Echelon zei:
Fear and loathing in club 11
Ben benieuwd
nja ik type hem nu wel, toch niks te doen.
ik ging met dumpy (van df) en zijn toenmalige vriendin een avondje spacen op een dubstep feest in club 11, amsterdam.
we zitten in de trein erheen en we legden ons eerste zegeltje op onze tong, dumpy 3, dus ik dacht van: 'nja die zullen wel in kracht zijn afgenomen aangezien hij er gelijk 3 tegelijk neemt' dus ik leg een hele maya op me tong .
afijn we zijn aangekomen in amsterdam en we lopen richting club 11, de eerste lsd verschijnselen beginnen te komen, de lucht is opeens felpaars en er beginnen kleine minimale vervormingen te verschijnen.
we gaan de club in en nemen de legendarische club 11 lift (als je hem niet kent moet je hem maar even opzoeken op youtube)
en het begint al een beetje te vervormen al die schilderingen in de lift.
we zitten in club 11 en ik voel opeens een enorm ongemakkelijk honger gevoel op komen waar ik van af wil, dus ik loop naar de bar en ik vraag daar of ze kroketten of snacks hebben (wat ook al best vreemd is) afijn, hadden ze niet dus ik loop weer terug naar dumpy,
hij begint ook al aardig te trippen. maar ik voelde me nog steeds ongemakkelijk dus ik zei dat ik even een rondje ging lopen.
ik wou eigelijk de plee opzoeken maar ik kon de weg niet meer vinden want het was een groot doolhoof voor mij op het moment, al die gangen. snapte er helemaal niets van.
dus opeens kom ik bij de lift aan en besluit in een bizarre gedachtegang dat het wel goed voor me kon zijn om de lift in te stappen en daar die schilderijen bewonderen.
het was vet bizar in de lift, alles vervormde helemaal en iedereen ze gezicht (de lift was best vol)begon te vervormen en na een tijdje veranderde het in rattenhoofden! dus ik zag allemaal mensen in de lift met rattenhoofden allemaal naar mij kijken!
ik voeelde me er vet ongemakkelijk bij en de tijd dat de lift erover deed om naar beneden te gaan was voor mijn gevoel echt astronomisch lang, er kwam geen einde aan.
dus ik ben eindelijk beneden, ik stap de lift uit en vraag me af, wat ging ik hier ook alweer doen?!
er zijn heel veel mensen die allemaal naar boven willen, het was veel te druk voor mij
'overal rattenkoppen!' dacht ik bij mezelf, afijn ikga weer gelijk terug in de lift.
de lift stroomt weer langzaam vol en ik voel me weer bekeken, ze zaten me allemaal aan te kijken en weer dat gniffelende vreemde taaltje van ze te praten, ze waren over mij aan het praten dacht ik.
opeens begint dat ongemakkelijke hongergevoel weer te komen en hield ik het niet langer vol de hele situatie en heb de lift ondergekotst terwijl er 8 mensen en een liftportier instonden.
ik was in opperste staat van paranoia, alles was veel te overweldigend en nu keken al die rattenkop personen me serieus aan en had ik helemaal het gevoel bekeken te worden (raar he?)
na dit ongemakkelijke moment zijn we weer boven en word ik staand gehouden door de liftportier (ik wou gewoon doodleuk weer weglopen, met me vage kop)
de liftportier zat nog steeds tegen me aan te lullen in dat vage taaltje en half nederlands
dus moest ik weer mee naar beneden en daar moest ik het schoonmaken.
ik krijg zo'n bezem met een plastic rand (van die dingen om water op te zwabben) om alles schoon te maken, maar ik was zo ver heen dat ik de muur ermee ging zwabben.
afijn die portier staat me raar aan te kijken en vraagt me wat ik op heb.
'ik zou het niet meer weten' antwoord ik tegen hem.
hij haald de beveiliging erbij om mij uit de club te sturen, maar ik vraag of ik me vrienden mocht inlichten dat ik eruit getrapt ben.
dat mocht maar ik moest wel weer gelijk naar beneden daarna, ik ben weer omhoog gegaan, trip nog steeds snoeihard en verdwaal weer in dat labyrint van gangen(het waren er maar 3

)
na 10 minuten komt de beveiliging me weer opzoeken en zeggen dat ik nu toch echt naar beneden moet (ik liep al 10 minuutjes rondjes door 2 gangen)
en werd ik in de dienstlift naar beneden gebracht om de club uitgezet te worden.
ik bel dumpy zijn vriendin (die had maar een half zegeltje op) en vertel haar dat ik de club uitgezet ben omdat ik gekotst had en dat ze naar beneden moeten komen.
afijn ze waren aangekomen en vragen hoe wat en waar, ik vertel ze het verhaal van dat ik eruit ben gezet omdat ik de lift had ondergekotst omdat er allemaal rattenhoofden rond liepen, en ze brachten me naar cs. dumpy had ik niet veel aan want die zat maar de hele tijd te brabbelen dat hij zijn hand door een glas kon steken en terugtrekken, en dat hij weer terug wou naar de muziek.
afijn ze hadden me naar cs gebracht en zij gingen weer terug want ik wou niet hun avond verpesten, ik moest een half uur op me trein wachten, er zat een vrouw verderop op een bankje die keek me de hele tijd aan met een rattenkop, ik werd er weer helemaal para van, ik kijk naar de verste sporen en zie daar een trein voorbij huppelen, overal zijn hevige patronen, het hele station word erdoor overgenomen.
eindelijk komt de trein aan en stap ik in, ikga in de wagon zitten en de trein rijdt weg.
ik heb de hele tijd het gevoel dat we gaan opstijgen net zoals in een vliegtuig en zet me de hele tijd schrap in me stoel, ik zag ook daadwerkelijk uit het raampje de grond kleiner worden!
na 10 minuten dit volgehouden te hebben trek ik het niet meer en kots de wagon onder, ikga snel naar een andere wagon.
ga daar weer zetten en zie uit me raampje de hele tijd het landschapper sneller en dan weer vertraagd langsgaan, het is net zoals een film in slow mo en daarna weer in werkelijke tijd.
na wat 2 uur leek (was 25 minuten) kom ik op utrecht cs en ga me fiets zoeken. dat was verdomd moeilijk want alles vervormde de hele tijd.
uiteindelijk toch gevonden en ging maar beetje doelloos door de stad fietsen want ik was nog steeds op het hoogtepunt van me trip (dit hele verhaal tot nu toe is in 4 uur gebeurd)
ik ga op een bankje zitten nog steeds met een kutgevoel en zet een muziekje van me telefoon op, het was een techno liveset van sven vath, die klonk zo mooi, zo puur, dat al me negatieve gevoelens weg ebten en er euforie voor in de plaats kwam!
heb uiteindelijk 3 uur in totale extase naar hetzelfde nummer geluisterd op dat bankje en ben toen maar naar huis gegaan en gaan slapen.
wat een dag was dat.
ikzei toch dat ik in gekke situaties terecht kwam
morgen type ik wel het verhaal van mij 2c-e overdose
zal ik hem trouwens gelijk maar in tripreports neerzetten aangezien het een aardig verhaal is geworden?