Ik stop ermee !

acidboy

Badass junkie
Jeller zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik ben er na 5 jaar ook mee gestopt, hou het nu al (pas?) 8 maanden vol, de zin in een jointje wordt de laatste tijd echter steeds groter. Misschien dat ik gewoon af en toe weer een jointje ga roken, ik ben alleen bang dat ik het niet bij "af en toe" kan houden.. Misschien nog maar even een tijdje mee wachten (:
idd pas daar mee op, ik was 4 maand gestopt en had ook nog eens zin om te smore.. ik had in 4 maand niet één keer getrokken van een joint, maar ik ben na die ene joint echt vlug regelmatig beginnen blowen :( nu ga ik toch terug stoppen tot zeker na de examens, inmiddels al 5 dagen gelukt zonder veel problemen, maar of ik het ga halen weet ik nog nie :rolleyes:

eigenlijk wil ik in de vakantie ook stoppen (behalve mss op festivals)

Had ik ook last van, 4 maanden helemaal geen wiet gerookt. Toen weer eens een jointje gerookt, ging gelijk weer voor de bijl. En voor ik het wist.. tsjah, rook nu weer dagelijks. En wil dr eigenlijk wel af... maarja, gisteravond nog een 12je gehaald ovor het weekend.... maar daarna.... morgen....

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik ben al 6 dagen gestopt

Het stak de laatste tijd gewoon tegen, het smoren, dus veel moeite kost het me niet. Ik denk dat ik wiet had waar mee geknoeid was.

Ik ga 1 van de dagen wel eens een 10tje ofzo halen. En als dat op is weer even stoppen. Ik ben in ieder geval effe uit de sleur van elke dag 5 jointen te roken.

ZI09

Bewuste gebruiker
Al 2 dagen gestopt, morgen weer beginnen.

Het best is om te stoppen met stoppen, geloof me.

MetaalKonijn

Badass junkie
ZI09 zei:
Het best is om te stoppen met stoppen, geloof me.

Scheelt een hoop kopzorgen in ieder geval. :P

*is vandaag begonnen met stoppen.

Blergh, wat klinkt dat kansloos, betekend dat ik ruggegraat moet tonen.:smoke:

MetaalKonijn

Badass junkie
Gisteren een stuk of wat joints afgeslagen, dat doet je in principe goed. Vooral als je de stonede koppen van je kameraden ziet, dan ben je blij dat je zelf niet in die roes zit op één of andere manier. :)

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik vind het grappig , meestal ben ik samen met men maten stoned. Nu zie ik ze eens bezig als ze stoned zijn en ik ben nuchter , wel grappig :grin:

Weednator

Bewuste gebruiker
Begrijp het nog altijd niet dat ik mij zo gedraag als ik stoned ben :rolleyes: :mrgreen:

Voel me een heel andere persoon nu ik een weekje niet blow

slunse

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
Voel me een heel andere persoon nu ik een weekje niet blow

kan een enorm verschil zijn hé
motivatie, energie en interesses die weer de kop opsteken.. ineens beseffen aan hoeveel verplichtingen je verzaakt hebt en welke berg achterstand je moet inhalen.. gruwelijk gewoon.
het liefst van al zou ik gewoon constant stoned willen zijn. ergens in een veldje liggen met een naakte vrouw die joints in me mond steekt.
opeens wakker worden en beseffen dat je je hele leven vergooid hebt. heerlijk :)

maar euhm ja.. ik stop er ook mee. al 1 dag clean, hoera. vanavond lekker hervallen want het is vrijdag en ieder excuus is goed.
dan me beklagen dat het niet gelukt is en eentje blowen om die slechte gevoelens te vergeten. allways look on the light side of life :wave:

Armani7

Bewuste gebruiker
mij lukt het om maar 1 a 2 keer per maand een jointje te roken, was vroeger 4 maal per week ofzo. ik vond er echt niets moeilijk aan.

azgaza

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid. :mrgreen:

Of je kan het gewoon tóch doen; en dat is mijn techniek, en dan wordt je duizelig en val je om voor dat je goed dronken of stoned bent. Ik vind het wel een leuke combinatie.

En weednator: toch niet gelukt??

MetaalKonijn

Badass junkie
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:

Of je kan het gewoon tóch doen; en dat is mijn techniek, en dan wordt je duizelig en val je om voor dat je goed dronken of stoned bent. Ik vind het wel een leuke combinatie.

Die techniek ben ik een groot beoefenaar van mjae, maar heb schoon genoeg van dat omvallen. Blijf liever staan, en word zeer lam.

azgaza

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:

Die techniek ben ik een groot beoefenaar van mjae, maar heb schoon genoeg van dat omvallen. Blijf liever staan, en word zeer lam.

Omgevallen lam zijn is ook leuk toch?

Weednator

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:

En weednator: toch niet gelukt??

gisteren heb ik nog eens een dagje geblowed , nu stop ik weer een weekje of 2 weken ... we zullen zien :smoke:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik plan ook te stoppen met blowen ergens dit jaar. vorig jaar januari gestopt met tabak roken zodat ik nu alleen nog maar pure joints rook.

Rook nu zo ongeveer een klein 1.5 jaar pure canabis en als ik stop heb ik wel degelijk fysieke en psychische afkickverschijnselen. ik zweet enorm, heb koude rillingen, ben slachtgezind (jaja slacht niet slecht, nog erger dus) tot en met, kan niet slapen of wordt vroegtijdig wakker. de fysieke verschijnselen verdwijnen meestal na 2 a 3 dagen bij mij maar de mentale verslaving is bij mij veel hardnekkiger.

Anyway lezen op drugsforum helpt mij toch minder te roken, want ik rook buiten en ga zo op in het lezen dat het zo weer uren verder is...

Giow

Experimenterende gebruiker
Als je er al mee kan stoppen i.v.m je ouders lukt het je zeker.
Mijn ouders houden mij niet tegen :P

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Weednator zei:
Armani7 zei:
ik mag drugs van mn ouders :grin:

Dat vind ik dan weer niet goed, heb je veel sneller de neiging om drugs te nemen :wave:

En dan is de spanning van het stiekem doen verdwenen ):

Die neiging heb je niet hoor; mijn moeder vind het goed dat blow, en dat ik paddo's gebruik, en ze heeft me toestemming gegeven om lsd te gebruiken, maar omdat ze er zo open over is met mij en ik zo open kan zijn tegen haar weet ze precies hoe het met me gaat en wat ik doe, en ze zal zeker ingrijpen als het fout gaat. Ouders die het goed vinden maar opletten hebben wat dat betreftr ednk ik veel succes. Maar daar is al een heel topic over.

Armani7

Bewuste gebruiker
ik ben inderdaad ook heel open over drugs met m'n ouders :) en ze weten dat ik er veel van weet en veel weten er over verkleint het risico toch al behoorlijk. ^^

tails

Belezen gebruiker
Armani7 zei:
ik ben inderdaad ook heel open over drugs met m'n ouders :) en ze weten dat ik er veel van weet en veel weten er over verkleint het risico toch al behoorlijk. ^^

en hoe oud ben je dan mag ik vragen?
want als mijn ouders zoude wete wat er met mijn geld allemaal gebeurd... :grin:

Weednator

Bewuste gebruiker
Armani7 zei:

Als ik je bijschrift (of hoe het noemt) lees , zie ik dat je toch al wel tamelijk wat drugs hebt gebruikt. Weten je ouders dat ook allemaal ? Ik denk persoonlijk dat als! ouders je toestemming geven om drugs te gebruiken, ze toch wel zeer goed geinformeerd moeten zijn en in mijn ogen denk ik dat ze je niet zomaar laten toestaan dat je speed en coke enal gebruikt, vind het nogal beetje raar !

Hoe oud ben je trouwens ?

Weednator

Bewuste gebruiker
Ben nu al terug een week gestopt met blowen en nu ga ik het zeker een lange tijd volhouden ! Ben gepakt met coke en nogmaals wiet door me ouders ... Ben tot de conclusie gekomen dat ik beter even een pauze ga nemen , voel me een beetje schuldig tov men ouders :flushed:

Bovenaan