dragon zei:Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos.
Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha
idd]-[IG]-[ zei:Hm dealers op hun bek slaan zal je nog es in de problemen gaan brengen denk ik.

: 
Lake zei:misschien is ie gewoon aan het mepkleppen..![]()

dragon zei:he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........

yellowmoon zei:weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
Saivy zei:Dealen = veel geld verdienen, dus eigenlijk wel slim.
Saivy zei:Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word.![]()
Nick de Neger zei:[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor![]()
Nick de Neger zei:[lame-mode on]De coke toch ook als je het naar binnen gewerkt hebt[/lame-mode off]
Begrijp wel wat je bedoelt hoor![]()
dragon zei:Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos.
Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha
en toch als het me aangeboden wordt zou ik geen nee zeggen maar geen cent dat ik er nog aan uitgeef dat staat vast!!!