janjaapie92
Newbie
Best drugs forum gebruikers,
hallo goede morgen, ik lig in bed en was op zoek naar info en hulp.
ik doe sinds kort elk weekend na gebruik van alcohol,cocaïne.
ik kan niet eens meer normaal,wat drinken,zonder te denken aan cocaine
en maak me daar best we zorgen over, af en toe voor t slapen gaat mijn hart te keer,en,vind t heel irritant. Ik werk,de hele week. Zwaar werk en,wil dan,lekker ontspannen. Maar benn dr helemaal klaar mee. Bm bang,dat,ik een lichte vorm van,verslaving heb. Heeft,iemand tips om,te verbeteren? Ik hoor,mensen,zeggen,ja, sterk,in,je,schoenen,staan
maar,dat,ben,ik, niet,helemaal. Wil,ook niks,tegen,mijn Ouders, zeggen,want,ze,hebben,mij gewaarschuwd. Sinds,ik,t do,ben,ik wel anders,naar,de,wereld gaan,kijken. Ik merk verandering
en,vrienden zeggen,t,ook,dat ik veranderd. I,need,soms,advice.
sorry voor,die, komma's. Komt,door mijn,telefoon.
gr
,en, alsvast,bednkt.
hallo goede morgen, ik lig in bed en was op zoek naar info en hulp.
ik doe sinds kort elk weekend na gebruik van alcohol,cocaïne.
ik kan niet eens meer normaal,wat drinken,zonder te denken aan cocaine
en maak me daar best we zorgen over, af en toe voor t slapen gaat mijn hart te keer,en,vind t heel irritant. Ik werk,de hele week. Zwaar werk en,wil dan,lekker ontspannen. Maar benn dr helemaal klaar mee. Bm bang,dat,ik een lichte vorm van,verslaving heb. Heeft,iemand tips om,te verbeteren? Ik hoor,mensen,zeggen,ja, sterk,in,je,schoenen,staan
maar,dat,ben,ik, niet,helemaal. Wil,ook niks,tegen,mijn Ouders, zeggen,want,ze,hebben,mij gewaarschuwd. Sinds,ik,t do,ben,ik wel anders,naar,de,wereld gaan,kijken. Ik merk verandering
en,vrienden zeggen,t,ook,dat ik veranderd. I,need,soms,advice.
sorry voor,die, komma's. Komt,door mijn,telefoon.
gr
,en, alsvast,bednkt.