Ik stop ermee !

Dissonant

Bewuste gebruiker
Yep

Daarnet had ik dat zelfs bij gewone sigarettenrook, en ik rook niet eens

(hoewel ik natuurlijk wel nicotineverslaafd ben door met tabak te rollen)

azgaza

Badass junkie
Weednator zei:
Ben nu al terug een week gestopt met blowen en nu ga ik het zeker een lange tijd volhouden ! Ben gepakt met coke en nogmaals wiet door me ouders ... Ben tot de conclusie gekomen dat ik beter even een pauze ga nemen , voel me een beetje schuldig tov men ouders :flushed:

Ik heb wel altijd dat als ik mensen zie blowen ik ook meteen zin krijg. Maarja ik probeer ook niet te stoppen, hoogstens wat te minderen.

MetaalKonijn

Badass junkie
Weednator zei:
Hebben jullie dat ook, als je nu een joint ruikt dat het water in je mond stroomt ?

Gistermiddag na m'n laatste examen, werd temptation me even teveel ja. :flushed:

Maar was na het eigenlijke stoned-zijn weer as usual kenkergaar, en die avond zeer futloos. Heb gisteravond dan weer enkele jonco's afgeslagen. Zelfs vandaag merk ik dat ik minder energie heb, dus feitelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat blowen eigenlijk helemaal niet zo leuk is, dan dat 't eerst voor me was.

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
MetaalKonijn zei:
Gisteren een stuk of wat joints afgeslagen, dat doet je in principe goed. Vooral als je de stonede koppen van je kameraden ziet, dan ben je blij dat je zelf niet in die roes zit op één of andere manier. :)

godverdomme ik ben heel aantrekkelijk als ik stoned ben man hou je mond :openmouth: en op het moment dat ik fijn aan men baapje teug kijk je zo van kút man. :stoned: /proud to be a stoner

Trippelicious

ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde :wink: .
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!

MetaalKonijn

Badass junkie
PePhenkie___// zei:
MetaalKonijn zei:
Gisteren een stuk of wat joints afgeslagen, dat doet je in principe goed. Vooral als je de stonede koppen van je kameraden ziet, dan ben je blij dat je zelf niet in die roes zit op één of andere manier. :)

godverdomme ik ben heel aantrekkelijk als ik stoned ben man hou je mond :openmouth: en op het moment dat ik fijn aan men baapje teug kijk je zo van kút man. :stoned: /proud to be a stoner

<3 je bent een schatje als je stoned bent. :P

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik zou alleen stoppen als ik stoned zijn iritant begin te vinden.. Waarom niet minderen, 1 joint per maand ofzo dan zijn ook alle nadelen weg lijkt me.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Trippelicious zei:
ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde :wink: .

'3 à 4 keer in de maand' xtc!

Out of your mind? Kan me niet voorstellen dat jij geen snelwegen in je hersenen hebt omgewiseld met die maat van gebruik...

Je weet gewoon dat je jezelf echt naar de hoere helpt als je zo veel gebruikt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen zo diep zinken...

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik merk dat ik sinds ik gestopt ben, ik véél minder slaap nodig heb. Na 7 uur slaap sta ik fris en monter op. Vroeger had ik minstens 10u slaap nodig, of ik liep de hele dag te geeuwen. En zelfs als ik 10 uur of meer geslapen had, was ik het eerste uur dat ik wakker was drowzy/ nog half in slaap.

Ik begin meer en meer voordelen te ontdekken.

Maar ja, diep vanbinnen heb ik dat eigenlijk altijd al geweten. Jarenlang meer dan 5 jointen per dag kan gewoon niet zonder dat het je leven op een negatieve manier beïnvloed.

Dit was begonnen als een adempauze voor mijn hersenen, ik wou gewoon een weekje of 2 stoppen omdat ik echt te traag werd.
Maar ik denk dat ik er maar ineens een omzwaai in mijn leven van maak. Smoren : ja. Elke dag : hell no.

Trippelicious

raging_bull zei:
Trippelicious zei:

'3 à 4 keer in de maand' xtc!

Out of your mind? Kan me niet voorstellen dat jij geen snelwegen in je hersenen hebt omgewiseld met die maat van gebruik...

Je weet gewoon dat je jezelf echt naar de hoere helpt als je zo veel gebruikt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen zo diep zinken...

Ja de laatste 3 maande ongeveer was het zo vaak, daarvoor was et ne keer of 2 per maand, wat inderdaad nog veel te veel is.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ondertussen 10 dagen gestopt. vrijdag op een feest 1 klein puur jointje (van een klein vloeitje) gerookt. eigenlijk heb ik zelfs nog niet gerookt. ik heb me laten souffleren (iemand steekt de joint met de vuurzijde in zen mond en blaast dan zo de rook naar de filter die je dan moet opzuigen) en man na 5 zulke teugen kwam dat echt aan als een bom. megastoned in een keer :grin:
heb wel nog steeds problemen met eten. blijk geen echte eetlust meer te hebben. maar mensen i'm back alive and kicking in plaats van die patattezak (aardappelzak voor de nederlanders) die geen zak presteert op een dag.
bij deze ben ik het volledig eens met dissonant. nu nog enkel eens op een feestje, want doe ik het een keer bij vrienden of thuis ben ik weer vertrokken....

Weednator

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
nu nog enkel eens op een feestje, want doe ik het een keer bij vrienden of thuis ben ik weer vertrokken....

Als ik op feestjes blow , daar ik daar heel de avond als een pattetezak :) . Vind ik zelf dan weer niet tof, op een feesje moet je bewegen ...

Doodkapje

Wijs gebruiker
@weednator : ik heb iets met ritme. hoor ik goede muziek moet ik bewegen... heb ik geen dope voor nodig hoor. dat was dan het enige dat ik zowat nog graag deed.

Doodkapje

Wijs gebruiker
nou wel laat ons maar zeggen dat ik behoorlijke tijd een braaf meisje ben geweest en al mijn drugherinneringen heb van toen ik nog jong en onbezonnen was.... en wij noemden dat een souffléke.
een shot... klinkt of je gaat iets in je arm spuiten. nee dank u. ik prefereer mijn bijnaam.. :grin:

-spaceman-

Badass junkie
Ik heb 6 jaar lang sowieso elke week geblowed (5 - 15 X p week)... Vandaag na drie weken weer is geblowed en ik ging gewoon bad :confused: ... dat heb ik nog nooit gehad van wiet/hasj... Oftewel, met uitzondering van het onderzoek waar ik aan mee doe (xtc-wiet), was dit mn laatste keer blowen... ik heb t gewoon helemaal gehad met t spul!!

ummm, ff een andere avatar fixen :P

mercury.31

ik ga ook niet meer zo veel smore, ik wordt er alijd zooo sloom van, alleen als ik puur draai is dat een beetje weg
over die slaapelooshied, ik wilde een beetje minderen met roken, ik heb
toch zeker last gehad met inslaap vallen, de hele tijd zon schreeuwend gevoel naar een peuk, lijkt dat niet op die afkickverschijnselen van smore?

Freque

Stoppen met blowen zit tussen je oren, lichamelijk is het geen verslaving, geestelijk wel...al ontkennen mensen dit vaak.

Je denkt heel vaak van "Hmm heb best wel zin om te blowen", dit denk ik heel vaak, en heb ik het zelf niet eens door.

Iig heel veel respect en ik hoop dat het lukt ^^

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Freque zei:
Stoppen met blowen zit tussen je oren, lichamelijk is het geen verslaving, geestelijk wel...al ontkennen mensen dit vaak.
Dat vind ik een mooie mening, doe mij die maar. Toen ik na 5 jaar van de ene op de andere dag stopte had ik alleen de eerste week wat moeite met in slaap komen (:

shedevil

Newbie
ook gestopt

Hoi, hoi, na ruim 14 jaar geblowed te hebben waarvan 12 jaar dagelijks heb ik sinds zaterdag besloten dat het genoeg is geweest. Moet zeggen dat het me goed afgaat en dat het me ook echt tegenstaat om een jointje te gaan roken, helemaal geen zin om nog stoned te zijn. Mijn man blowed nog wel, maar heeft de afgelopen dagen ook nauwelijks geblowed half jointje op een avond. Ik kan niet wachten totdat de eerste paar weken voorbij zijn, ik slaap nog erg onrustig en wordt helemaal bezweet wakker, maar dat schijnt erbij te horen heb ik op internet gelezen. Had nooit gedacht dat het me zou lukken dus ben best trots op mezelf!

Groetjes van mij

shedevil

Newbie
net weer mijn eerste jointje gerookt en wat baalde ik ervan.....

En oooh wat was ik blij toen ik wakker werd, ik had het maar gedroomd,hihihi

Groetjes

Weednator

Bewuste gebruiker
Gistere mee naar de shop gereden. Verleiding om nog eens een zakje wiet te kopen was te groot :grin:. Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)

raging_bull

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Ik stop ook :)
(met door de weeks elke dag blowen iig)

dit klinkt dan weer zo kansloos he.. Mag je 3 keer raden wat het gaat worden.. gestopt of gestopt met door de weeks elke dag blowen :grin:

Als je zelf al twijfelt kun je beter niet stoppen..

Bovenaan