Weednator zei:Hebben jullie dat ook, als je nu een joint ruikt dat het water in je mond stroomt ?
Weednator zei:Ben nu al terug een week gestopt met blowen en nu ga ik het zeker een lange tijd volhouden ! Ben gepakt met coke en nogmaals wiet door me ouders ... Ben tot de conclusie gekomen dat ik beter even een pauze ga nemen , voel me een beetje schuldig tov men ouders![]()
Weednator zei:Hebben jullie dat ook, als je nu een joint ruikt dat het water in je mond stroomt ?
Weednator zei:Toen ik nog veel blowde was ik ook altijd zo futloos maar ik besefte dat gewoon niet.
MetaalKonijn zei:Gisteren een stuk of wat joints afgeslagen, dat doet je in principe goed. Vooral als je de stonede koppen van je kameraden ziet, dan ben je blij dat je zelf niet in die roes zit op één of andere manier.![]()
/proud to be a stonerPePhenkie___// zei:MetaalKonijn zei:Gisteren een stuk of wat joints afgeslagen, dat doet je in principe goed. Vooral als je de stonede koppen van je kameraden ziet, dan ben je blij dat je zelf niet in die roes zit op één of andere manier.![]()
godverdomme ik ben heel aantrekkelijk als ik stoned ben man hou je monden op het moment dat ik fijn aan men baapje teug kijk je zo van kút man.
/proud to be a stoner
Trippelicious zei:ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde.
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
raging_bull zei:Trippelicious zei:ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde.
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
'3 à 4 keer in de maand' xtc!
Out of your mind? Kan me niet voorstellen dat jij geen snelwegen in je hersenen hebt omgewiseld met die maat van gebruik...
Je weet gewoon dat je jezelf echt naar de hoere helpt als je zo veel gebruikt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen zo diep zinken...
Doodkapje zei:nu nog enkel eens op een feestje, want doe ik het een keer bij vrienden of thuis ben ik weer vertrokken....
Trippelicious zei:Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken
Doodkapje zei:ik heb me laten souffleren (iemand steekt de joint met de vuurzijde in zen mond en blaast dan zo de rook naar de filter die je dan moet opzuigen)
Kopstoot is bier met wijn? Dit is kinderlijk, gewoon dat ding in je smoel en zuigenWeednator zei:Kopstoot ok genaamd![]()
acidboy zei:sowieso dat een kopstoot bier + jenever is.
Dat vind ik een mooie mening, doe mij die maar. Toen ik na 5 jaar van de ene op de andere dag stopte had ik alleen de eerste week wat moeite met in slaap komen (:Freque zei:Stoppen met blowen zit tussen je oren, lichamelijk is het geen verslaving, geestelijk wel...al ontkennen mensen dit vaak.
Weednator zei:Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen !![]()
MetaalKonijn zei:Weednator zei:Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen !![]()
Wees toch alsjeblieft even realistisch. :P
Wacky zei:Ik stop ook
(met door de weeks elke dag blowen iig)