Iboga, bizar spul

zaagmans

Bewuste gebruiker
Gisteren Bruce Parry gezien op Nederland 3? Hij gebruikte bij een of andere stam in Gabon Iboga, een sterk hallocigene plant die je flashbacks geeft naar je jeugd. Vooral slechte dingen die je mensen hebt aangedaan.

Dit middel schijnt ook junks weer op het rechte pad te krijgen:

http://www.youtube.com/watch?v=KB2qjMVl39s

Funky Monkey

Badass junkie
Ben benieuwt... klinkt wel ehhh... apart :confused:

Edit: Net het filmpje gezien, en klinkt echt heel apart! Een drugs die je laat zien wat je vroeger allemaal fout gedaan hebt en die drugs gaat zelfs zo ver dat je kan voelen wat voorn pijn je diegene vroeger hebt aangedaan. :openmouth: Zeker een aanrader volgens mij om een keer te proberen... Denk dat je heel bewust word van je leven en vooral het leven in de samenleving dan :mrgreen:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
wow dit lijkt me echt heel bijzonder, de ultieme confrontatie met je acties in het verleden!

Wie weet komt het ooit op mijn pad, of ga ik er naar op zoek. Is dit in Nederland verkrijgbaar/kweekbaar?

azgaza

Badass junkie
Ik heb erover gehoord; het is volgensmij ook op azarius te koop. Mijn intresse in de zin van 'doen' heeft het niet gewekt, maar een interessante stof is het zeker.

Funky Monkey

Badass junkie
azgaza zei:
Ik heb erover gehoord; het is volgensmij ook op azarius te koop. Mijn intresse in de zin van 'doen' heeft het niet gewekt, maar een interessante stof is het zeker.

Nee tis daar uit de handel gehaalt :) je kan wel een paar web smartshops vinen via google :) heb er ook eentje gevonden die via eBuy gaat met een 99,9% goed advies, moet dus wel een goede / vertrouwbare zijn :)

erwin krol

Bewuste gebruiker
het is nog in NL legaal te koop. Overigens heb ik het maar zie er nogal tegenop, die dagenlange ellende. Ooit.....

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm het lijkt mij wel een bijzonder leerzame ervaring. Maar zeker niet iets dat je in wilt nemen omdat t je 'leuk' lijkt. Afhankelijk van wat voor een leven je leidt natuurlijk...

Northawke

Wijs gebruiker
Heb veel over die stof gehoord. En ik ben zeker van plan om het nog een keer te gaan gebruiken. Interessant filmpje. Erowid heeft ook interessante stukken over Iboga.

dfssdfde

Badass junkie
zaagmans zei:
Adrenochroom zei:
wow dit lijkt me echt heel bijzonder, de ultieme confrontatie met je acties in het verleden!

Wie weet komt het ooit op mijn pad, of ga ik er naar op zoek. Is dit in Nederland verkrijgbaar/kweekbaar?

Oh, maar is gewoon te koop in Nederland. Ben zelf niet zo'n tripper. 1x per jaar is genoeg, maar hier is de info:

http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... the_iboga/

Bij Azarius kun je het dus kopen

erm, ligt misschien aan mij, maar het gedeelte van de pagina waar je klikt op 'kopen' is weg

edit: oh, het is gewoon niet meer op voorraad, nevermind :P

flashkop

Bewuste gebruiker
Iboegaine heeft buiten de psychedelische werking ook een blokkerende werking op opiaat-receptoren waardoor een heroine gebruiker na dit middel gebruikt te hebben naar het schijnt ook helemaal geen craving naar hero meer heeft...
DIt effect zou !!!6maanden!!! voelbaar zijn...
In Olland zijn er in de negentiger jaren onderzoek gadaan naar dit middel ivm met afkicken maar na overlijden van een proefpersoon die wss veels te veel werkzame stof geinjecteerd kreeg is dit onderzoek gestopt en verboden???

Een ibogaine trip duurt trouwens 2-3 dagen en is meer een delirium zoals die nachtshadepalnt met zen stekelige bollen met zaad derin(ben naam effe kwijt)...

Adrenochroom

Wijs gebruiker
flashkop zei:
Iboegaine heeft buiten de psychedelische werking ook een blokkerende werking op opiaat-receptoren waardoor een heroine gebruiker na dit middel gebruikt te hebben naar het schijnt ook helemaal geen craving naar hero meer heeft...
In Olland zijn er in de negentiger jaren onderzoek gadaan naar dit middel ivm met afkicken maar na overlijden van een proefpersoon die wss veels te veel werkzame stof geinjecteerd kreeg is dit onderzoek gestopt en verboden???

Een ibogaine trip duurt trouwens 2-3 dagen en is meer een delirium zoals die nachtshadepalnt met zen stekelige bollen met zaad derin(ben naam effe kwijt)...

Doornappelzaadjes? Of in ieder geval datura?

Maar goed dit lijkt me een mooi middel om een nuchtere tijd mee in te luiden, ooit ga ik dit zeker doen!

DeeMTee

Experimenterende gebruiker
Adrenochroom zei:
flashkop zei:

Doornappelzaadjes? Of in ieder geval datura?

Maar goed dit lijkt me een mooi middel om een nuchtere tijd mee in te luiden, ooit ga ik dit zeker doen!

Datura is niet te vergelijken met Iboga. Datura is een slechte tovernaar.
Al kan ik me herinneren dat van de uitzening op tv, dat die stam Iboga ook gebruikten als ontgroening voor jonge mannen (kinderen). Die jonge mannen moesten het spul nemen en dan een paar dagen in het bos doorbrengen. Iboga is een goede tovernaar, want ze zeggen al dat je terug reist naar je jeugd om je fouten in te zien.

Iboga is een neurotransmitter, en volgens mij het ultieme afkick spul voor verslavende. Sigaretten, Suiker, Heroine, Alcohol en Wiet kun je er mee overwinnen. Alleen Cocaine is er niet mee te bestrijden, maar dat weet ik niet cker. :wave:

Bovenaan