Jeller zei:idd pas daar mee op, ik was 4 maand gestopt en had ook nog eens zin om te smore.. ik had in 4 maand niet één keer getrokken van een joint, maar ik ben na die ene joint echt vlug regelmatig beginnen blowenExceptionalInsight zei:Ik ben er na 5 jaar ook mee gestopt, hou het nu al (pas?) 8 maanden vol, de zin in een jointje wordt de laatste tijd echter steeds groter. Misschien dat ik gewoon af en toe weer een jointje ga roken, ik ben alleen bang dat ik het niet bij "af en toe" kan houden.. Misschien nog maar even een tijdje mee wachten (:nu ga ik toch terug stoppen tot zeker na de examens, inmiddels al 5 dagen gelukt zonder veel problemen, maar of ik het ga halen weet ik nog nie
![]()
eigenlijk wil ik in de vakantie ook stoppen (behalve mss op festivals)

Gelukt?acidboy zei:En wil dr eigenlijk wel af... maarja, gisteravond nog een 12je gehaald ovor het weekend.... maar daarna.... morgen....
ZI09 zei:Het best is om te stoppen met stoppen, geloof me.

ExceptionalInsight zei:Gelukt?acidboy zei:En wil dr eigenlijk wel af... maarja, gisteravond nog een 12je gehaald ovor het weekend.... maar daarna.... morgen....
, vage situaties. :PWeednator zei:Voel me een heel andere persoon nu ik een weekje niet blow

MetaalKonijn zei:Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid.![]()
azgaza zei:MetaalKonijn zei:Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid.![]()
Of je kan het gewoon tóch doen; en dat is mijn techniek, en dan wordt je duizelig en val je om voor dat je goed dronken of stoned bent. Ik vind het wel een leuke combinatie.
MetaalKonijn zei:azgaza zei:MetaalKonijn zei:Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid.![]()
Of je kan het gewoon tóch doen; en dat is mijn techniek, en dan wordt je duizelig en val je om voor dat je goed dronken of stoned bent. Ik vind het wel een leuke combinatie.
Die techniek ben ik een groot beoefenaar van mjae, maar heb schoon genoeg van dat omvallen. Blijf liever staan, en word zeer lam.

azgaza zei:MetaalKonijn zei:Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid.![]()
En weednator: toch niet gelukt??

Armani7 zei:ik mag drugs van mn ouders![]()

Weednator zei:Armani7 zei:ik mag drugs van mn ouders![]()
Dat vind ik dan weer niet goed, heb je veel sneller de neiging om drugs te nemen![]()
ExceptionalInsight zei:Weednator zei:Armani7 zei:ik mag drugs van mn ouders![]()
Dat vind ik dan weer niet goed, heb je veel sneller de neiging om drugs te nemen![]()
En dan is de spanning van het stiekem doen verdwenen ):

Wie niet? Dat geeft alles net dát beetje extraWeednator zei:Die spanning om betrapt te worden, ik ken dat![]()
ExceptionalInsight zei:Weednator zei:Armani7 zei:ik mag drugs van mn ouders![]()
En dan is de spanning van het stiekem doen verdwenen ):
Armani7 zei:ik ben inderdaad ook heel open over drugs met m'n oudersen ze weten dat ik er veel van weet en veel weten er over verkleint het risico toch al behoorlijk. ^^
Armani7 zei:ik ben inderdaad ook heel open over drugs met m'n oudersen ze weten dat ik er veel van weet en veel weten er over verkleint het risico toch al behoorlijk. ^^
.