Je ergste drugsblunder

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Haha zal het dit keer in 1 woord zeggen die overwint het toch van me andere *ongelukje* hehe:

Benzo's :smilingimp: :grin:

Huggybear

Belezen gebruiker
Een paar dagen voordat ik 16 werd hadden we een schoolfeest waar drank geschonken zou worden. Ik wist toen al dat ze moeilijk gingen doen en ik geen drank mee zou krijgen van de bar, ook al was ik over een paar dagen 16. Ik en een paar vrienden van die vieze zoete mixdrank zoals Safari en Blue Curacao drinken net voor het feestje. Binnen bleek het niet zo moeilijk te zijn drank te krijgen bij de bar, dus binnen hebben we doorgezopen. Ik voelde me pas licht aangeschoten, maar anderen wilden ff zitten, dus wij gingen op het balkon binnen in de tent zitten. Opeens voel ik me lam worden en werd misselijk. Snel naar de WC gelopen en het schijnt dat ik daar 3 kwartier heb gezeten. :flushed: Toen wilde ik naar buiten lopen, maar ik had duidelijk hulp nodig. Buiten bij de ingang heb ik op de grond gelegen totdat m'n moeder me kwam ophalen. Gelukkig heb ik 2 broers, dus wist ze dat dit een keer zou gebeuren, waardoor ze het niet erg vond :smoke:
Hierna heb ik een half jaar een afkeer van alcohol gehad :(

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Huggybear zei:
Een paar dagen voordat ik 16 werd hadden we een schoolfeest waar drank geschonken zou worden. Ik wist toen al dat ze moeilijk gingen doen en ik geen drank mee zou krijgen van de bar, ook al was ik over een paar dagen 16. Ik en een paar vrienden van die vieze zoete mixdrank zoals Safari en Blue Curacao drinken net voor het feestje. Binnen bleek het niet zo moeilijk te zijn drank te krijgen bij de bar, dus binnen hebben we doorgezopen. Ik voelde me pas licht aangeschoten, maar anderen wilden ff zitten, dus wij gingen op het balkon binnen in de tent zitten. Opeens voel ik me lam worden en werd misselijk. Snel naar de WC gelopen en het schijnt dat ik daar 3 kwartier heb gezeten. :flushed: Toen wilde ik naar buiten lopen, maar ik had duidelijk hulp nodig. Buiten bij de ingang heb ik op de grond gelegen totdat m'n moeder me kwam ophalen. Gelukkig heb ik 2 broers, dus wist ze dat dit een keer zou gebeuren, waardoor ze het niet erg vond :smoke:
Hierna heb ik een half jaar een afkeer van alcohol gehad :(

Join the club!!! :wink:

no_obkiller

Experimenterende gebruiker
Op schoolreisje was ik de enige die zo 'stoer was' om het aan te durven tijdens een onbewaakt moment een coffeeshop binnen te glippen. Niet zo stoer was het van mezelf om daarna totaal te flippen van die joint en vervolgens helemaal paranoïde door Maastricht te struinen op zoek naar de groep en bijbehorende bus die me weer terug naar de camping zou brengen.
Toen heb ik de trein gepakt terug naar huis (zwolle) en kwam ik helemaal verkenkerd thuis om vervolgens het gezanik aan te moeten horen van mijn ouders.

Daarna ging ik aan de crack :wink:

Karhu

Wijs gebruiker
Heb nooit een afkeer gehad van drank. Wel vaker te ver gegaan, maar dan komt dat meestal door 1 drank:

Jagermeister / Tequilla / Bacardi Razz. Die hoef ik niet meer, maar de rest gaat er nog altijd in!

Druppeltje

Bewuste gebruiker
telt een : after de drugs blunder ook?

zoja:
ik kwam beneden van boven, in de keuken stond ik en me ouders ook: kwilde ef cola inschenken, dus fles geopend, glaasje op aanrecht,
pot suiker stond geopend ernaast....
en schenken maar------>>
schuimen dat het deed!!!
en me ouders me aankijken van "wat heb/doe jij dan weer" ..... me ouders wisten wel hoelaat t was.

T lijkt niet erg zo'n blunder.. is ookal zo'n 20jr. geleden, maar weet t nog als de dag van gisteren.
maar op het moment van toen, zoooooow best wel gegant(hoe schrijf je dat eigenlijk)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Eentje van een maat van mij:

Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.

Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".

:grin: Echt een idioot.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Xeloc zei:
Heb nooit een afkeer gehad van drank. Wel vaker te ver gegaan, maar dan komt dat meestal door 1 drank:

Jagermeister / Tequilla / Bacardi Razz. Die hoef ik niet meer, maar de rest gaat er nog altijd in!

mooi dat je net die drie noemt :) ikzelf kan geen jagermeister hebben. zelfs na een shotje zit k al met mn knieen op t toilet.
n vriend van me kan geen bacardi razz meer ruiken na een uit de hand gelopen avond en tequila is een ander een keer IETS te veel geworden.

OT: gister n klasgenootje gsmst of ze me nog n gram "buffel" kon brengen. was dus duidelijk niet voor haar bedoelt :P

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:

Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.

Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".

haha ik zie het helemaal voor me.. :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
Adrenochroom zei:

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is wel echt super vet.

W.F.L.

Badass junkie
Adrenochroom zei:

Hahaha :mrgreen:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ooh sorry, verkeerde auto haha!".
Hahaha. :grin: Die "Taxicentrale" is helaas opgepakt, stond groot in de krant, en dan ook nog dat vooral hoog opgeleide mensen daar langs kwamen, grappig. :sunglasses:

seth

Gast
Petrovic zei:
ooh sorry, verkeerde auto haha!".
Hahaha. :grin: Die "Taxicentrale" is helaas opgepakt, stond groot in de krant, en dan ook nog dat vooral hoog opgeleide mensen daar langs kwamen, grappig. :sunglasses:

schat bel jij even de cokeria. 25 min later staat er een kerel met een brommertje met laadbak voor de deur...

W.F.L.

Badass junkie
Bestaat dat bedrijf echt? :P Of rijd hij gewoon rond als pizzadude? :grin:

Dus dat doen die wok gasten op scooters hier in de buurt.. ! niemand eet die troep toch :grin:

seth

Gast
W.F.L. zei:
Bestaat dat bedrijf echt? :P Of rijd hij gewoon rond als pizzadude? :grin:

Dus dat doen die wok gasten op scooters hier in de buurt.. ! niemand eet die troep toch :grin:

neen was er mij een voorstelling bij aan het maken... door Taxiecentrale

Flameon

Badass junkie
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha

Chris Pontius

Badass junkie
Flameon zei:
Van een client van me:
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Van een client van me:

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?

Chris Pontius

Badass junkie
Dan zie je in ieder geval dat het is weggehaald.

Had hij het misschien beter zo kunnen doen:

Flameon

Badass junkie
Sublimo zei:
Flameon zei:
Van een client van me:

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?

Ja maar als je geen cent te makken hebt houdt het sowieso al op :)

Elohtibbar

Badass junkie
Sowieso is een tattoëerder die in het gezicht tattoëert al moeilijk te vinden, en dan ook nog eens iemand vinden die het in het gezicht van een dronkelap doet.. Klasse! :tearsofjoy:

Bovenaan