W.F.L. zei:En psilocybine gaat kapot oiv warmte :P
Je kunt het wel gewoon koken.
W.F.L. zei:En psilocybine gaat kapot oiv warmte :P
Flameon zei:Politiehoedje van agente afpakken en dansje maken stukje verderop staat ook wel in mijn top 5![]()
Sublimo zei:Flameon zei:Politiehoedje van agente afpakken en dansje maken stukje verderop staat ook wel in mijn top 5![]()
En wat zei de agente ? :P
Flameon zei:Sublimo zei:Flameon zei:Politiehoedje van agente afpakken en dansje maken stukje verderop staat ook wel in mijn top 5![]()
En wat zei de agente ? :P
U krijgt een bekeuring voor openbaar dronkenschap
(in mijn studententijd niet nu haha)
Flameon zei:viel mee geloof ik .... onder de 100 euro!
Sublimo zei:Flameon zei:viel mee geloof ik .... onder de 100 euro!
Dat valt nog te doen.![]()
Flameon zei:Sublimo zei:Flameon zei:viel mee geloof ik .... onder de 100 euro!
Dat valt nog te doen.![]()
Yep ... had veel hoger kunnen zijn. Meisje vatte het goed op gelukkig![]()

Huggybear zei:Een paar dagen voordat ik 16 werd hadden we een schoolfeest waar drank geschonken zou worden. Ik wist toen al dat ze moeilijk gingen doen en ik geen drank mee zou krijgen van de bar, ook al was ik over een paar dagen 16. Ik en een paar vrienden van die vieze zoete mixdrank zoals Safari en Blue Curacao drinken net voor het feestje. Binnen bleek het niet zo moeilijk te zijn drank te krijgen bij de bar, dus binnen hebben we doorgezopen. Ik voelde me pas licht aangeschoten, maar anderen wilden ff zitten, dus wij gingen op het balkon binnen in de tent zitten. Opeens voel ik me lam worden en werd misselijk. Snel naar de WC gelopen en het schijnt dat ik daar 3 kwartier heb gezeten.Toen wilde ik naar buiten lopen, maar ik had duidelijk hulp nodig. Buiten bij de ingang heb ik op de grond gelegen totdat m'n moeder me kwam ophalen. Gelukkig heb ik 2 broers, dus wist ze dat dit een keer zou gebeuren, waardoor ze het niet erg vond
Hierna heb ik een half jaar een afkeer van alcohol gehad![]()
Xeloc zei:Heb nooit een afkeer gehad van drank. Wel vaker te ver gegaan, maar dan komt dat meestal door 1 drank:
Jagermeister / Tequilla / Bacardi Razz. Die hoef ik niet meer, maar de rest gaat er nog altijd in!
Adrenochroom zei:Eentje van een maat van mij:
Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.
Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".
Echt een idioot.
Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.
Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".
Echt een idioot.
Echt een idioot.

Hahaha.ooh sorry, verkeerde auto haha!".
Petrovic zei:Hahaha.ooh sorry, verkeerde auto haha!".Die "Taxicentrale" is helaas opgepakt, stond groot in de krant, en dan ook nog dat vooral hoog opgeleide mensen daar langs kwamen, grappig.
![]()
W.F.L. zei:Met een scooter<45%
W.F.L. zei:Bestaat dat bedrijf echt? :P Of rijd hij gewoon rond als pizzadude?
Dus dat doen die wok gasten op scooters hier in de buurt.. ! niemand eet die troep toch![]()
Flameon zei:Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Flameon zei:Van een client van me:
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Sublimo zei:Flameon zei:Van een client van me:
![]()
Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?
Flameon zei:Ja maar als je geen cent te makken hebt houdt het sowieso al op![]()
Fishhead0707 zei:Dit is wel de drugsblunder van de eeuw ja..
Al blijft mijn favoriete verhaal: Schijten in de kast.![]()
Xeloc zei:Fishhead0707 zei:Dit is wel de drugsblunder van de eeuw ja..
Al blijft mijn favoriete verhaal: Schijten in de kast.![]()
Of op bed.