Je ergste drugsblunder

leipebaviaan

Wijs gebruiker
dubbel0seven zei:
Vrijdag nacht lekker chillen met de vrienden. Dus ik besluit om ongeveer 4 uur nog een snoepje te nemen. Wachten, wachten, wachten uiteindelijk 7 uur maar naar huis gegaan want er gebeurde weinig.
Snel een uurtje geslapen. En toen dacht ik rond 9 uur dat het wel eens tijd was om mijn haar te laten knippen. Ik zit nog geen 5 minuten in de stoel, klapt die pil in. Hahahahahahaha Heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoelt. :rock:

:confused:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
leipebaviaan zei:
dubbel0seven zei:
Vrijdag nacht lekker chillen met de vrienden. Dus ik besluit om ongeveer 4 uur nog een snoepje te nemen. Wachten, wachten, wachten uiteindelijk 7 uur maar naar huis gegaan want er gebeurde weinig.
Snel een uurtje geslapen. En toen dacht ik rond 9 uur dat het wel eens tijd was om mijn haar te laten knippen. Ik zit nog geen 5 minuten in de stoel, klapt die pil in. Hahahahahahaha Heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoelt. :rock:

Haha I can relate :P Niet meegemaakt zelf; snap goed hoe raar dat is dan. Zelf op andere momenten eens gehad, vermoed echter dat het geen mdma was maar MDMA2 of iets dunno..

Fool

Badass junkie
Kan prima MDMA zijn geweest, als je spijsvertering door spanning stilstaat wordt het gewoon later opgenomen. Aanrader om wat te eten als je het na een tijdje nog niet voelt, om hopelijk je spijsvertering weer wat meer te stimuleren.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Ik wilde die nacht eigenlijk niets gebruiken. En had goed gegeten die nacht. Erg laat had ik me bedacht om toch maar iets te nemen.
Ik dacht dat de pil niet meer in zou slaan. Omdat het zo lang duurde. Was ook nog een noob destijds.
Zat in ieder geval lekker strak in de stoel, kaakschaatsen en kon maar niet stil zitten. Die mensen daar hebben zich echt kapot gelachen. Ben er naderhand ook nooit meer geweest.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Nog eentje uit de oude doos. Dacht Mysteryland 2002.

Ik had echt trek in fruit. Dus ik loop richting de fruit bar. Kon niet kiezen en koos voor een banaan.
Ik stond lekker tegen de bar aan. En wilde mijn maatjes even bellen. Ging erg moeizaam allemaal.
Plotseling hoor ik veel mensen lachen. Ligt toch niet aan mij dacht ik? Opeens realiseer ik me dat ik me maat aan het bellen was via de banaan. Echt kon wel door de grond zakken......hahahah :openmouth:

De eerste keer speed zoveel nemen omdat ik dacht "niks" te voelen dat ik twee dagen amper kon slapen. Daarna wel mijn lesje geleerd, was niet erg chill :P

Sammeke47

Experimenterende gebruiker
heb eens 2 halve zegeltjes genomen die ik in zilverpapier nog bewaard had van een vorig nachtje in de cherrymoon waar ik me onder invloed van lsd volslagen belachelijk had gemaakt om het feit dat ik mijn jas kwijt was, het feestje was goed op gang en nam mijn zegeltje (had er toen nog 2) 300mics denkik..
na een tijdje begon ik goed te trippen (te hard volgens mij als ik er aan denk) had ook flink wat gezopen, op een bepaald moment gingen we vertrekken maar ik vond mijn jas niet en stond zo een half uur te lullen aan de plaats waar ze jassen bijhouden dat ik men jas hier had gelaten en niet vond, de dame aan de balie beweerde mijn jas niet te vinden en ik bleef maar lullen waar is men jas nu?? ik werd supperachterdochtig en begon mensen te beschuldigen 'jij hebt men jas gestolen!!' men vrienden kalmeerde maar zagen wel dat ik raar deed, ik had maar een iemand gezegd dat ik zegels op had de rest had pillen op maar kwam niet in me op hun dat te vertellen, werd echt lastig en beschuldigde die arme dame aan de balie dat ze men jas moest afgeven, uiteindelijk de discotheek verlaten nog steeds aan het lullen over mijn jas (ik kon op dat moment blijkbaar niets anders) en eens aan de auto zag ik men jas liggen. Fuck dacht ik heb me alweer eens volslagen belachelijk gemaakt en men vrienden staan lachen dat ik doorflipte binnen, maar op dit moment voelde ik me al veel beter en opgeluchter, wel nog steeds goed aan het trippen!
weekje of 2 nadien besloot ik de andere zegel ook te nemen dit is nog het belachelijkste van heel het verhaal, besloot die zegel te nemen op een ochtend dat ik eigenlijk met mijn moeder een citytrip ging doen in frankrijk voor een dagje.. Ik dacht bij mezelf nu kan wel leuk zijn wat staan trippen bij bezienswaardigheden en dergelijke, in de auto begon de zegel aardig in te slagen maar kon me beheersen, snap nog steeds niet hoe goed ik me beheerste want men moeder zat maar wat te praten en praten non stop (ik heb geluk dat men moeder uren kan doorgaan over onderwerpen en dat ik maar meer als luisterend oor dien) we waren toen aan een tankstation aan de grens ergens gestopt voor te eten en plaspauze maar eten lukte niet, vond ze gelukkig niet raar want ik zei dat ik al goed gegeten had voordien, maar op weg naar toilet voelde ik me echt wazig en voelde me bekeken door iedereen, zag gewoon de blikken naar me staren van wat is dat voor een rare snuiter, maar probeerde dit te negeren wat niet zo makkelijk was. eens aangekomen op de bestemming rond gelopen in de stad heel stil en nog steeds aan het trippen (gelukkig al wat minder) zei men moeder je bent zo stil jongen, ik kon me er nog uit lullen door te zeggen dat ik uitgeweest was en amper geslapen had. Uitendelijk werkte alles uit en was ik gewoon nog moe.
Vraag me nog altijd af hoe mijn moeder dit niet heeft kunnen zien, en was speciale ervaring maar nooit meer in het gezelschap van men moeder voor mij hoor, shit :tongueout:

1e keer XTC. Pilletje van 140mg, dus ik ging wel hard als first timer. "Genoeg drinken" had ik onthouden, dus daar wilde ik me dan ook wel aan houden. 't Was totaal niet warm ofzo, maar wel veel gedanst.

Dag erna kwam ik erachter dat ik echt 20 euro aan water had uitgegeven ofzo. Je kon ook gewoon gratis een flesje vullen op de WC :P

Die nacht ook 3x opgestaan om te plassen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')

Of de momenten dat je vaag begint te brabbelen of dingen hallucineert en je matties hebben zoiets van wat praat jeeeee hallo.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')

XTC lijkt me? :grin:

Of de momenten dat je vaag begint te brabbelen of dingen hallucineert en je matties hebben zoiets van wat praat jeeeee hallo.

Sjongejonge en hoeveel pak je dan wel niet?

Skirre

Bewuste gebruiker
leipebaviaan zei:

In mijn omgeving had iemand dit na 2 maal een halve pil van +/- 200 mg :''''')

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Onder het mom 'medicatie is drugs'

Dacht slim te zijn door een mao remmer te nemen voor een (medische) ingreep. Na het eerste spuitje werd ik al licht in mijn hoofd.. Resultaat makkelijk en snel klaar , moest daarna wachten tot ik weer recht kon lopen/staan.. Nee dat is geen normale bijwerking

Werkte wat te goed die spuitjes door de mao remmer(s) :tearsofjoy:
Don't try this at home

Wat het zo'n blunder maakte was dat dit bij de huisartsen praktijk was. Liep de behandel kamer uit alsof ik joost mag weten wat had gebruikt..

Heb mijn lesje geleerd!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Niet belachelijk veel, maar gewoon eind van de avond dat je onzin aan het praten bent haha. 'He wat zei je?' terwijl niemand iets zegt :')

fissa

Newbie
Mijn grootste drugs blunder is moeten kotsen van de smaak van een afgebrokkelde xtc pil op je tong. (was wel aan het eind van het feestje en al aardig wat op ;p)

Plainrisingwizard

Herbalisme zei:
Radijs zei:
Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.

Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.

Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.

Close call.

Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.

Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.

Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:

En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.

Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.

Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew. :wink:

Haha, heb ook een dergelijk geval meegemaakt in grote vakantie vorig jaar. Ik was een lijn aan het leggen op een afgelegen plek en zat te wachten op een vriend. Opeens voel ik een hand op m'n schouder.
Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.
Ik heb voor het 2de gekozen, heb dan maar terwijl hij erop zat te kijken 0.6g C naar binnen gejaagd.
Wel wat jammer dat ik dan geen C meer had maar was blij dat hij het echt meende ( Ik dacht eerst dat hij een grap maakte )
Dat is 1 van die zeer zeldzame momenten dat ik ECHT veel geluk heb gehad + een mooie herinnering die me nog lang zal bijblijven.

.... en dan daarna een OD faken.
Eens kijken hoe hij zich daar uit redt.
:grin:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Plainrisingwizard zei:
Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.

Het is inderdaad een mooi verhaal, maar ik vind het wel heel ernstig :openmouth:

Eigenlijk zou zo'n vent gewoon een poging tot doodslag aan z'n broek moeten krijgen...

Plainrisingwizard

Ok, dit is echt gebeurd.

Toen ik 14/ 15 jaar oud was, vroeg een vriend of ik mee uit ging. Dat moest ik natuurlijk eerst aan mijn moeder vragen. Ze zei : ik vind het goed. Maar dan moet je me wel beloven dat je deze keer echt helemaal geen alcohol drinkt. De laatste keren had je ook steeds gedronken en nu willen we dat je een keer alleen maar cola drinkt. Als je thuis komt, gaan we dat ook controleren. Als je naar alcohol ruikt, dan heb je een heel groot probleem en blijf je het komende half jaar thuis. Ik zei : is goed mamma. Ik heb toch nog maar 3 gulden over (dat wist ze). Ik zou daar hooguit maar 1 biertje en 1 cola van kunnen kopen. Mijn moeder : nee, ook niet 1 biertje. ALLEEN COLA.

Komen we later dus in zo`n discotheek. Blijken daar heel veel vrienden en kennissen te zijn. Twee bekenden waren die week jarig geworden en vierden hun verjaardag in die discotheek. Ze hadden van hun vaders heel veel geld meegekregen om het te vieren met vrienden. Ze bestelden de ene meter bier na de andere. Mij werd dit natuurlijk ook aangeboden. De eerste weigerde ik nog. Ik was nog erg onder de indruk van de preek van mijn moeder. Bij het 2e rondje dacht ik : wat de fuck, eentje moet lukken. Als ik naar bier ruik, zeg ik gewoon dat ik met mijn arm op een tafeltje met een plas bier geleund heb. Of dat een voorbijganger bier over me heen morste. Dat gebeurde daar ook echt regelmatig, dus wat dat betreft had ik best een punt. Bij het derde biertje dacht ik : het is pas 22:30, als ik later thuis kom, zijn die allang weer uitgewerkt. Bij de 5de dacht ik : misschien dat ik het straks nog wel merk, maar na de koele buitenlucht heb ik dat vast nog wel onder controle en merken ze er niets van. Bij het 10de biertje dacht ik helemaal niets meer. Alles begon alles te draaien. Daarna werd de avond één zwart gat.....

.... ik stond voor de voordeur en probeerde de sleutel in het sleutelgat te krijgen. Als ik aan zou bellen, dan zouden ze de deur open doen en mijn gezicht onder het felle licht van de lantarenpalen kunnen zien. Dan was ik er zeker gloeiend bij. Meestal was het `s avonds half donker in huis. Als ik zo veel mogelijk uit de buurt van schemerlampen zou blijven, had ik nog de meeste kans. Na minutenlang proberen kreeg ik eindelijk de sleutel in het slot en kon ik naar binnen. Ik strompelde de gang binnen. Dat ging niet goed. Ik hield me aan de muur vast en zelfs dan viel ik nog bijna om. Ik zag licht onder de huiskamerdeur doorschijnen. Ik hoorde stemmen. Stemmen van mijn ouders en van vreemden. Ze hadden visite. Dat zou mijn redding kunnen zijn. Ik zou mijn hoofd om de hoek steken, groeten en dan heel snel naar boven gaan. Ik zag het al helemaal voor me en ik kreeg weer hoop.

Ik deed de kamerdeur open en stak mijn hoofd om de hoek. Ik probeerde te groeten, maar tegelijkertijd gleed mijn hand van de deurpost en viel ik de kamer binnen. Het werd doodstil. Ik hoorde de visite tegen elkaar zeggen dat ik dronken was. Mijn ouders zijn woedend, maar proberen de schijn enigszins op te houden. Zou je deze mensen niet eens een handje geven? - zeggen ze met een ijzig sarcastische ondertoon. Ik probeer zo recht mogelijk naar de tafel te lopen. Ik buig er overheen, om de vrouw die daar achter zit een hand te geven. Ik struikel echter weer. Ik val plat op de tafel. Alle glazen vallen er vanaf en vallen kapot op de grond. De vrouw die ik een hand wilde geven krijgt de inhoud van haar glas over zich heen en springt met een gil uit haar stoel. Mijn ouders trekken me van de tafel. Op een ijzige toon en vol onderdrukte woede zeggen ze dat ik maar naar mijn kamer moet gaan. Morgen zouden ze met me praten en dan zou ik nog wel wat beleven. Vol angst en schaamte ga ik naar boven en laat ik me in bed vallen.

Ik word wakker. Mijn hoofd bonkt en mijn hart nog erger. Ik voel me zwak en ziek. Alles draait nog. Ik voel me hulpeloos. Als ik een pak op mijn donder ga krijgen, zal ik me totaal niet kunnen verweren en zullen de klappen nog harder aan gaan komen. Met grote angst en tegenzin ga ik naar beneden. Mijn moeder werkt in de keuken en mijn stiefvader doet iets in de tuin. Voorzichtig ga ik ergens in een stoel zitten, afwachtend op wat komen gaat. Mijn moeder doet of er niets aan de hand is. Ze wacht vast totdat mijn stiefvader binnen komt. Als hij na een tijd binnen komt, negeert hij me en loopt hij me zo voorbij. Ok, ze proberen de spanning op te bouwen. Ze wachten natuurlijk totdat ik het niet meer kan houden en ik er zelf over begin. Totdat ik zelf met een smoesje kom. Dan vegen ze dat smoesje van tafel en zeggen ze dat ik ook nog een hypocriete leugenaar ben. Dan gaan ze schreeuwen en daarna krijg ik een pak op mijn donder. Daarna sturen ze me naar mijn kamer, maar hoogstwaarschijnlijk komen ze daarna nog een paar keer schreeuwend mijn kamer binnen en krijg ik nog een keer een pak rammel. Ik besluit daarom om maar helemaal niets te zeggen, gewoon omdat ik te bang ben. Zo zit ik daar wel twee uur, wachtend totdat de bom zal gaan barsten. Op een gegeven moment komt mijn moeder me een boterham brengen, eigenlijk doet ze best wel vriendelijk. Ik snap er geen fuck van. Misschien dat ze hun handen helemaal van me afgetrokken hebben? Dat ze besloten hebben dat het toch geen enkele zin meer heeft? Verward, met aan de ene kant een gevoel van opluchting en aan de andere kant het idee van verstoten te zijn, ga ik weer terug naar mijn kamer. Alles draait nog en ik ga nog even op bed liggen, waarop ik wat wegdommel.

Na een tijd wordt ik weer wakker. Ik voel me wat nuchterder, maar ik snap er geen reet meer van. Ik kan me het laatste deel van die discotheek ook helemaal niet meer herinneren. Het is één groot zwart gat. Langzaam aan begint het idee te ontstaan, dat ik het gedeelte van mijn thuiskomst wellicht gedroomd zou kunnen hebben. Hoe ben ik überhaupt thuis gekomen? Ik heb echt geen idee. Geen enkele herinnering. Maar, als ik echt zo dronken was dat ik het me niet meer herinner, dan moeten ze het toch gemerkt hebben? Ze blijven altijd op, totdat ik thuis kom. Zwaar irritant, maar dat is een ongeschreven regel, zeg maar.

Ik ga weer naar beneden. En weer doen ze normaal en vriendelijk tegen me. Ik besluit het er maar niet over te hebben, om geen slapende honden wakker te maken. Helemaal op het eind van de avond, vraag ik aan mijn moeder hoe laat ze gisteren naar bed was gegaan. Vroeg, zegt ze. We waren erg moe en we hadden vandaag erg veel te doen. Ze zei dat ze me nu ook wel oud genoeg vond, om zo af en toe alleen thuis te laten komen.
Ik stond perplex.....

Helenas

Bewuste gebruiker
^
Haha wat een mooi verhaal, las lekker weg!

Mijn ergste drugsblunder weten alleen mijn vriend en ik dus die zeg ik niet maar heb wel wat anders stoms: een snuifje keta aangereikt krijgen en vet hard uitademen :tongueout:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Had laatst dat we in een club waren, en we hadden xtc gehad. Was een chillweekend met 5 vrienden en we hadden redelijk veel gekingzd. Ik zat dus op een gegeven moment met een vriend van me aan een tafeltje, heb ik ineens t wazige idee dat we aan t kingzen zijn. Dus ik zeg tegen die vriend: jij bent... Jij bent! (Blijkbaar wijs ik ook nog een beetje vaag). Dus hij kijkt me aan met een straks gezicht zo van: dude... wtf?! Dus ik kijk hem aan, bedenk me dat dat echt TOTALE onzin was en ik brabbel: oh nee laat maar...

Vond t echt ontzettend grappig achteraf :tearsofjoy:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
2 week geleden nog een ''bijna'' blunder. Na een avondje lekker gestampt te hebben op een festival op XTC en pep de volgende dag in 1x door naar het voetbalstadion. Om toch een beetje bij te blijven was ik daarom genoodzaakt bij te nakken op de wc's. (ging om een derby) 20 min later kom ik mijn moeder tegen in de stadion, waarna ze mij attendeerde op het feit dat ik er bijzonder slecht uitzag en m'n ogen bloeddoorlopen waren. Niet echt fijn om 1 van je ouders tegen te komen als je onder invloed van pep bent. Vervolgens ook nog eens door een teamgenoot gespot die wel zag dat ik het één en ander had gebruikt. Afsluitend lekker onder invloed thuis komen, en natuurlijk geen hap kunnen eten. Nooit meer doen dus. :sunglasses:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
ZERO- zei:

Die is erg herkenbaar inderdaad. Het mooiste voorbeeld hiervan is van een vriend van mij. We waren een avondje in studio 80 met een paar vrienden aan de xtc. We lopen de trap op richting de rokersruimte, M loopt voorop en stopt in enen bij een gast die op die trap stond. Hij gaat met zijn hoofd echt 10 centimeter voor het hoofd van die onbekende gast staan en staart hem wel een halve minuut aan om uiteindelijk te concluderen dat het niet onze vriend D was maar gewoon een onbekende. Ipv van nog iets te zeggen loopt hij weer door. Een andere vriend en ik die er achter liepen hadden het allebei niet meer. Pas toen we later aan M vertelde hoe raar het was drong dat ook bij hem door... Is inmiddels jaren geleden maar komt nog vaak ter sprake.

sosaa

Bewuste gebruiker
Ik was een keer met een vriend van mij in de Appie. We waren allebei erg stoned. Hadden een dikke amnesia gerookt. We hadden wat te drinken gehaald voor de droge bek. :grin: vervolgens heb ik betaald lopen we de winkel uit en word ik ineens geroepen, had ik me pinpas in dat ding laten zitten na het betalen. :stoned:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:

Die is erg herkenbaar inderdaad. Het mooiste voorbeeld hiervan is van een vriend van mij. We waren een avondje in studio 80 met een paar vrienden aan de xtc. We lopen de trap op richting de rokersruimte, M loopt voorop en stopt in enen bij een gast die op die trap stond. Hij gaat met zijn hoofd echt 10 centimeter voor het hoofd van die onbekende gast staan en staart hem wel een halve minuut aan om uiteindelijk te concluderen dat het niet onze vriend D was maar gewoon een onbekende. Ipv van nog iets te zeggen loopt hij weer door. Een andere vriend en ik die er achter liepen hadden het allebei niet meer. Pas toen we later aan M vertelde hoe raar het was drong dat ook bij hem door... Is inmiddels jaren geleden maar komt nog vaak ter sprake.

:tearsofjoy: inderdaad briljant dit! :tearsofjoy:

Skirre

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:

Daarom loop ik tegenwoordig ook altijd minimaal 2x voorbij om zulke situaties te voorkomen :rolleyes:
En ook al ken je diegene niet, gewoon een kwartier mee gaan lullen :wave:

Psylocke

Ik dacht niks te voelen van twee witte nintendo's. Iets voelde ik er blijkbaar wel van want had de verwarming met mijn domme kop op 53 graden gezet en daarmee mn vader uit bed laten zweten. Zelf in de tuin rustig een sigaret aan het roken met korte mouwen, waarom had ik die verwarming zo hoog gezet :confused:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Men pa tegenkomen 4 uur in de morgen, hij komt net met wat collegas uit de stripclub terwijl ik net een pakje blaadjes kopen helemaal waus, men pupillen sprongen uit men ogen haha. enige wat ie zei was " kleine wij hebben mekaar vannacht niet gezien en geen woord tegen ons moe, en als je nuchter bent praten we wel nog es" Wat was ik geschrokken haha blij dat ie zelf toen aardig wat nam en het allemaal wel door de vingers zag. Moe daarentegen was anders, ze zijn intussen gescheiden lol

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ja, dat zijn altijd vervelende situaties: onder invloed zijn en dan ouderlijk gezag tegenkomen. Ik heb dat tot nu toe 1x gehad, gelukkig vond mij moeder me er alleen slecht uitzien, en dat mijn ogen een rode kleur hadden. (nacht van tevoren aan pep en pillen, en vlak voor de ontmoeting nog wat gesnoven.) :openmouth:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:
Ja, dat zijn altijd vervelende situaties: onder invloed zijn en dan ouderlijk gezag tegenkomen. Ik heb dat tot nu toe 1x gehad, gelukkig vond mij moeder me er alleen slecht uitzien, en dat mijn ogen een rode kleur hadden. (nacht van tevoren aan pep en pillen, en vlak voor de ontmoeting nog wat gesnoven.) :openmouth:

Had ik toen ik thuiskwam van q-base :tearsofjoy:
Was nog een beetje hard aan t gaan dus heb ik mn moeheid wat overdreven en de hele tijd met mn ogen halfdicht tegen mn moeder staan praten, zegt ze: je ziet eruit alsof je veel hebt gezopen... Ik zo: eh, ja, ja heb best veel gezopen. Toen ben ik maar naar bed gegaan :tearsofjoy:

SnuifWitje

Newbie
Toen ik tijdens Koninginnedag m'n sleutels uit m'n broekzak haalde en er vervolgens twee kabouter envelopjes mee kwamen en vlak voor de bewaker z'n neus op de grond kwamen. Gelukkig had-ie het niet gezien :'-)

De 2e x dat ik een pilletje xtc had gehad heb ik hele rare dingen uitgekraamd...
Ik had sex met mijn vriend waarna ik ineens aan hem vroeg hoe hij aan die pony kwam ( we lagen gewoon op bed, en hij heeft niet eens pony's) .. Daarop volgde dat ik een naam van een zanger noemde terwijl wij bezig waren.. De day after, hebben we hier ook erg om kunnen lachen en elke keer wanneer we weer iets willen gebruiken komt het ook even ter sprake..

anonieme

Nou .. ik denk dat die van mij misschien wel 't schamendst is :grin:

Ik was stoned op school met gym, en midden tijdens die uitleg riep ik blijkbaar dus heel hard naar mijn gymleraar ''HE ELOY, WIET KOPEN?'' :tearsofjoy: :wave: :wave:

SirErick

Wijs gebruiker
Ik weet niet of het echt een blunder is, maar grappig is het wel. Ik zat als passagier bij een vriend in de auto, hij maakte een overtreding en werd door ome agent aan de kant gezet. De agent zag dat ik wat wit poeder onder mijn neus had en vroeg wat het was. Je snapt natuurlijk dat ik niet ging vertellen dat ik, een paar minuten voordat we staande gehouden werden, een paar lijntjes coke gesnoven had. Mijn redding op dat moment was dat we onderweg een zak oliebollen gekocht hadden, met een stalen gezicht zeg ik tegen die agent dat ik zojuist een oliebol heb gegeten en liet vervolgens de zak oliebollen aan hem zien. De agent geloofde mijn smoes en vroeg niet verder, nadat mijn vriend de boete in ontvangst had genomen wenste de agent ons nog een fijne avond toe en konden we onze weg vervolgen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SirErick zei:
Ik weet niet of het echt een blunder is, maar grappig is het wel. Ik zat als passagier bij een vriend in de auto, hij maakte een overtreding en werd door ome agent aan de kant gezet. De agent zag dat ik wat wit poeder onder mijn neus had en vroeg wat het was. Je snapt natuurlijk dat ik niet ging vertellen dat ik, een paar minuten voordat we staande gehouden werden, een paar lijntjes coke gesnoven had. Mijn redding op dat moment was dat we onderweg een zak oliebollen gekocht hadden, met een stalen gezicht zeg ik tegen die agent dat ik zojuist een oliebol heb gegeten en liet vervolgens de zak oliebollen aan hem zien. De agent geloofde mijn smoes en vroeg niet verder, nadat mijn vriend de boete in ontvangst had genomen wenste de agent ons nog een fijne avond toe en konden we onze weg vervolgen.
Moest hier erg om lachen! Vraag me dan wel meteen af waarom jullie oliebollen gehaald hadden terwijl jullie aan het snuiven waren?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Oliebollen zijn altijd lekker, toch? :P
Werk jij dat weg als je gesnoven hebt? Ik zou willen dat ik het kon. Vorig jaar een O&N feestje gegeven waarbij iedereen aan de saus of pillen zat. Er is geen oliebol gegeten die avond... Was wel lekker voor de day after haha.

SirErick

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
SirErick zei:
Moest hier erg om lachen! Vraag me dan wel meteen af waarom jullie oliebollen gehaald hadden terwijl jullie aan het snuiven waren?
Waarom we oliebollen gehaald hadden? Omdat die vriend, die trouwens geen cokegebruiker is, daar trek ik had. Ik was erg blij dat die zak oliebollen op dat moment mijn redding was en dat te bedenken dat ik geen eens oliebollen lus.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha nice! Kwam goed uit dan. Voor de zekerheid dus altijd een zak met oliebollen bij je hebben.

Bovenaan