Je ergste drugsblunder

Foxtrot

Experimenterende gebruiker
Een vriendin van mij stond bij de AH aan de kassa en toen ze wilde betalen pakte ze een tientje uittreksel dr portemonnee, helemaal vergeten dat ze daar net al dr SOS in gevouwen had. Alles vloog door de lucht. Zonde

Joost

Newbie
100 euro uitgeven voor dertig pilletjes en erachter komen dat het smintjes zijn. Ik dacht nog: hey, wat grappig, 't lijken net smintjes. Hey: ze ruiken ook als smintjes. Hey: Ze... smaken ook als smintjes. Ik wordt er nog om uitgelachen. En je denkt nog heel even: Ik bel de politie verdomme, maar wat ga je die vertellen he?

spotje

Newbie
Afgelopen weekend heb ik wat teveel gedronken, op een bar gestaan en mooi me broek uitgetrokken om een plasje te doen onderweg naar een afterparty met twee mensen bij me. Daar eenmaal aangekomen kon ik helemaal niks meer, ik was kapot en mijn ritme was alleen maar slechter. Er werd door mensen aan mij verteld dat ik maar eens even rustig aan moest doen met alcohol, maar net als altijd heb ik een probleempje met het op tijd ophouden. Dus nam ik een lijntje pep om even wakker te blijven, nog geen half uur daarna had ik alweer twee hele biertjes op die er gelijk weer uit kwamen. Zo was ik die avond nog twee keer gevallen vanwege evenwicht verlies (fietsen en struikelen in een plas). Natuurlijk heb ik daar wonden en blauwe plekken aan over gehouden. Ook moest ik nog een 17 kilometer fietsen naar huis, gelukkig niet in mijn eentje. Volgende keer maar iets geleidelijker en minder drinken denk ik zo xD ...

fly--

Bewuste gebruiker
Helemaal onder invloed van speed/kristallen/wiet met een vriendin in de bosjes zitten langs een drukke autoweg.
Op een gegeven moment stopt er een politie auto, dus wij bukken, en we blijven zo zitten met onze ogen dicht en hoofden gebogen, terwijl ze ons alláng zagen zitten, aangezien ze al naast ons stonden.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Na genoeg GHB staand een ballonnetje lachgas naar binnen werken. Halverwege erachter komen dat je benen het begeven, erdoorheen zakken, je kruisbanden van een knie verrekken en vervolgens een week niet meer kunnen lopen.
Reken maar dat je tijdens deze trip van verdovende middelen je nog wel degelijk pijn kunt voelen.

Wawa

Belezen gebruiker
Het valt allemaal nog mee met m'n blunders, alleen één keertje te veel MDMA gepakt omdat ik dacht dat het niet werkte (500mg). Vervolgens verkleed en met m'n vrienden naar het dorps café gegaan onder het motto dat we een vrijgezelle feestje waren. uur lang bullshit lopen lullen over hoe chill het cafe was enzo, vervolgens 2 maanden lang raar aangekeken door de helft van het dorp.

harry123

Bewuste gebruiker
Nooit echt drugsblunders gehad, wel eens verkeerd of te snel bijgeslikt dat ik echt hard ga, of bij het snuiven uitblazen perongeluk en zo een sleutelpunt coke verspillen :(. Maar dat is het wel :P

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Mijn ergste drugsblunder is sowieso met drank :beer:

Ik was zo dronken dat ik door paar maten naar huis getild moest worden, vervolgens thuis draaide alles zo vreselijk snel dat ik eerst de hele woonkamer heb onder gekotst, toen ik dit wilde opruimen ben ik 10x op mijn bek gegaan. Daarop wou ik mijn pakketje sos pakken om iets nuchterder te worden, ging toen op een lange zoektocht.Uiteindelijk niks gevonden omdat ik helemaal geen sos had op dat moment :tearsofjoy: Toen ik moest pissen ook nog eens de hele badkamer ondergepist en vraag me niet hoe maar buiten in de achtertuin wakker geworden de volgende ochtend!!!!!

_shikantaza

Badass junkie
Een net gedraaid jointje voor de loop van een luchtdrukpistool van een maatje houden, twijfelen en mezelf afvragen of de lucht uit de loop de inhoud door de kamer zou blazen als ik de trekker zou overhalen. Ja dus... De hele fucking kamer door.

Zwae

Newbie
Ik stond een keer voor school en had net een jerry gedraaid. Ik wil hem nét opsteken, stopt de teamleider naast me :')

Vaak genoeg halve joints laten wegwaaien door een random windvlaag...

Na een avondje op de M thuis hangen met een vriend, terwijl we nog keihard aan het gaan zijn komt m'n vader naar beneden. Had net m'n zakken leeggemaakt dus de M lag midden op tafel :flushed: Gelukkig niet betrapt, want m'n pupillen waren zo groot als wieldoppen haha.

Mijn eerste keer knallen, 2 schijven (140 mg) naar binnen werken en er later achter komen dat het speedpillen zijn...

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater :grin:
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.

Greets,
Herbalisme

Carlo86

Belezen gebruiker
Tripreporter
Herbalisme zei:
Was vorig weekend erg dronken en had ook heel wat wiet gerookt die afkomstig was uit die fantastische coffeeshops van Nederland.
Het was al een tijdje geleden dat ik zoveel gezopen had en ik wist dat dit de grens was maar persoonlijk wil ik altijd m'n grenzen verleggen en ik wou ook niet onderdoen voor m'n maten.
Heb ze tenslotte onder de tafel gedronken, een vriendin heeft me dan tenslotte met haar vriend naar huis gevoerd en me naar m'n bed begeleid.
Er was nog niemand thuis (:
Een paar uur later hoor ik m'n moeder schreeuwen tegen me: "Stop! Wat doe je nu? Waar ben je mee bezig?"
Ik antwoordde erg onnuchter:"Ik weet het niet", maar toen drong het door: Ik was in m'n kleerkast aan het zeiken met de gedachte dat ik in het toilet was.
Schaamde me erg, heb vervolgens verder gaan slapen en de dag erna genoten van een heerlijke kater :grin:
Gelukkig zei m'n moeder er niet veel over, en ik had gelukkig alleen maar om m'n boxershorts en sokken gezeikt.

Greets,
Herbalisme

HAHAHAHAHA :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

sejku

Radijs zei:
Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.

Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.

Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.

Close call.

Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.

Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.

Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:

En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.

Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.

Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew. :wink:

haha zotte shit waar in antwerpen ?

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Radijs zei:
Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.

Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.

Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.

Close call.

Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.

Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.

Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:

En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.

Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.

Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew. :wink:

Haha, heb ook een dergelijk geval meegemaakt in grote vakantie vorig jaar. Ik was een lijn aan het leggen op een afgelegen plek en zat te wachten op een vriend. Opeens voel ik een hand op m'n schouder.
Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.
Ik heb voor het 2de gekozen, heb dan maar terwijl hij erop zat te kijken 0.6g C naar binnen gejaagd.
Wel wat jammer dat ik dan geen C meer had maar was blij dat hij het echt meende ( Ik dacht eerst dat hij een grap maakte )
Dat is 1 van die zeer zeldzame momenten dat ik ECHT veel geluk heb gehad + een mooie herinnering die me nog lang zal bijblijven.

Greets,
Herbalisme

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Zelf koffie maken op Koninginnedag.
Jongen van de koffie: 'Niet meteen de koffie in het filter doen.'
Ik: *doet koffie in filter*

Dus.

Frank123

Wijs gebruiker
Avondje stevig zuipen, helemaal vergeten dat ik de ochtend erna op school toets had. Uurtje of 2 geslapen. Nog compleet zat naar de toets gegaan. Op het blaadje geschreven: ''Sorry, het lukt me niet'' . Toets in mijn tas gestopt en naar huis gegaan..

Eerst en vooral ik ben nieuw op het forum,dus bij deze hallo iedereen. :wave:

Mijn enigste blunder was eentje waarbij ik erna serieus heb over nagedacht.
Ik was thuis op mijn gemakje in de zetel aan het zitten op mijn kamer,totdat ik besloot een joint te rollen. Ik legde alles mooi klaar op tafel (Tipjes,blaadjes,tabak,wiet,crusher). Totdat mijn bazin belde, "Tim" je mag toch komen werken,die nieuwe persoon is niet komen opdagen. Hopelijk kan je over een uurtje of 2 naar hier komen ? Ik zei dat het geen enkel probleem was. Net gedaan met bellen komt een kameraad van mij binnen,en vroeg als we kebab gingen eten. vond ik natuurlijk ideaal,dan moest ik niet meer op mijn werk eten. De tijd ging sneller dan gedacht en voordat ik het wist moest ik al gaan vertrekken naar mijn werk. Eenmaal net aangekomen kreeg ik een bericht: Het is je zus hier,ik heb je tabak gevonden ... en in het volgende bericht ... en je wiet. Ik voelde me op een of andere manier zeer slecht omdat ik een zeer hechte band heb met mijn zus.
Gelukkig heeft ze niets tegen mijn ouders verteld.
Erna een tijdje geen jointje meer aangeraakt.

"Tim" is een fictie naam. :wink:

ik was een keer echt facking dronken en een vriend van me (geen idee meer waarom haha, maarja) deed z'n broek naar beneden en riep iets, dus ik met m'n grote mond: nou dat doe ik ook gewoon hoor, dus ik trek m'n legging (ben een meisje haha, niet dat iedereen denkt dat ik een gozer ben die leggings draagt ofzo :P ) naar beneden.. sta ik daar haha
verder weet ik er niet veel meer van, maar de volgende ochtend werd ik wakker en ik vroeg aan die gast heb ik nou gedroomd dat ik dat deed of deed ik het echt? haha had het dus echt gedaan, heeel erg boeit het me verder niet haha maar toch zou ik het nuchter niet gedaan hebben :flushed:

eergister fietste ik rustig met een J in m'n hand, kom ik m'n leraar tegen en ik had het niet echt door maar ik zwaaien met de hand waar ik dus die J in vasthad haha. Maar dat was toch een chille leraar, dus als die het al zag maakt het ook niet veel uit. :grin:

toen ik net een beetje kon draaien (van die slappe J's, nog net te roken haha) ging ik dus wake and bake zetten met een vriendin, dus wij de schuur in en ik rustig draaien.. ik wil hem opsteken en een hijs nemen trek ik zo die tip er weer uit met m'n lippen haha.

met xtc heb ik nog niet echt blunder gehad, wel dat ik vaag stond te dansen of dat ik een keer een halfje nam in een loungeruimte op een dubstepfeest, waarna een bewaker me riep.. Ik schrok me helemaal dood, ik vroeg, een beetje om me heen kijkend, of hij mij bedoelde? Ja natuurlijk zei die.. ik dachte echt wat gaat er nu komen haha, bleek het gewoon een man van rond de 40 te zijn die Heel graag mijn ledlampje wilde. Heb hem uiteindelijk mijn lichtgevende armbandje gegeven en hoe gelukkig hij ermee was, mooiste wat ik ooit heb gezien!

hele erge blunders zijn t allemaal niet, doe wel vaker rare dingen haha maarja toch wel van die momenten waar je om kan lachen..

lemonhazeee :stoned:

leonradeon

Na een nachtje stappen en onder invloed van van alles wat (xtc...coke...speed misschien ook een paar paddo,s weet ik niet zeker) , op zoek naar een tent die nog open was stopte we met de auto op een
donker afgelegen terrein om een paar lijntjes coke te nemen . Na het maken van een paar lijnen op een cdbox verdwenen die telkens !? Terwijl we die nog niet genomen hebben ? Of wel !? Nee ! Heb jij ze alledrie op !? Nee...!
We snapte er geen reet van , tot 3 of 4 keer toe . Grote verbazing ! HET SPOOKT HIER !! kijk zei ik : "nu leg ik het neer ja?" nu doe ik precies
hetzelfde maar dan langzamer , leg een bergje neer , verstamp het en maak 3 lijnen . Goed kijken ! Nou je raad het al natuurlijk , terwijl ik die
cdbox oppak , verdwijnt het , en toen voelde ik het pas ! De ventilatie stond nog aan! ja......tjongejonge ja dat was zonde ! ... Maar toen kwam mijn echte blunder

Na die lijnen genomen te hebben en een puikie doen , werden we opgeschrikt door een hels kabaal !! Toen zag ik iets waanzinnigs groots angstaanjagend op me af komen
met grote felle ogen !! Schrok me de tering !! Dacht dat het 1 of andere megarobot terminator was ofzo ( was dus gewoon een bulldozer die zeer vroeg begon) en ik ga in paniek vol gas achteruit
en knal keihard tegen een betonnen blok , waardoor de achterkant van mijn auto in puin lag . Maar de auto deed het nog en ging er als een speer vandoor .
(Dont hate me for this because drugs and driving ....want de politie heeft me ongeveer 10 minuten later aangehouden en natuurlijk meegenomen
En ik ben flink gestraft door justitie en het kostte me heel veel geld ) sindsdien pakken we altijd een taxi . Maar als je te wous in een taxi stapt willen ze je niet meenemen!? Dan moet je even acteren en proberen om een beetje " normaal" over te komen dan gaat het wel . In ieder geval dat was mijn grootste drugsblunder .

Groetjes Leon

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
hahaha wat een verhaal zeg :grin:

Doet me gelijk aan vroeger denken toen ik met een vriendin pep ging halen, had 2gr gaan halen en kwam terug de auto in. Toen reden we naar een parking om het zootje in 2 te verdelen, had het op een cdhoesje uitgekapt en twee gelijke hoopjes gemaakt. Ik had me gordel nog aan die ik irritant vond, dus ik klikte'm uit, het slotje van de gordel ritste naar boven en nam het cd hoesje mee, alles de grond op, ga maar liggen plukken tussen die automat. Dat hysterisch gekrijs van die vriendin vergeet ik nooit meer :tearsofjoy: , alle geluk dat pep niet duur is :wink:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Natuurlijk niet m'n ergste drugsblunder maar toch wel gênant, ik ben er ook van overtuigd dat jullie dit ook nog hebben meegemaakt.
Wanneer ik xtc/sos/... neemt dan ga ik soms té lief doen tegen bepaalde mensen en wanneer je dan 's ochtends wat ontnuchterd ben en je hoort/herinnert dan wat je gezegd hebt of je leest je berichten dan heb je echt zo'n gevoel van 'Wtf'.

Greets,
Herbalisme

Herbalisme zei:
Natuurlijk niet m'n ergste drugsblunder maar toch wel gênant, ik ben er ook van overtuigd dat jullie dit ook nog hebben meegemaakt.
Wanneer ik xtc/sos/... neemt dan ga ik soms té lief doen tegen bepaalde mensen en wanneer je dan 's ochtends wat ontnuchterd ben en je hoort/herinnert dan wat je gezegd hebt of je leest je berichten dan heb je echt zo'n gevoel van 'Wtf'.

Greets,
Herbalisme

Haha Snapje, ik heb een keer een vriendin van me serieus 50 berichten gestuurd waarin ik elke keer hetzelfde zei; oh dit is zo geweldig.. Ik kan niet stoppen met dansen.. Ik hou zooooveel van je en van alles en iedereen haha. en elke keer weer erbij sorry dat ik het zo vaak zeg hoor maaaar t is zo leuk hahah!

Frank123

Wijs gebruiker
Ik heb gisteren een dealer vooruit betaald

Vandaag nogsteeds niet terug gezien ....

aciiid

Newbie
had al heel veel geblowd, toen gaf een vriend me een heel klein beetje passoa gemengd met fanta. dacht dat ik dood ging :) ben toen naar buiten gekropen en heb overgegeven terwijl mijn vriendje bij mij zat haha :) en dit weekend goed lijntje speed in de middag, liep voor 4,5 ,6 of 7 uur redelijk strak, toen werd ik misselijk en ben ik beginnen kotsen zonder er iets uitkwam :) die avond nog redelijk veel pillen geslikt en me rot geamuseert :) oh en als mijn ma in bad ging, snel pilletje pakken met mijn vriend. er staan dingen in mijn muur gekerft. mijn moeder: 'wat is dat geluid, stop!' toen ben ik dus harder op de muur gaan tekenen (erin krassen en erop kleuren) puur om haar te plagen... niet dat het blunders zijn... maar toch.

Ooit eens in 'licht beschonken' toestand thuisgekomen en een van de katten binnengelaten, eten gegeven en ondertussen mijn kleren afgedaan. Ondertussen was die kat nog niet klaar met eten en wou ik geduldig wachten tot die klaar was zodat ik ze achteraf weer buiten kon laten en rustig kon gaan slapen.
Werd ik plots wakker op de grond in de gang met mijn beide ouders die me stonden aan te staren :confused: , moet me blijkbaar even neergelegd hebben omdat het te lang duurde :mrgreen:.
Ben opgestaan, heb mijn ouders begroet en ben naar mijn kamer gegaan... Heb het nog lang mogen horen :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hahaha zalig

OT: heb ooit iets soortgelijks meegemaakt vroeger.
We waren met ze alle naar de kroeg geweest, ik bleef nadien bij me neef slapen omdat die op wandelafstand van de kroeg woont.
Ik was ladderzat, was op de wc gaan zitten....

Plots hoorde ik gelach en deed me ogen open (het was middag), ik zag alleen iets wit voor me...
Daar lag ik dan rond de wc-pot gekronkeld met me gezicht achter de pot en met me broek af (ik snap het nog altijd zelf niet), mijn oom en tante zeiden : doe je dat thuis ook zo?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Een vriend en ik hadden het een keer over mijn ex en ik was zo erg aan het klapperen en mijn mondhoeken gingen omlaag omdat ik veel te hard ging waardoor hij dacht dat ik emotioneel werd door het gespreksonderwerp.... Hahahaha

Frank123

Wijs gebruiker
Alcoholvrij bier halen bij een tankstation om je roes door te houden.
zo'n poging om je lichaam voor de grap te houden

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Man o man wat een grappig topic, al heel lang niet meer iemand op gereageerd maar ik heb me kostelijk vermaakt. Ik zal proberen het topic te heropenen, al is daar misschien ook wel totaal geen animo voor.

Alcohol:

- Gigantisch bezopen thuis komen, je bed in stappen, en het volgende moment wakker worden omdat je in de kamer van je zusje in de hoek aan het zeiken bent. Ouders die tierend de deur open gooien en beginnen te schreeuwen, mijn zusje was er ook niet echt blij mee. Sfeer was vrij grimmig de dagen erna.

-Geleerd had ik er echter niet van, nog geen twee maanden later 2x helemaal lam door de politie thuis gebracht. Kon zelfs mijn eigen huis niet vinden, wat resulteerde in een zoektocht van een uur door mijn wijk. Dit ging zelfs de politie te ver, waardoor ik een paar maanden later moest voorkomen.

XTC en Pep:

-Eerste keer XTC, gelijk je pillen kwijt raken in de club. Was rustig aan het zeiken en vond het blijkbaar nodig mijn pillen naast me te leggen en vrolijk weg te lopen.

- Na een hardstylefestival de maandag weer naar college, en dan vragen je klasgenoten in de trein al waarom ik met zulke grote doppen rondloopt. Busted as fuck.

- Na HardBass in je vaagheid vergeten je pil, pep, bullet en sealtje uit je broekzak te halen.
Dag erna in je eentje 10 euro oproken aan wiet in de shop, gigantische stoned zijn en dan gebeld worden door je pa dat ze spul hebben gevonden. Paranoia alom. Al helemaal toen ik bij thuiskomst ook nog eens ontdekte dat ik cocaine bij me had. Werd niet echt een vrolijk gesprek.

Blowen:

- Met een dikke joint in je bek het strand op fietsen, om vervolgens gespot te worden door je moeder en zusje.

Cocaine:

Stijf van de sos thuis komen na Cambuur-Sc Heerenveen, gelijk aanschuiven voor het eten, en dan vragen je ouders waarom je helemaal geen trek hebt. ''Ik weet het ook niet ma''

Iemand verder nog leuke anekdotes?

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Alcohol:
1.Compleet van de kaart thuis komen en mn zusje was de dag erna jarig. Mijn ouder hadden (om een reden die ik nog steeds niet weet) de cadeautjes op mijn kamer gelegd. Met mijn zatte kop die cadeautjes open gemaakt (ik was trouwens niet zo lang geleden geslaagd en dacht met mijn zatte kop dat dit nog cadeautjes daarvoor waren). Komt mn vader de die morgen mn kamer binnen, gelijk helemaal pissig natuurlijk. Het mooiste was ook nog dat het cadeaupapier op was...

2. Net 16, en mijn moeder had gezegd dat ik 'wel een biertje' mocht drinken. Ik was naar de verjaardag van een vriendin van me geweest en helemaal van de kaart thuis gekomen. Ben in mn bed (hoogslaper) gaan liggen toen ik me realiseerde dat ik moest kotsen. Met veel pijn en moeite mijn bed uit gekomen, door mn ontzettend rommelige kamer gestrompeld en net voor de deur op mn eigen kamer gekotst.

XTC/Pep:
1. Op mysteryland veel te veel water gedronken. Tijdens het laatste half uur van het ene op het andere moment kotsmisselijk en toen kotsend bij de stage weg gelopen... Denk dat ik zo'n 5 mensen over de broek heb gekotst :flushed:

2. Niet echt een gigantische blunder denk ik. Het vervelendste was in ieder geval dat ik de dag na een feest met mijn ouder zat te eten en mijn mond echt volledig naar de klote was dus kreeg geen hap fatsoenlijk door mn keel. Toen begon mn vader ineens te vragen of er op die feesen niet veel gebruikt wordt en of dat in onze groep niet gebeurt... Heb maar gezegd dat het "bij mijn weten niet" was.

Helenas

Bewuste gebruiker
De eerste keer dat ik alcohol dronk.. Meteen te veel gedronken met vrienden in het bos. Ik ben met een vriend mee naar huis gefietst, daar in de wc liggen kotsen waarna hij mijn moeder heeft opgebeld om me op te halen. In de auto zei ik dat ik vast wat verkeerds had gegeten. Ben met kleding en al op bed gelegd en viel heerlijk in slaap :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh helaas heb ik hier ook een aanvulling op :( :grin:

We hadden twee van die 3-liter-dozen rode wijn gekocht met zo'n tapje erop, met de intentie met zijn tweeën even flink te gaan zuipen die avond om vervolgens de stad in te gaan. In ongeveer een uur tijd de eerste 3 liter doos leeggedronken, dus 1,5 liter de man. Toen was ik zo dronken dat ik de stad niet meer in wilde.

Vervolgens out gegaan en om 5 uur 's nachts verdwaasd en met een ontzettende kater wakker geworden op de bank. Geen idee wat er precies gebeurd is :openmouth:

Daniel-slang

Mijn allerergste drugsblunder ooit was op 50 hurtz (een feest in de Melkweg in Amsterdam).
Ik had daar een halve pil gekregen van een vriend van me, dus ik ben al enigszins waus (grote pupillen etc.).
Liep ik naar de wc want ik wou meer kopen (de wc is geen verkooppunt maar ik kon het proberen).
Zie ik iemand staan voor de wc in het donker gekleed met een raar oortje in, ik vond het er wel grappig uitzien en ik ging kijken of hij (het was namelijk op de mannen wc) xtc bij zich had.
Tik ik op zijn schouder en vraag ik of hij misschien een pilletje voor me over had.
Toen was het feest voorbij voor mij want het was een bewaker, en werd er toen uitgestuurd.
Ik zelf vond het niet zo fijn, maar mijn vrienden hebben zich kapot gelachen (ik ook achteraf).

HoneyC

Belezen gebruiker
underworld zei:
Echelon zei:
Fear and loathing in club 11 :grin:
Ben benieuwd

nja ik type hem nu wel, toch niks te doen.

ik ging met dumpy (van df) en zijn toenmalige vriendin een avondje spacen op een dubstep feest in club 11, amsterdam.
we zitten in de trein erheen en we legden ons eerste zegeltje op onze tong, dumpy 3, dus ik dacht van: 'nja die zullen wel in kracht zijn afgenomen aangezien hij er gelijk 3 tegelijk neemt' dus ik leg een hele maya op me tong .

afijn we zijn aangekomen in amsterdam en we lopen richting club 11, de eerste lsd verschijnselen beginnen te komen, de lucht is opeens felpaars en er beginnen kleine minimale vervormingen te verschijnen.
we gaan de club in en nemen de legendarische club 11 lift (als je hem niet kent moet je hem maar even opzoeken op youtube)
en het begint al een beetje te vervormen al die schilderingen in de lift.

we zitten in club 11 en ik voel opeens een enorm ongemakkelijk honger gevoel op komen waar ik van af wil, dus ik loop naar de bar en ik vraag daar of ze kroketten of snacks hebben (wat ook al best vreemd is) afijn, hadden ze niet dus ik loop weer terug naar dumpy,
hij begint ook al aardig te trippen. maar ik voelde me nog steeds ongemakkelijk dus ik zei dat ik even een rondje ging lopen.

ik wou eigelijk de plee opzoeken maar ik kon de weg niet meer vinden want het was een groot doolhoof voor mij op het moment, al die gangen. snapte er helemaal niets van.
dus opeens kom ik bij de lift aan en besluit in een bizarre gedachtegang dat het wel goed voor me kon zijn om de lift in te stappen en daar die schilderijen bewonderen.

het was vet bizar in de lift, alles vervormde helemaal en iedereen ze gezicht (de lift was best vol)begon te vervormen en na een tijdje veranderde het in rattenhoofden! dus ik zag allemaal mensen in de lift met rattenhoofden allemaal naar mij kijken!
ik voeelde me er vet ongemakkelijk bij en de tijd dat de lift erover deed om naar beneden te gaan was voor mijn gevoel echt astronomisch lang, er kwam geen einde aan.

dus ik ben eindelijk beneden, ik stap de lift uit en vraag me af, wat ging ik hier ook alweer doen?!
er zijn heel veel mensen die allemaal naar boven willen, het was veel te druk voor mij
'overal rattenkoppen!' dacht ik bij mezelf, afijn ikga weer gelijk terug in de lift.
de lift stroomt weer langzaam vol en ik voel me weer bekeken, ze zaten me allemaal aan te kijken en weer dat gniffelende vreemde taaltje van ze te praten, ze waren over mij aan het praten dacht ik.
opeens begint dat ongemakkelijke hongergevoel weer te komen en hield ik het niet langer vol de hele situatie en heb de lift ondergekotst terwijl er 8 mensen en een liftportier instonden.

ik was in opperste staat van paranoia, alles was veel te overweldigend en nu keken al die rattenkop personen me serieus aan en had ik helemaal het gevoel bekeken te worden (raar he?)
na dit ongemakkelijke moment zijn we weer boven en word ik staand gehouden door de liftportier (ik wou gewoon doodleuk weer weglopen, met me vage kop)
de liftportier zat nog steeds tegen me aan te lullen in dat vage taaltje en half nederlands
dus moest ik weer mee naar beneden en daar moest ik het schoonmaken.

ik krijg zo'n bezem met een plastic rand (van die dingen om water op te zwabben) om alles schoon te maken, maar ik was zo ver heen dat ik de muur ermee ging zwabben.
afijn die portier staat me raar aan te kijken en vraagt me wat ik op heb.
'ik zou het niet meer weten' antwoord ik tegen hem.
hij haald de beveiliging erbij om mij uit de club te sturen, maar ik vraag of ik me vrienden mocht inlichten dat ik eruit getrapt ben.
dat mocht maar ik moest wel weer gelijk naar beneden daarna, ik ben weer omhoog gegaan, trip nog steeds snoeihard en verdwaal weer in dat labyrint van gangen(het waren er maar 3 :tearsofjoy:)

na 10 minuten komt de beveiliging me weer opzoeken en zeggen dat ik nu toch echt naar beneden moet (ik liep al 10 minuutjes rondjes door 2 gangen)
en werd ik in de dienstlift naar beneden gebracht om de club uitgezet te worden.
ik bel dumpy zijn vriendin (die had maar een half zegeltje op) en vertel haar dat ik de club uitgezet ben omdat ik gekotst had en dat ze naar beneden moeten komen.

afijn ze waren aangekomen en vragen hoe wat en waar, ik vertel ze het verhaal van dat ik eruit ben gezet omdat ik de lift had ondergekotst omdat er allemaal rattenhoofden rond liepen, en ze brachten me naar cs. dumpy had ik niet veel aan want die zat maar de hele tijd te brabbelen dat hij zijn hand door een glas kon steken en terugtrekken, en dat hij weer terug wou naar de muziek.

afijn ze hadden me naar cs gebracht en zij gingen weer terug want ik wou niet hun avond verpesten, ik moest een half uur op me trein wachten, er zat een vrouw verderop op een bankje die keek me de hele tijd aan met een rattenkop, ik werd er weer helemaal para van, ik kijk naar de verste sporen en zie daar een trein voorbij huppelen, overal zijn hevige patronen, het hele station word erdoor overgenomen.

eindelijk komt de trein aan en stap ik in, ikga in de wagon zitten en de trein rijdt weg.
ik heb de hele tijd het gevoel dat we gaan opstijgen net zoals in een vliegtuig en zet me de hele tijd schrap in me stoel, ik zag ook daadwerkelijk uit het raampje de grond kleiner worden!
na 10 minuten dit volgehouden te hebben trek ik het niet meer en kots de wagon onder, ikga snel naar een andere wagon.
ga daar weer zetten en zie uit me raampje de hele tijd het landschapper sneller en dan weer vertraagd langsgaan, het is net zoals een film in slow mo en daarna weer in werkelijke tijd.

na wat 2 uur leek (was 25 minuten) kom ik op utrecht cs en ga me fiets zoeken. dat was verdomd moeilijk want alles vervormde de hele tijd.
uiteindelijk toch gevonden en ging maar beetje doelloos door de stad fietsen want ik was nog steeds op het hoogtepunt van me trip (dit hele verhaal tot nu toe is in 4 uur gebeurd)

ik ga op een bankje zitten nog steeds met een kutgevoel en zet een muziekje van me telefoon op, het was een techno liveset van sven vath, die klonk zo mooi, zo puur, dat al me negatieve gevoelens weg ebten en er euforie voor in de plaats kwam!
heb uiteindelijk 3 uur in totale extase naar hetzelfde nummer geluisterd op dat bankje en ben toen maar naar huis gegaan en gaan slapen.

wat een dag was dat.
ikzei toch dat ik in gekke situaties terecht kwam :rock:

morgen type ik wel het verhaal van mij 2c-e overdose :tearsofjoy:

zal ik hem trouwens gelijk maar in tripreports neerzetten aangezien het een aardig verhaal is geworden?

Woww, heftig !
Wel minder van je vrienden dat ze je alleen lieten,wat ik ook totaal niet begrijp.
Gelukkig is het nog wel goed afgelopen, leuk verhaal en goed geschreven btw :)

HoneyC

Belezen gebruiker
Ik was een keer met een paar vrienden thuis, allemaal waus. Ik stond in de keuken met een vriend te praten, kwam er een andere jongen erbij staan. Hij vroeg mijn naam en hoe het met mij ging etc. etc. en toen werd ik ineens hysterisch boos. Omdat ik namelijk dacht dat hij mij hoer en slet noemde.
Dus ik schreeuwde heel de tijd : waarom noem je mij een hoer?! Achterelkaar non-stop.
Toen haalde die gozer zijn vriend erbij en die bracht mij naar de woonkamer waar ik tot rust kwam. Later vertelde die jongen dat hij er een beetje bang van werd, waar ik me stuk om heb zitten lachen.
Hij is zich vast verrot geschrokken want hij was ook de enige nuchtere persoon daarzo. :tearsofjoy:

En de tweede keer op beatloverz, weer helemaal waus een flesje water gaan halen. Toen nog een uur lopen lullen over het dopje die ik graag erbij zou willen. Toen realiseerde ik ineens dat ik het best wel heet had dus gooi ik heel het flesje water over mezelf heen om 'af te koelen' haha hoe die gozer achter de bar keek was echt hilarisch.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Vrijdag nacht lekker chillen met de vrienden. Dus ik besluit om ongeveer 4 uur nog een snoepje te nemen. Wachten, wachten, wachten uiteindelijk 7 uur maar naar huis gegaan want er gebeurde weinig.
Snel een uurtje geslapen. En toen dacht ik rond 9 uur dat het wel eens tijd was om mijn haar te laten knippen. Ik zit nog geen 5 minuten in de stoel, klapt die pil in. Hahahahahahaha Heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoelt. :rock:

Bovenaan