hallo,
ik ben kim en ben 19 jaar ik heb vanaf mijn 15e vol opgebruikt(speed,xtc,wiet,hasj,kristallen) en ben nu aan het stoppen.
ik heb nu een relatie (een half jaar)
nou vroeg ik mij af of er ook mensen zijn met het zelfde probleem als mij.
ik probeer te stoppen met drugs alleen op de 1 of andere manier wil dat nog niet lukken.
ik verveel mij snel en mijn lichaam is erg moe.
ook vergeet ik van alles en ben ik erg in mij zelf bezig.
en heb ik vaak het gevoel dat ik achterna word gezeten.
ook heb ik een tijdje bij tactus gelopen maar daar ben ik op een gegeven moment niet meer naartoe gegaan omdat ik vond dat het niet goed hielp.
het uitgaan vind ik niet meer leuk, eigenlijk geniet ik nergens meer van.
weet iemand of hier iets aan te doen valt? mijn relatie lijd er onder en ik word gek van deze gevoelens.
ik heb al van alles geprobeerd zoals sporten, proberen ergens anders aan te denken,tactus,andere vrienden maar dat helpt niet.
kim.
ik ben kim en ben 19 jaar ik heb vanaf mijn 15e vol opgebruikt(speed,xtc,wiet,hasj,kristallen) en ben nu aan het stoppen.
ik heb nu een relatie (een half jaar)
nou vroeg ik mij af of er ook mensen zijn met het zelfde probleem als mij.
ik probeer te stoppen met drugs alleen op de 1 of andere manier wil dat nog niet lukken.
ik verveel mij snel en mijn lichaam is erg moe.
ook vergeet ik van alles en ben ik erg in mij zelf bezig.
en heb ik vaak het gevoel dat ik achterna word gezeten.
ook heb ik een tijdje bij tactus gelopen maar daar ben ik op een gegeven moment niet meer naartoe gegaan omdat ik vond dat het niet goed hielp.
het uitgaan vind ik niet meer leuk, eigenlijk geniet ik nergens meer van.
weet iemand of hier iets aan te doen valt? mijn relatie lijd er onder en ik word gek van deze gevoelens.
ik heb al van alles geprobeerd zoals sporten, proberen ergens anders aan te denken,tactus,andere vrienden maar dat helpt niet.
kim.