Je meest rare theorie

Aalpoepert

Badass junkie
We zijn hier op aarde gekloond door buitenaardse wezens die goud wilden hebben voor hun atmosfeer die ze naar de klote hebben geholpen.

We worden bezocht door grijze emotieloze aliens die een anale fixatie hebben en deze hebben ons de afgelopen honderd jaar een enorme technische boost gegeven waardoor we ons heel snel hebben ontwikkeld.

Ex-president Bush en de paus zijn eigenlijk reptielen verkleed als mensen.

De aarde is eigenlijk een heldimensie.

Sorry, ik heb eigenlijk maar één serieus antwoord en dat is dat ik ervan overtuigd ben dat niets krachtiger is dan geloof, waar dat ook in is. Waarheid berust op geloof en niet op feiten.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Maar waar staat het voor?
Het kwam erop neer dat ik me op een dag bedacht dat valse hoop ook hoop is. Stel: Je maakt iemand blij met gebakken lucht. Dit doe je bijvoorbeeld op een maandag. Vervolgens stel je diegene op zondag teleur. Dan is diegene 6 dagen blij geweest en als hetgeen beloofd maar iets kleins is, is de teleurstelling wellicht kleiner dan de blijdschap.

T = Teleurstelling
B = Blijdschap

Maar omdat ik nu expres een deel van de uitleg eruit laat, wachten we op die van Chris. Hij ging er namelijk vanuit dat de teleurstelling altijd groter is. Maar ik twijfel daar nog altijd aan :)

Oom Klaas

Badass junkie
Daar heb je wel pep bij nodig om zo lang door te gaan, je hebt er echt achterlijk veel factoren bij. Alleen al de onzekerheid die je teweeg kan brengen met de teleurstelling kan weer een veel langer effect hebben dan die 6 dagen, alleen dat hoeft natuurlijk niet...

Ik ga niet eens verder, ik hoor het wel als jullie er ooit uitkomen :beer:

Chanti

Newbie
Een fascinerend quote vanuit de film `Waking Life`

“The idea is to remain in a state of constant departure while always arriving.”

:hearteyes:

Bovenaan