Joint binnenstebuiten draaien

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door Tijdloos, 11 mrt 2011.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. willemv

willemv Wijs gebruiker

Ik nog wel dat is alweer even geleden maar ik herinner het me nog wel. Cannabis gerelateerde korsakof?

2. Klimrek

Klimrek Experimenterende gebruiker

En, is die test er ooit nog van gekomen?

(3 jaar later inmiddels) :stoned:

3. burnout

burnout Newbie

elke keer als ik iemand met veel stijl de rest van de vloei zie wegbranden en het dan in een keer ook aansteekt dan ben ik toch wel een beetje jaloers. misschien voor mij ook wel eens tijd om inside out te leren draaien.

4. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Niets om jaloers op te zijn, betekent meestal gewoon dat je teveel geblowd hebt en er daarom handig mee bent. Ik ben er ook niet persé trots op dat ik zo goed binnenstebuiten kan draaien :wink:

5. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Het zou wat bleek middel in het vloeipapier schelen. Anders denk ik dat er geen voordeel is.

Tabak lijkt me schadelijker dan papier.

6. SkittlesAndMe

Qua schade maakt het een verwaarloosbaar verschil inderdaad, maar qua smaak scheelt het wel. Als je de helft minder papier rookt proef je toch wel verschil in de joint hoor!

7. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Precies qua smaak merk je wel verschil. En bovendien kun je met binnenstebuiten de joint wat strakker draaien.

En zoals Smartie ook al zei, goed kunnen draaien is eigenlijk altijd een teken dat je teveel hebt geblowd. Dat is niet iets om trots op te zijn in ieder geval.

8. SkittlesAndMe

Ja? Draai jij strakker binnenstebuiten? Ik niet hoor, maar dat komt denk ik vooral omdat m'n vloeitjes vaak te warm worden en de plakrand daarom krom gaat staan. Dat maakt het truukje een stuk ingewikkelder :grin:

9. Psychedelibee

Ja en ik zie hetzelfde bij al mijn vrienden die binnenstebuiten draaien. Ik heb trouwens ook vaak genoeg dat de plakrand krom gaat staan, maar heb daar met draaien eigenlijk nooit last van.

10. oortjes

oortjes Bewuste gebruiker Tripreport Analist

volgende week heb ik het rijk voor mij alleen want mijn ouders zijn op vakantie, dan gaan we leren binnenstebuiten draaien.

11. Hasjkikkert

Hasjkikkert Newbie

Gwn binnenste buiten, normaal is scherper. Maar als mij een jointje aangeboden wordt die normaal is gedraaid rook ik m ook met liefde op.

12. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Zelfde hier , vroeger was er in onze vrienden groep iemand die binnenstebuiten draaide met alleen de plakrand bij de tip.In principe zonder plakrand dus. Vooral met hasj joints was dat zoveel lekkerder (veel minder scherp van smaak op die manier). Hij had wel bier nodig om het te laten plakken lol.
    Heb dat nooit meer iemand zien doen en zelf lukt dat me niet, handige knaap was dat :tongueclosed:

Die draaide ook zo een tulp e.d joints/kunstwerken ;de langste joint die ik gerookt heb was 1 meter met rolvloei maar je rookte jezelf weer nuchter op den duur rare ervaring (zat 5-6gram hasj in we waren met zen 4-5en aan het poolen toen.

Hasjkikkert vindt dit leuk.
  13. Hasjkikkert

Hasjkikkert Newbie

Ik draai altijd binnenste buiten maar mn joint trekt er een beetje scheef van (niet bij hijsen maar hij staat een beetje krom), weet iemand wat ik hier aan kan doen?

14. Psychedelibee

Dan draai je hem net wat te strak dicht, is een beetje een kwestie van oefenen. Maar als die verder goed rookt is het niet echt erg natuurlijk.

Hasjkikkert vindt dit leuk.
  15. Hasjkikkert

Hasjkikkert Newbie

Oh top, dankjewel! Ja hij rookt wel goed, maar ik ben er toch altijd trots op als ik een mooie joint heb gedraaid dus wil k mn draaikunsten toch perfectioneren:smile:

SkittlesAndMe vindt dit leuk.
  16. -DONE-

-DONE- Experimenterende gebruiker

Als je plakrand nog nat is als je hem binnenstebuiten draaid, kan je toch gewoon de vloei eraf branden? Weinig kans dat er een gat komt in je joint.

17. Bongify

Bongify Newbie

Hier roken we standaard inside out :smile:

Tijdloos vindt dit leuk.
  18. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Kan maar mijn ervaring is dat het met branden soms niet goed ging. Sindsdien geen mislukte joints meet. Het gebeurde niet vaak maar draait eigenlijk sneller na het zo gewend te zijn.
    OT
    Antwoord is ja , maar scheuren als je net de plakrand hebt bevochtigd geniet mijn voorkeur.

Deel Deze Pagina