Ik haat cocaine

dragon

Newbie
Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos.
Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha

Carlitos

Badass junkie
Als je echt dealers wilt slaan vind ik het dom.
Sla dan jezelf,niemand verplicht je te halen.
Leer jezelf maar dat je hetn iet haald ofzo (Pittig lastig :P ).

En laat de dealers met rust :confused:

:wave:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter

dragon

Newbie
Ik heb ooit een berg coke naar binnen gewerkt en leef nog,dus wees maar niet bang over die hartkloppingen,en niet halen japie ok,maar wat dacht je van die klote dealertjes die mensen gratis drugs geven om ze verslaafd maken,afmaken zal ik ze.Nederland is veels te soepel met straffen,als ze nou vingers eraf hakken als in Saudi Arabie zouden ze wel leren.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
waarom geef je nou die dealers de schuld, denk je nou echt dat dealers mensen dwingen om coke te kopen of zo iedereen begint zelf eraan, ieder weet de risicos(en als ze de risico niet van te voren wisten is het weer hun eigen schuld)

als je dealers allemaal opruim gaat de prijs van coke ook omhoog, en dan wordt er ineens overal in het land meer overvallen, inbraak en dergelijke gepleegd

HarDman

Newbie
dragon zei:
Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos.
Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha

Begin maar bij mij.....

Djo

Badass junkie
En vertel op al de stoere held uitgehangen :beer: :

Wat een belachelijk stoer voorstel! Wat denk je daarmee te bereiken:
De Wereld te Verbeteren!
Volgens mij ben je een beetje jaloers, als ik het stukje van de mooie, auto's lees in je stukje.
Je weet er blijkbaar erg weinig van af, want een dealer dwingt echt niet hoor! Misschien in jouw belevingswereld. De mensen die het gratis krijgen, nemen het maar al te kwijlend aan hoor!

En laat iemand gewoon zelf weten wat die wil gebruiken, of dat nu coke is of pep of wtf dan ook! Jij hebt daar toch geen last van!
Er zitten coke egotrippers in het milieu, maar er zijn genoeg mensen die wel gewoon normaal kunnen doen na het gebruik van.

Je haalt jezelf heel wat op je hals door ze te gaan meppen. Je zult er van verschieten, want het zou wel eens kunnen dat ze jou niet al te zuinig zullen bemeppen!
Veel mepplezier en mepontvangstplezier! :wave:

dragon

Newbie
he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmmm zes auto´s en toch het taalgebruik van iemand die niet zo oud is... Of in ieder geval geen/ een lage opleiding heeft genoten. (No offence tegen andere mensen hier maar ga dan ook geen onzinverhalen ophangen)

Nou ja doe maar wat je niet laten kunt ^^

yellowmoon

Bewuste gebruiker
weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dragon zei:
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........

Je had ook gewoon aan de lsd moeten gaan ....

Coke rommel ...

nu ben je een agressief anticokertje geworden.

Stonie

DjTrips

Bewuste gebruiker
Morgen in de krant :

Junkie gevonden in het kanaal, ooggetuigen zagen 2 zwarte BMW stoppen voor het kanaal, 1 van de bestuurders had een blauw oog, 4 personen schopten hem nog na en gooide hem in het kanaal, vervolgens vuurden 2 anderen met hun pistool naar het slachtoffer

het slachtoffer is in kritieke toestand in ziekenhuis X

DjTrips

Bewuste gebruiker
ehm, dude coke bizz is de meest aggresiefste van allemaal, weed is dealed with a handshake, cocain with a gun,

ga je beetje cokedealers meppen zoeken die hun grootste en breedste, geven die junks beetje coke en wam je bent moes, gaan ze je nog fijnmalen en door hun coke doen om toch maar meer te hebben JAAA cokeheads...

anyway, je zou het beter doen ipv posten...

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Je moet dit soort van problemen aanpakken aan de wortel. Koop een enkeltje Colombia en ga daar de felle uithangen.

El Retro

Wijs gebruiker
yellowmoon zei:
weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen

Daar kiezen ze zelf voor, niemand verplicht hen om dealer te worden, of wel soms? Als je dealer wordt, weet je dat dat zulke gevolgen heeft.

Djo

Badass junkie
dragon zei:

LOL!
Ik heb het ook allemaal uitgeprobeerd! En nee, ik word er geen hoertje van, niet egoistisch en wil niet de held uithangen! En iedereen moet toch lekker zelf weten. Ze bellen die dealertjes maar al te graag op.
En coke is eigenlijk klotetroep, duur ook, maar wel lekker door je neus.
Ik zit liever te pepkleppen of te zegelen, maar doe nu lekker niks meer. (Althans voorlopig!) :wave:

@ Nick de Neger: Geniaaaaaal! Hahahahahaha! :P

DjTrips

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Dealen = veel geld verdienen, dus eigenlijk wel slim.

tot je gepakt word, de bak in vliegt, alles verliest, en dan nog eens een boete betaalt per gram en dan nog eens je gehele omzet ook nog eens mag betalen + boete

dus eigenlijk is dealen geldverlies + reputatieverlies, want alles wat je verdient betaal je dubbel terug

DjTrips

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor :wink:

[lame-mode on] dan ben je toch meer een engeltje dan een duivel ^^
[lame-mode off] tenzij je een echte junk bent :tongueout:

DjTrips

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor :wink:

[lame-mode on] dan ben je toch meer een engeltje dan een duivel ^^
[lame-mode off] tenzij je een echte junk bent :tongueout:

Spacecowboy

Experimenterende gebruiker
dragon zei:

Lol, zelf iets te diep in je eigen poederdoos gezeten? Je kllinkt als iemand die net een behoorlijke klont sos in z'n neus heeft gepropt...

Temptation

Belezen gebruiker
dragon zei:

WAHAHAHAHAHAHA waarom dat ik dit niet eerder zag dit topic!!!

volkomen mee eens!!! ik vind coke nog steeds hoerendope en veel te duur. er is bovendien niks aan ook niet en toch wil je er meer van eens uitgewerkt :rolleyes: en toch als het me aangeboden wordt zou ik geen nee zeggen maar geen cent dat ik er nog aan uitgeef dat staat vast!!!

:wave:

Bovenaan