is dit normaal?

jonko91

Newbie
Ik heb ongeveer 3 jaar aan een stuk geblowd beetje beginnen inzien dat weed egt zwaar me leve verkloot (ging nietmeer buiten veel contact met maten verloren, geen vriendin noem het maar op...)

Nu besloten om te stoppen wat me nu al 2 weken is gelukt alleen begin ik te flippe wegens het gewoonweg niet kunnen slapen, val pas rond een uur of 6 in de morgen in slaap (heb egt de vaagste dromen zoals men oog die eruit valt en moet die dan terug montere) Na een rusteloze nacht ga ik dan maar gaan werken met een zeer slecht humeur. Voel me echt de hele dag een wrak... :angry:

Het is egt vaag beetje zoals speed je voelt je echt een wrak maar tog ben je op een of andere manier totaal niet tot slapen toe (heel veel verkeer in men hoofd)

nog mensen die hier ervaring met hebben...

jonko91

Newbie
wajo zoiezo heb het feesten terug ontdekt lekker waus op de speed
haha miss ist tog niet zo goed dat ik stop met blowen ga ik over op harde maarja kom tenminste uit me luie zetel

Chris Pontius

Badass junkie
Zorg gewoon dat je met alles in beetjes kan gebruiken. De een voor de ander vervangen schiet ook niet op. Speed ben je snel zat, althans je lichaam wel.

jonko91

Newbie
ha nee man ik neem altijd lsd na speed dat voorkomt me om bij te pakke, wel heftige tripjes moet ik zegge

pascal828

Badass junkie
jonko91 zei:
ha nee man ik neem altijd lsd na speed dat voorkomt me om bij te pakke

pascal828

Badass junkie
jonko91 zei:
helpt egt moet je eens probere lsd is egt een wondermiddel zet alles op een rijtje jammer genoeg ben je na 48 uur weer de oude
Maar ik ga niet LSD nemen als ik een nacht door heb gehaald op de speed, zonde van je trip. Voor de rest is het wel raar dat je jezelf zo moet onthouden van speed.

jonko91

Newbie
haha ik trip em egt al best hard op het slaapt tekort dat ik op speed heb als ik daar dan wat karton op drop ga je echt wauuuusssssssss maar meestal doe ik dit met vrienden moet zeggen het is totaal anders dan gewoon trippe

je kan er je mening niet over geven zolang je het zelf niet geprobeerd hebt het is pretty fucked up :hearteyes:

pascal828

Badass junkie
Oh, en dat intensieve dromen kun je verwijten aan het stoppen met blowen.
Als je blowt droom je meestal niet, of herinner je ze minder goed. Wanneer je dus opeens stopt, krijg je hele heftige dromen.

Maar veel succes ermee, en gewoon doorzetten. Uiteindelijk went je lichaam er weer aan dat 'ie op zichzelf moet functioneren.

Bovenaan