Adrenochroom zei:
flashkop zei:
Iboegaine heeft buiten de psychedelische werking ook een blokkerende werking op opiaat-receptoren waardoor een heroine gebruiker na dit middel gebruikt te hebben naar het schijnt ook helemaal geen craving naar hero meer heeft...
DIt effect zou !!!6maanden!!! voelbaar zijn...
In Olland zijn er in de negentiger jaren onderzoek gadaan naar dit middel ivm met afkicken maar na overlijden van een proefpersoon die wss veels te veel werkzame stof geinjecteerd kreeg is dit onderzoek gestopt en verboden???
Een ibogaine trip duurt trouwens 2-3 dagen en is meer een delirium zoals die nachtshadepalnt met zen stekelige bollen met zaad derin(ben naam effe kwijt)...
Doornappelzaadjes? Of in ieder geval datura?
Maar goed dit lijkt me een mooi middel om een nuchtere tijd mee in te luiden, ooit ga ik dit zeker doen!
Datura is niet te vergelijken met Iboga. Datura is een slechte tovernaar.
Al kan ik me herinneren dat van de uitzening op tv, dat die stam Iboga ook gebruikten als ontgroening voor jonge mannen (kinderen). Die jonge mannen moesten het spul nemen en dan een paar dagen in het bos doorbrengen. Iboga is een goede tovernaar, want ze zeggen al dat je terug reist naar je jeugd om je fouten in te zien.
Iboga is een neurotransmitter, en volgens mij het ultieme afkick spul voor verslavende. Sigaretten, Suiker, Heroine, Alcohol en Wiet kun je er mee overwinnen. Alleen Cocaine is er niet mee te bestrijden, maar dat weet ik niet cker.