Reeds pre-edit:
Nogmaals sorry voor de babbelkick, zit alleen thuis en nogal zwaar gegaan in het roken van mijn Meth, enkele grote kristallen telkens tesamen na elkaar gerookt reeds, drie volledige bowls leeg sinds eerder op de avond - best veel na elkaar, het is crystal meth van 98% en naast euforisch heb ik een hele hoop energie, staan mijn pupillen zo groot als een euro munt onder een vergrootglas en kan ik niet nalaten me met iets bezig te houden, en eens aan het typen heb ik plots extreem teveel getypt, waarvoor sorry, vergeef het me aub.
Als je negatieve interferentie begint te - of reeds ondervond, dan is stoppen best wel nodig eigenlijk.
Indien niet, luister naar je lichaam en geest, die geven heel goed aan of je schade aanricht die significant gaat zijn, en dit voel je best genoeg op voorhand of zoiets mogelijk in zicht is, al is het ver af.
Als je denkt dat je kunt blijven gebruiken, laat dan regelmatig een check-up doen van al het nodige bij de dokter om er zeker van te zijn dat je geen significante schade aanricht bij jezelf en laat altijd je spul testen en gebruik sterk versneden spul of spul versneden met schadelijke middelen gewoon niet als dat blijkt uit de resultaten - beter je geld kwijt dan je gezondheid.
Zorg dat je zoveel mogelijk weet over wat je gebruikt, de risico's en alarmsignalen en hoe het beste op een negatieve impact - al dan niet plots - te reageren; maw zorg dat je weet waar je aan begint en heb je voorzorgen klaar.
Van degelijke Coke - als je een degelijk afweersysteem hebt en gezond bent - ga je niet meteen, als je zorg draagt voor jezelf ten alle tijde tijdens je gebruik, ernstig achteruit, maar het is sowieso een drug die schade aanbrengt: ook de beste Coke die er bestaat is schadelijk en vroeg of laat is het voor eender wie op een bepaald of meerdere punten genoeg geweest.
Vervang een tijdje met een energy drink of twee om je wat op te fokken, veel Coke is sowieso versneden met de caffeine die - blijkbaar het versnijden van sponsoren - de smartshops praktisch allemaal goedkoop aanbieden: om ook de dealers als klant te hebben bieden ze dan toch maar een handige cut aan zeker? Of je kan zelf caffeine kopen en dat snuiven, aangezien - meer in België wel, caffeine het sterkste effect geeft, meer dan de ongeveer 40% onzuiver of erger klein beetje Coke dat er in zit - tien jaar geleden had Antwerpen top straatCoke, nu het laatste jaar is volgens de statistieken die ik nog niet lang geleden heb gelezen, van de Free Clinic, de kwaliteit van Coke in Antwerpen, wat samen met Rotterdam (maar zelfs meer nog dan Rotterdam) is Antwerpen de grootste importhaven voor Coke (a) het is een open haven, Rotterdam gesloten, b) economische crisis trof België een pak harder dan Nederland ergo zijn daar mensen van douane etc makkelijker om te kopen - twee feiten waarom veel Coke niet naar Rotterdam gaat, maar van Antwerpen naar NL), soit, dus als grootste importhaven is dit jaar de kwaliteit er zo laag dat het niet eens nog effect zal geven als je straatCoke koopt, of toch geen effect van Coke plus een aantal vd meest populaire cuts zijn vrij tot zelfs erg schadelijk).
In Nederland is het gemiddelde zo'n 60% maar met wat goede adresjes is rond de 70% nog easy om te vinden - persoonlijk heb ik nooit minder zuiver dan ergens in de 50%, per uitzondering en maar twee lijntjes of zo, gesnoven, meestal tussen de 65 en 75% gehouden en sinds enige tijd, niet super lang, een super source gevonden voor gegarandeerd praktisch niet tot niet versneden Coke, en als die versneden is, is het met een totaal niet actief onschadelijk middel en slechts 6% gemiddeld. Zulke kwaliteit spaart je lichaam en geest het meeste natuurlijk, want de cuts blijven - ondanks dat Coke ook zuiver schadelijk is - het meest en veel meer schadelijke van al: voor organen, hart, hersenen, psyche, kanker; soit, zowat alles dus veroorzaken cuts, zoals Levamisol, in de grootste mate - dus enkel degelijk spul zonder schadelijke cuts gebruiken als je een veelgebruiker wil blijven! Testen, altijd laten testen - of als je thuis bent in chemie, je Coke uitkoken en terug converteren naar HCL, niet heel moeilijk en al het nodige is te krijgen zonder veel tot geen gedoe: dat levert je ook, mits goed uitgevoerd en ontdaan van ammoniak restanten, goed gewassen dus na het uitkoken, volledig zuivere Coke op, integendeel tot een Aceton was, wat niet echt de moeite is in de meeste gevallen en enkel populair omdat het een veel eenvoudigere procedure is die niet dezelfde chemische inzichten vereist als base maken, wassen en naar HCL terug converteren en alle Coke volledig zuiver overhouden zonder het te verprutsen (wat de eerste keren kan gebeuren als je niet echt thuis bent in chemie), doch, er zijn tutorials in overvloed, doe gewoon de juiste research.
Ik heb meer dan twintig jaar zo goed als dagelijks Coke gebruikt en pas nu merk ik enige milde, nog steeds omkeerbare en dus nog geen ernstige, lichamelijke neveneffecten te ondervinden: dus, tijd om te stoppen. Ik heb wel altijd bewust gekozen om mijn spul te laten testen en nooit met (veel) schadelijke stoffen en al zeker niet als er veel van in mijn spul zat te gebruiken, die Coke was dan niet voor consumptie - dus ik heb heel weinig echt schadelijk spul mee binnengekregen.
Zelf haalde ik tien jaar terug mijn Coke in Antwerpen stad, toen was daar het gemiddelde van straatcoke tien procent meer zuiver dan in NL, nu is het andersom en in grotere mate, dan is er een dip geweest met een periode waarin ik rond de 65% zat soms, niet meer dan dat - maar, ik lette er steeds op dat de cuts niet al te schadelijk waren en niet psycho-actief! Ik gebruikte enkel de met onschuldige stoffen versneden Coke. Nu sinds enkele jaren een constante van zo'n 86% in het allerslechtste geval met als enige cut een volledig onschadelijk en niet actief middel in kleine mate aanwezig, en dat verschil merkt vooral mijn neus en mijn genotsniveau, beter dan dat kan het niet nog worden!