ijskoud

nicole1973

Belezen gebruiker
vraagje.. als mn pil begint te werken krijg ik kippevel all over en ik heb het echt de hele nacht ijs en ijs koud.... vroeger had ik dat niet maar nu alleen nog maar... zwaar irritant zeker als je uit bent en iedereen zweet zich een ongeluk en ik zeg alleen maar ik heb het koud...'

kent iemand dit of enig idee waardoor het veroorzaakt word?

Grz

neti

Badass junkie
zal wel met de doorbloeding van de huid van doen hebben

nicole1973

Belezen gebruiker
nou als je qua kleur kijkt lijkt het allemaal wel normaal zeg maar.. maar is wel iets waar ik goed van baal door de kou wordt het lekkere gevoel natuurlijk zwaar onderdrukt.. GRRR

Jerrie

Newbie
ik heb zelf wel een tijdje XTC genomen. Ik deed dit echter maar 1 of 2 keer per maand. Ik heb zelf ook altijd gehad dat ik het ijskoud had maar dat intresseerde mij die moment zelf helemaal niet.
Hoe dat het komt... Ik zou het niet weten! :grin:

sannetjuh

Belezen gebruiker
nou ik heb dat ook hoor..als ie begint te werken krijg ik het ijskoud..maar gewoon gaan dansen..en niet aan denke..want hoe meer je eraan denkt..hoe kouder je het hebt!

-spaceman-

Badass junkie
precies, gewoon lekker gaan dansen en knuffel gewoon iedereen die je tegen komt! Daar word je zeker wel warm van! :hearteyes:

caatje

Badass junkie
Ik heb er ook "last" van, maar niet in die mate als jij. Het is heel even koud (voeten/handen) en daarna weet ik niet hoe snel ik m'n trui uit moet trekken omdat ik het zo heet heb.

het is wat Spercieboon zegt: synthetische aanvallen hahaha

982

Bewuste gebruiker
Je voelt idd koud aan, ik heb het zelf ook.

Wat je moet doen om er vanaf te komen is de kou ingaan.. dus naar buiten!
Je hebt het namelijk gloeiend heet, als andere mensen jou aanraken zullen die dat bevestigen! Probeer het maar eens.

Dit weekend had ik het ook weer, bij een maat thuis 23 graden binnen. Het voelde aan als 10 graden. Toen naar buiten gegaan in mn tshirt (5 graden ofzo). Dat was lekker warm! :)

royallicious

Belezen gebruiker
Dit komt omdat je lichaamstempratuur stijgt en dus alles rond je stuk kouder lijkt.
Je lichaam houdt die hoge tempratuur vast en als dan bijvoorbeeld je voeten koud worden met dezelfde tempratuur als normaal dan lijkt het alsof je het nog kouder hebt.

vogel

Bewuste gebruiker
heeft denk iets met je serotonine hoeveelheid in je brein te maken
geen idee goed klinkt niet die kou
heb er zelf ook last van gehad, maar dan denk alleen als de xtc uitgewerkt raakte

fijn is het zeker niet dat die xtc je serotonine uit je brein perst

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
ligt aan de stoffen in je pil.Soms zitten er ook andere stoffen in en niet alleen mdma...mcpp bv,en dan krijg je koude rillingen.

Wiggy

Newbie
-spaceman- zei:
precies, gewoon lekker gaan dansen en knuffel gewoon iedereen die je tegen komt! Daar word je zeker wel warm van! :hearteyes:

kweet ni ze, ik als kerel volledig schraal onder de pillen iedereen gaan beginnen knuffelen hier... da wordt vechten voor sommige :tongueout:

hallotje

Bewuste gebruiker
Ik heb het nooit koud gehad met xtc op... Al loop ik in de winter buiten heb ik het zeker niet kouder dan normaal.

-spaceman-

Badass junkie
Wiggy zei:
-spaceman- zei:

kweet ni ze, ik als kerel volledig schraal onder de pillen iedereen gaan beginnen knuffelen hier... da wordt vechten voor sommige :tongueout:

dan zijn jij en ik toch erg verschillend, want ik doe het met iedereen zonder ruzie of problemen in tegendeel, juist met veel :hearteyes: :wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
Maja, hij vecht daar niet om, tenminste niet denk ik toch. ^^
Ma allez, kheb nooit de neiging om knuffels te geven op XTC eigenlijk of dat "liefde" gevoel. :/
En koud .. Tjah, daar denkt ge toch nie aan na ne tijdje, kheb eerder soms last van koud > warm > koud > warm en dat in dezelfde plaats.

Wiggy

Newbie
-spaceman- zei:
Wiggy zei:
-spaceman- zei:

dan zijn jij en ik toch erg verschillend, want ik doe het met iedereen zonder ruzie of problemen in tegendeel, juist met veel :hearteyes: :wave:
ja maar ik bedoel, als ik in onze tent iedere kerel en meiske een liefdevolle knuffel moest geven, ga ik ni vechten ma ga ik waarschijnlijk klappen krijgen :tongueout:

en Osi' op Genk on Stage had ge onder de pillen toch die man kussen liggen geven die was verjaard :tongueout: en ge had mij nog ligge knuffelen omdat het een vet feestje was en da we ons goe voelden :tongueout:

Samson

Newbie
Heb het dan ook ijskoud !

Even geleden nog (het was wel buiten te doen), ik droeg een trui en mn vriende een T-shirt. Mn vrienden waren helemaal bezweet, terwijl ik geen druppel nat voelde. Toch was ik idem dito als de vrienden, veeer weg hoor...

Wirwar

Belezen gebruiker
had ik de laaste keer ook, kippenvel over mijn hele lichaam.
Maar toen ik daarna naar buiten ging had ik totaal geen last van de kou terwijl het toch rond het vriespunt was.

982

Bewuste gebruiker
hydroxytryptamine zei:
had ik de laaste keer ook, kippenvel over mijn hele lichaam.
Maar toen ik daarna naar buiten ging had ik totaal geen last van de kou terwijl het toch rond het vriespunt was.

Precies wat ik zei! Ga naar een koude ruimte/omgeving.

buzzrider

Wijs gebruiker
ik heb nooit koud onder mdma, ik heb op pukkelpop in de vrieskou in mijn bloot bovenlijf rondgelopen en had echt warm :)
iedereen zei dat ik gek was :grin:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Ik heb het altijd koud de dag nadat ik XTC heb gehad. Eergisteren nog van 2 tot kwart voor 7 met -8 op de fiets gezeten, voelde wel koud, maar niet dat ik begon te bibberen ofzo. Helaas heb ik nu geen gevoel meer in mijn linkerduim :P

Ik heb het ook altijd koud op xtc... Maar nu ik er bij nadenk heb ik het eigelijk altijd koud (handen en voeten dan).
Buiten gaan lopen helpt niet, integendeel.
Zal dus wel aan mij liggen dan :wave:

Annæ

Belezen gebruiker
Ik had het dit weekend ook
stond in de discotheek en had het ijskoud, bibberen en kippevel.
geen idee waar het mee te maken heeft
maar wat mij helpt is het te accepteren
en te denken dat kou warmte is.

Bovenaan