bewandelen. Denk aan de gevolgen.
Als je huisarts je niet kan of wil helpen, wordt het tijd voor een nieuwe huisarts...mocht de huisarts me niet willen of kunnen helpen met het aanpakken van de oorzaak waardoor ik die oxa nodig heb (of denk te hebben)
Haha, ik ben net veranderd van huisarts. Ken hem/haar nog niet eens. Maar inderdaad, je hebt gelijk! Betekent wat mij betreft wél dat hij/zij mij in staat moet kunnen stellen om dit stap voor stap en rustig af te bouwen. Het lukt écht niet zomaar zonder. Zit ik dadelijk voor ik het weet weer aan de wodka, dat moeten we niet hebben natuurlijk.Als je huisarts je niet kan of wil helpen, wordt het tijd voor een nieuwe huisarts...
Was dit een reactie op iets dat ik schreef? Zo ja, dan snap ik je niet helemaal.Begrijpen mensen het concept van geen onderzoek/geen wetenschappelijk onderbouwde resultaten niet? Niet om een partypooper te zijn, ik vind bromazolam helemaal geweldig, maar het blijft een RC.
Nee niet specifiek op jouw, gewoon op mensen die voorstellen om allerhande RC zeggen te gaan inslaan als een soort kinder surprise want het is rc dus no risksWas dit een reactie op iets dat ik schreef? Zo ja, dan snap ik je niet helemaal.![]()
Ah ja, helder!Nee niet specifiek op jouw, gewoon op mensen die voorstellen om allerhande RC zeggen te gaan inslaan als een soort kinder surprise want het is rc dus no risks
Dat is nee
Wat loop je me snoepverzameling nou af te kraken man, jaloers dat die van mij veel groter is?🤔Nee niet specifiek op jouw, gewoon op mensen die voorstellen om allerhande RC zeggen te gaan inslaan als een soort kinder surprise want het is rc dus no risks
Dat is nee
Ongetwijfeld. Net als die tumor in je ruggenmerg. In het Latijns noemen ze deze de Benzoicus Bromalus.Wat loop je me snoepverzameling nou af te kraken man, jaloers dat die van mij veel groter is?🤔
Succes!Ik ga nu stoppen voor een tijdje want het begint uit de hand te lopen. Hopelijk krijg ik niet teveel last. Want ik heb bijna dagelijks last van slaapverlamming en realistische nachtmerries soms als ik uit die nachtmerrie ben dan denk ik dat ik wakker ben, maar nee dan krijg ik weer 1 en soms zijn het er meerdere achter mekaar. Als ik soms roep (als het lukt) in me nachtmerrie van angst kan me vader me horen en maakt ie me wakker maar dan ben ik meestal nog zo 5 seconden tot 1 minuut niet echt wakker. Heb al verschillende slaapmedicatie geprobeerd maar het helpt er niet tegen, het helpt gewoon voor langer te slapen.
lijkt ook wel persoonlijk component te zijn.. ik heb niets met fentanyl of morfine maar oxy daar ga ik van vliegen.. mega roes. oxa en dia hebebn hele andere werking. dia is spierverslappend terwijl oxy de pieken van je narigheid af topt. 10 mg oxa is niet veel maar bij 10 mg dia kun je je enorm ontspannen gaan voelen. ik gebruik nu 3 jaar 2 lorazepam om te slapen en er treedt geen gewinning op en slaap ik nog steeds fijn op die dingen, oxa geeft bij mij geen verslaving wel toleratie @maar 2 oxy in huis en na de eerste was duidelijk ... na deze 2 houdt het op . 20 mg en mega roes. oxa kan overdag prima bij nerveusiteit bijv, diazepam is geschikt om te gaan slapen. het ontspandBenzodiazepine, ik heb de vragen, wie heeft de antwoorden ?
Hallo iedereen,
Ik was op zoek naar informatie over de stof benzodiazepine en kwam uit bij het topic “i need my benzo’s now”. Daarom leek het me een goed idee om mijn vragen hier te stellen, ook al is dit een drugsforum en gebruik ik het eigenlijk niet als drugs. Ik gebruik het om te kunnen functioneren. Ik ben niet onbekend met benzodiazepine, en al helemaal niet met drugs dus ik ken de algemene termen wel, maar tot voor kort gebruikte ik alleen oxazepam (seresta) om in te slapen en soms nitrazepam (mogadon) om in te slapen. Het werkte altijd gewoon zonder dat ik er een “actief” effect van had en heb me er dus verder ook niets bij afgevraagd.
Toen gebruikte ik ze alleen als ik ergens mee zat en moeilijk kon slapen. Nu is mijn situatie jammer genoeg heel anders en kan niet meer normaal functioneren zonder (niet vanwege een verslaving, maar vanwege alle nare gebeurtenissen om me heen) en probeer ik een beetje uit te vissen welke benzo voor welk moment geschikt is. Ik heb nog een shitload of oxazepam ( meer dan 250) en die doen hun werk wel prima, maar werken zo kort (moet er 5 per dag á 10mg slikken) bovendien word ik hier ook wel trager van (logisch ook want staat op de doos) maar dit is om die reden geen oplossing om voorlopig mee door te gaan. Omdat het er niet uit ziet alsof de situatie beter word en ik toch mijn dingen moet kunnen doen heb ik daarom deze vragen.
Ik heb nu zelf voor algemeen gebruik oxazepam, een “kalmerend middel”. Dit gebruik ik dus de hele dag door (niet stationair, ik pak er een wanneer ik paniek of stress op voel komen) en als de situatie om mij heen zich niet verergerd heeft dan doet hem dit meestal wel voor het inslapen / doorslapen. Als dat echter niet het geval is neem ik een temazepam (normison) van 20mg (capsule) voor het inslapen of wederom een nitrazepam voor het doorslapen. Uiteraard heb ik dan de volgende morgen weer het zelfde probleem met opstaan als ik de avond ervoor had met naar bed gaan. Vooral de nitrazepam duurt lang voordat deze is afgebroken (30 uur) en vroeg me af of er een “doorslaper” is die minder lang werkt… ?
Ook vraag ik me erg af hoe het zit met de hoeveelheden van de stof per pil. Ik heb zelf bijvoorbeeld oxazepam 10mg, en nitrazepam 5mg, terwijl ik het idee heb dat nitrazepam veel sterker is. Nou “weet” ik dus zeg maar dat er “kalmeerders”, “inslapers” en “doorslapers” zijn, maar vraag ik me nog af hoe het zit met bijvoorbeeld Diazepam. Van oxazepam bestaan 10 en 50mg pillen. Van diazepam 2, 5 en 10mg… Het doel zou het zelfde zijn (kalmerend) alleen zou diazepam tot 100 uur werken ipv de 6-8 van oxazepam. Ik vraag me nu dus af hoe het zit met de verhoudingen, want de lichtste oxazepam bevat evenveel van de werkende stof als de zwaarste diazepam. En is het verschil tussen 10 en 50mg alleen hoe rustig ik er van word, of is ook de duur verschillend ? Ik slikte er vroeger namelijk ongeveer 1 per maand, en nu al 5 per dag, maar kan me nog steeds moeilijk voorstellen wat voor problemen mensen hebben die tabletten van 50mg in een keer moeten nemen… ?
Verder krijg ik er erg moeilijk hoogte van welk midden wanneer verslavend is… Het loopt op verschillende sites uit een 2 weken tot 2 maanden voor verslaving optreed. En ook verschilt het per site of er verteld word of er steeds meer nodig is voor het zelfde effect. Uit eigen ervaring eigenlijk niet, maar ik wil het wel graag “zeker” weten.
Kort samengevat vraag ik me dus af:
- welke benzo in welke situatie ?
- hoe zit het met de verhoudingen van werkzame stof onderling ?
- vanaf wanneer werken ze verslavend / hoe merk ik dat ?
- heb ik nou eigenlijk steeds meer nodig voor het zelfde effect ?
Ik weet niet of het relevant is voor de vragen, maar ik blow ook iedere dag, om dezelfde reden, heeft dit enig extra effect ?
Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven
Met vriendelijke groet, Yori
oxy moet zijn oxa in zin 2lijkt ook wel persoonlijk component te zijn.. ik heb niets met fentanyl of morfine maar oxy daar ga ik van vliegen.. mega roes. oxa en dia hebebn hele andere werking. dia is spierverslappend terwijl oxy de pieken van je narigheid af topt. 10 mg oxa is niet veel maar bij 10 mg dia kun je je enorm ontspannen gaan voelen. ik gebruik nu 3 jaar 2 lorazepam om te slapen en er treedt geen gewinning op en slaap ik nog steeds fijn op die dingen, oxa geeft bij mij geen verslaving wel toleratie @maar 2 oxy in huis en na de eerste was duidelijk ... na deze 2 houdt het op . 20 mg en mega roes. oxa kan overdag prima bij nerveusiteit bijv, diazepam is geschikt om te gaan slapen. het ontspand
nitra is een echte slaappil zal gen verslaving op treden maar wel gewenning.
diazeam geeft niet zo snel gewenning
Als je dat gaat doen, blijf je de GABA receptoren overprikkelen.. Dus dat is geen optie... Daarom is bij een verslaving het middel totaal niet belangrijk, want het verslavingsmechanisme werkt in je brein altijd hetzelfde. Wat ik wel bizar vind is dat je cold turkey moet gaan overbruggen. Ik zou als ik jou was eens naar een verslavingsarts gaan 95% kans dat hij je wel een overbrugging gaat geven, want cold turkey bij benzo's is echt een dikke vette no go. Kan heel gevaarlijk zijn. En als ze daar niet in meegaan, sta er dan op dat ze met een verslavingsarts van Brijder bellen. Die weten precies waar ze het over hebben.Mooi artikel en duidelijk en herkenbaar geschreven. Ik ben al tien jaar afhankelijk van benzodiazepinen, dagelijks 20mg, oa voor alcohol remissie en abstinentie, depressie en paniek, en spierspanningen.
nu is er door een overdracht tussen artsen een geschil waardoor ik niet de reguliere repten voorgeschreven krijg. Ik moet een paar dagen cold turkey te zien overbruggen en zie er als een berg tegenop. Heeft iemand tips de GABA receptoren toch te blijven voorzien van voedsel om het centraal zenuwstelsel niet zo actief te laten blijven? Groeten uit Leeuwarden, Tim
Dan nam het het nog vast niet zo lang. Geen haren neem ik aan in hogere doseringenValt wel mee hoor... is gewoon 3 dagen wakker blijven en neerliggen en dan ben je er lichamelijk[/] vanaf. Geestelijk is een ander verhaal, is me nog niet gelukt er blijvend af te blijven.
Je reageert op een post uit 2007. En haren in hoge doseringen innemen zou ik sowieso vermijdenDan nam het het nog vast niet zo lang. Geen haren neem ik aan in hogere doseringen
Ja, Lorazepam heeft een midden-lange werking. Afkicken van Benzos moet je altijd doen met een langwerkend middel. Dus in dit geval Diazepam. Je hebt twee receptoren waar een benzodiazepine aan bindt GABA A en GABA B. Hier bindt ook alcohol aan, vandaar dat het gebruikt wordt om insults of een delier tegen te gaan bij alcohol afkick. Anyways, de pammetjes en de lammetjes hebben de neiging om beter aan GABA A te binden of GABA B (afhankelijk van de soort). Dus mocht je gaan afkicken (taperen) met een andere benzo die bv makkelijker aan GABA A bindt, en de benzo waar je verslaafd aan bent meer aan GABA B bindt... tja: sufheid op de ene receptor, ontwenning op de andere. Diazepam heeft als eigenschap om gemakkelijker aan zowel aan GABA A als aan GABA B te binden en is een langwerkende benzo. halfwaarde tijd is 18-24 uur maar het stapelt tot wel 100 ~ 120 uur. Daarom is het altijd verstandig om af te kicken met Diazepam.Heeft iemand ervaring met lorazepam verslaving en is hier vanaf gekomen (of is hiermee bezig)? Ik zoek eigenlijk iemand om mee wat ervaringen uit te wisselen/steun, mocht iemand anders ook behoefte hebben, stuur me een pb![]()