Jou Gekste/Mafste Drugs Moment?

DutchMike

Experimenterende gebruiker
Zoals de titel, wat is jou gekste/mafste drugs moment? :confused:

Die van mij was 3 of 4 jaar geleden in Valkenburg met Paddos,
met me broer & 2 maten s'nachts het bos op de berg ingegaan ,
(er zijn hele kleine paadjes & diepe gaten in/rondom de berg).

Me broer & een maat begonnen helemaal paranoide te worden,
ze dachten namelijk dat we er nooit meer uit zouden komen.

Net op dat moment liepen we op een heel smal pad langs de berg naar beneden,
me broer werd ineens zo paniekerig dat hij langs me probeerde te lopen (bijna rennen),
terwijl er een DIEPE afgrond naast me was - en net dat ik weer omkeek,
zag ik me broer afvallen van het pad......

GELUKKIG realizeerde ik me meteen wat er gebeurde & ik pakte hem snel vast,
en zette hem voor me neer - hij liep door alsof er niks was gebeurd..

Me andere maat die niet paranoide was,
die had dat gezien & keek me aan met "WTF gebeurde nu.. ?"

Zou niet willen weten hoe het was afgelopen als ik hem niet tijdig has vast gepakt :(

Sindsdien nooit meer paddos of truffels gedaan.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik had XTC gebruikt op een techno feestje. Vaak ben ik dan een beetje in een melige bui en ga ik mensen beetje plagen. Dus ik wijs naar een jongen zijn shirt, de jongen kijkt naar beneden, en ik ga met mijn vinger omhoog en tik hem tegen zijn neus. Ik ging lachen maar die jongen vond het niet leuk. Hij werd super boos en probeerde mij te grijpen. Toen ben ik snel weggerend in de menigte en kwam ik hem gelukkig niet meer tegen. Ik had alleen wel dusdanig veel gebruikt dat ik af en toe dacht dat ik hem zag, waardoor ik dan opeen schrok. Een seconde later zag ik dat het gewoon een onbekende feestganger was en was alles weer cool.

Dat is overigens de enige keer dat het fout ging. De meeste mensen vinden het ook we grappig, en zijn dan vaak ook wel meteen in voor een praatje :grin: .

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb best een hoop gekke drugs momenten meegemaakt, de meeste op tripmiddelen zoals psychedelica en dissociatieven.

De gekste is zo'n 6 jaar geleden op een zeer hoge dosis truffels. Op de piek van de truffels lag ik verstijfd op een bed, maar mijn geest was al lang niet meer in mijn lichaam. Mijn geest zweefde door de kamer rond. Een zogenaamde Out of Body Experience of uit je lichaam treden. Dit heb ik later nog wel eens meegemaakt met truffels, ketamine of lachgas.

Maar wat die ene keer zo bizar maakt is dat ik toen met 2 vrienden aan het trippen was die ook precies hetzelfde ervaarden. We zweefden allemaal met onze geest door de kamer, alle drie volledig in onze eigen wereld. Af en toe kwamen we elkaars geest dan ergens tegen in de kamer en dan hadden we allemaal zoiets van hé jij ook hier en dan was er een soort groet. Vervolgens ging ieders geest weer verder met rondzweven. We hebben het er achteraf nog vaker gehad en we hebben het echt alledrie zo ervaren. Heel bizar, maar ook heel bijzonder.

Helenas

Bewuste gebruiker
Kan me alleen even dit bedenken: Na een feestje op de after hadden twee vriendinnen en ik het idee om te gaan rummikubben. We waren redelijk wazig en namen af en toe nog wat keta. Toch heb ik al zo vaak rummikub gespeeld, dat ik met 5 minuten gewonnen had. Was ik nou zo goed of zij zo slecht :tearsofjoy:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik ben jaloers Psychedelibee. Het lijkt me super om eens zoiets mee te maken.

Ik heb zoveel gekke dingen meegemaakt met drugs. Ook bij mij de meest vreemde op psychedelica: Vrienden van me als letterlijk half mens/half dier zien voor een best lange tijd. De ene een kat, de andere een koala. :P Stenen uit het terras die loskomen uit de grond en stil blijven zweven op een halve meter hoogte. Alles zien alsof het van klei gemaakt is. Mijn huid in een reptielenhuid zien veranderen. Mijn lichaam zien versmelten met de bank. Met ogen dicht alien achtige wezens mij zien aanstaren. Een soort lichtwezens die steeds lagen van mijn lichaam eraf trekken als een soort slangenhuid (niet eng, voelde enorm bevrijdend). Na elke laag gingen die lichtwezens juichen. Me steeds dieper voelen dalen in mijn eigen bewustzijn totdat ik opeens zie dat ik uit niets anders besta dan een bundel licht.

Maar de gekste was toch dat ik in een mindloop terechtkwam. Urenlang steeds hetzelfde moment opnieuw meemaken. Ik dacht dat ik gek geworden was. Angstaanjagend.

Haardroger

Belezen gebruiker
Misschien niet het gekste moment, maar zodra ik er aan denk moet ik elke keer weer opnieuw lachen :grin:

Ooit naar een goed feestje geweest.
Eerste halfje Xtc ging soepel naar binnen en na ongeveer een uurtje ging het tweede halfje erin.
Duurde even en het feest duurde zeker nog uren lang.
Ook de tweede pil ging er vrij goed in.
Nadeel van die hoeveelheden was echter wel dat ik stond te malen als een koe.
Het feit dat ik er uit zag als een mongool deed mij niet veel.
De spierpijn in mn kaken deed mij echter wel wat.

GELUKKIG was er iemand in de groep die een geweldige "kaak massage" kon geven.
Stond ik ongeveer 5 minuten lang met mn mond open en de vingers van iemand die ik nauwelijks kende in mijn mond.
Mijn gezicht stond zo ontzettend gelukzalig van die prettige tintelingen dat iedereen in een straal van 5 meter (ik ben redelijk lang, dus mensen zien mij snel) mij aan keek.
Stond ik daar met die vingers in mn mond als een kwijlende gek naar het publiek te kijken terwijl de show achter me was..........

Bobsacamano

Badass junkie
Heb je nu dan ook dat je meer geloofd in het losse bestaan van de geest als je dat al neit deed dan?

Psychedelibee zei:
Ik heb best een hoop gekke drugs momenten meegemaakt, de meeste op tripmiddelen zoals psychedelica en dissociatieven.

De gekste is zo'n 6 jaar geleden op een zeer hoge dosis truffels. Op de piek van de truffels lag ik verstijfd op een bed, maar mijn geest was al lang niet meer in mijn lichaam. Mijn geest zweefde door de kamer rond. Een zogenaamde Out of Body Experience of uit je lichaam treden. Dit heb ik later nog wel eens meegemaakt met truffels, ketamine of lachgas.

Maar wat die ene keer zo bizar maakt is dat ik toen met 2 vrienden aan het trippen was die ook precies hetzelfde ervaarden. We zweefden allemaal met onze geest door de kamer, alle drie volledig in onze eigen wereld. Af en toe kwamen we elkaars geest dan ergens tegen in de kamer en dan hadden we allemaal zoiets van hé jij ook hier en dan was er een soort groet. Vervolgens ging ieders geest weer verder met rondzweven. We hebben het er achteraf nog vaker gehad en we hebben het echt alledrie zo ervaren. Heel bizar, maar ook heel bijzonder.

Bobsacamano

Badass junkie
Mijn gekste ervaring en mooiste meteen is een Ketamine trip.

Ik lag rustig op bed en dacht dat ik inmiddels wel op de weg terug was. Maar ik was alweer vergeten dat ik vlak voor ik ging liggen nog een goeie lijn had getrokken. Voor mij was dit de 3e keer Keta overigens. Ik weet echt niet meer hoeveel ik die avond had gesnoven maar het was veel. Toen ik in bed ging liggen had ik wat klassieke muziek aangezet en ik deed mijn ogen dicht. Langzaam voelde ik mezelf uit mijn lijf glijden en kwam ik in het niets terecht. Er was niks alleen maar zwart. Het zwart was eigenlijk een heel diep blauw heel donker. Ik vond het niet eng en was een beetje aan het praten (in mezelf) ik trok allerlei conclusies over het leven en ik was mega scherp en bij het stomme was in mezelf prate ik heel vloeiend en intelligent terwijl met die dosis Keta op ik normaal niet zo goed en helder klink :P

Uit het niks verscheen er een donkerblauwe stof wolk voor mijn zichtveld en die werd dikker en dikker en op de achtergrond verschenen er sterren. Het blauwe stof vormde langzaam glazen glasplaten een soort van beeldschermen maar dan iets doorzichtig zodat je iedere volgende glasplaat erachter kon zien liggen. Deze platen gingen tot in het oneindige door zoveel waren het er. Op iedere glasplaat verscheen een beeld van mijzelf liggend in een bed met een vrouw naast me. Elke glasplaat was ietsje anders een andere vrouw een ander bed een andere kamer iedere keer een klein verschil. Ook zag ik mezelf in verschillende leeftijden op verschillende platen. Ik kon er met mijn gedachten een willekeurige plaat uit trekken en de film doorspoelen terug spoelen en op pauze zetten. Het enige wat ik niet kon was op play drukken. Ik kon wel heel ver inzoomen op een freeze frame ook. Ik kon dus heel vaag zien of ik in die plaat gelukkig was of niet maar echt weten wat er aan de hand was kon ik nooit zien. Na een paar minuten werd alles wazig en verdween alles weer in een wolk en gleed ik langzaam terug in de tijd.

Deze visioen/hallucinatie heeft veel te maken met hoe ik op dat moment in het leven stond en het was tijd om dus een leven te gaan kiezen. Toen ik weer controle kreeg over mijn lijf heb ik snel mijn laptop gepakt en alles opgeschreven.

Ik heb de glasplaten vaak nog een beetje geschetst op een papiertje en dit heeft geresulteerd in een tatoeage op mijn arm. Het betekende zoveel voor me dat ik het altijd bij me wou dragen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Heb je nu dan ook dat je meer geloofd in het losse bestaan van de geest als je dat al neit deed dan?
Voor het gebruik van psychedelica geloofde ik daar niet echt in eigenlijk, maar nu wel. Heb alleen niet echt een idee wat dat verder voor betekenis heeft. Om meteen de conclusie te trekken dat je geest verder kan bestaan na je overlijden vind ik nog wel te ver gaan.

Timmie94

Bewuste gebruiker
een van mijn meest bizarre drugsmomenten was denk ik afgelopen zomer na Loveland festival. waren lekker aan het afteren bij een vriend thuis. ik had geen zorgen want ik had toch vakantie en had die zondag niks te doen.

dacht ik..

om half negen sochtends realiseer ik me opeens dat ik naar tv opnames toe moet, dus ik spring opeens op, zeg tegen iedereen dat ik snel ga douchten omdat ik nog anderhalf uur met de trein moet naar tv opnames toe.
wat een helse treinreis was dat ook, zweetaanvallen als een gekko, kneiterstrak in een trein met allemaal mensen die nog slaapdronken waren en ik daar vet opgewekt tussen.. :rolleyes:

en eenmaal daar aangekomen was die draaidag ook dramatisch natuurlijk, al helemaal wat ik allemaal moest doen...

achteraf gezien was het wel een grappig moment, en ook wel enigzins awkward om opeens op te springen en hem te peren omdat je naar je tvopnames toe moest (waar de helft van de mensen niks van wisten, had ze net die dag ontmoet) dus die snapten er ook de ballen van :tearsofjoy:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Timmie94 zei:
achteraf gezien was het wel een grappig moment, en ook wel enigzins awkward om opeens op te springen en hem te peren omdat je naar je tvopnames toe moest (waar de helft van de mensen niks van wisten, had ze net die dag ontmoet) dus die snapten er ook de ballen van

Haha wow deze is echt sick toevallig.. Ik heb ooit na een nachtje doorhalen bij Radar in de uitzending gezeten in het publiek. Vol met m'n moeie bek in beeld :tearsofjoy: Niemand heeft het gemerkt maar man man man, wat was dat waardeloos :tearsofjoy:

roll-up

Ik heb wel eens als ik nog waus ben en ik beland in bed dat ik ergens aan denk (bijvoorbeeld dat ik in een kroeg zit met mijn vrienden) en dat ik denk dat ik daar nog echt ben ook.

En als ik dan mijn ogen open doe ben ik altijd verbaasd dat ik gewoon thuis ben ipv de kroeg of feest waar ik dacht te zijn.

Ook wel eens gehad dat ik dacht dat de vriend van mijn zus in mijn kamer liep om 04;00 en een peuk ging roken op mijn stoel.

Xtc het blijft raar spul eigenlijk.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ha ha! Volgende keer maar een niet roken bordje op je deur. xD

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb zoiets wel gehad bij mijn eerste keer 2CB toen ik weer thuis was en op de bank lag met mijn ogen dicht. Zag ik allemaal schimmen voorbij komen van iedereen die avond en ook de muziek leek ik te horen.

Al wist ik wel echt dat ik thuis was. Sowieso hoor ik vaak op de weg terug naar huis nog de bas van het feestje door knallen in mijn oren.

roll-up zei:
Ik heb wel eens als ik nog waus ben en ik beland in bed dat ik ergens aan denk (bijvoorbeeld dat ik in een kroeg zit met mijn vrienden) en dat ik denk dat ik daar nog echt ben ook.

En als ik dan mijn ogen open doe ben ik altijd verbaasd dat ik gewoon thuis ben ipv de kroeg of feest waar ik dacht te zijn.

Ook wel eens gehad dat ik dacht dat de vriend van mijn zus in mijn kamer liep om 04;00 en een peuk ging roken op mijn stoel.

Xtc het blijft raar spul eigenlijk.

Medic

Belezen gebruiker
Met alcohol op. Naakt voor de hele famillie van ex-vriendin gestaan en bij ze op de bank gezeten en een sigaretje gerookt en toen weer naar bed gegaan.

Weet er helemaal niks meer van.

Heb ik ervan geleerd? Ja en nee... :stoned: > :beer:

Bobsacamano

Badass junkie
Daarom ook je ex vriendin? whahaha wow

Medic zei:
Met alcohol op. Naakt voor de hele famillie van ex-vriendin gestaan en bij ze op de bank gezeten en een sigaretje gerookt en toen weer naar bed gegaan.

Snoeischaar

Tripreporter
bobsacamano zei:
Sowieso hoor ik vaak op de weg terug naar huis nog de bas van het feestje door knallen in mijn oren.

Haha heel herkenbaar. Na het clubben moet ik altijd nog een uurtje vertoeven op Rotterdam Centraal voor de trein. Meestal doe ik dan ff mn ogen dicht, voel me nog wel waus maar wel altijd moe zodra ik de club uitstap. Beetje nagenieten van de beats die je dan nog hoort in je hoofd op station dus.

Nu heb je van die schoonmaakwaggies rondrijden na het clubben. En opeens realiseerde ik me dat ik gwn nog harstikke hardging op het lawaai van die waggies :rock:

Ach ja .. Heeft me de inspiratie gegeven om een soort afterparty techno mix te maken met allemaal gekke trippy/robotic geluidjes te gaan maken.

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Medic zei:

Hahahaha geweldig :tearsofjoy: en dat alleen van alcohol... lijkt me meer iets voor teveel benzo's :mrgreen:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
roll-up zei:

Haha woooow dit heb ik ook echt vaak gehad! En soms maakte ik dan ineens een gekke beweging omdat ik dacht dat ik eigenlijk op een feest was, ogen open.. wtf ben ik aan het doen, oh shit ik ben thuis. Huhhh oke, ogen dicht!

MusicIsLife

Wijs gebruiker
ZERO- zei:
roll-up zei:

Haha woooow dit heb ik ook echt vaak gehad! En soms maakte ik dan ineens een gekke beweging omdat ik dacht dat ik eigenlijk op een feest was, ogen open.. wtf ben ik aan het doen, oh shit ik ben thuis. Huhhh oke, ogen dicht!

Ik heb ook wel eens op een feestje dat mn ogen dan een beetje dicht gaan vallen en dat ik dan, voor mijn gevoel, minutenlang in een heel andere wereld zit. En dan doe ik mn ogen weer open en ben ik verbaasd me nog steeds op t feestje te bevinden :tearsofjoy:

ik was op een middagje in de vakantie in de stad aan het vervelen
dus besloot om xtc te gooien ik liep door een veld vol brantnetelen
ik heb er heel veel geplukt ik dacht dat het wiet planten waren
:grin: :grin:
gekke tijden

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
DrugPresident zei:
gekke tijden
Zal je daarna wel zieke jeuk hebben gehad?

Bobsacamano

Badass junkie
Whahahaha Jezus dit vind ik echt hilarisch.

DrugPresident zei:
gekke tijden

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor

Bobsacamano

Badass junkie
Das een mooi lijstje :P

leipebaviaan zei:
Trippend op XTC en Speed een normaal huis voor het ziekenhuis aanzien, mn halve gebit eruit geklapperd op festivals, op truffels zo dom worden dat je vrienden je moeten instrueren wat ik thuis moet zeggen, pep en benzo's gebruiken en halve nokkie in college gaan, op alcohol al talloze malen gekotst (ook voor thuissettings draaide ik de hand niet om,) domme knokpartijen, overemotioneel gedrag, over de heg van kotsend van de buren hangen, 2x thuisgebracht door de politie waarbij ik ook nog eens valse gegevens opgaf (kon voor kantongerecht verschijnen,) doorgesnoven mijn moeder tegenkomen bij voetbal, dikke punt op het werk pakken waardoor ik 2uur lang alleen maar dom rond kon lopen, en ga zo maar dooooooor

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
leipebaviaan zei:

mooi lijstje, herken wel enkele momenten van bij mezelf :kots: :tearsofjoy:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Das een mooi lijstje :P

leipebaviaan zei:
Hahaha ja :P. Maar wat is nou je gekste of mafste moment leipe? De vraag was om er maar 1 te kiezen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
leipebaviaan zei:
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
haha oh wat naar zeg.. Dan moet je wel heel erg lam geweest zijn.

Ik heb het wel eens vaker gehoord, dat mensen zo dronken zijn dat ze gaan slaapwandelen en dan denken dat ze op de WC zijn. Heb het zelfs wel eens zien gebeuren :confused:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Ohjaa, uhm ik denk dan toch wel toen ik met alcohol op m'n hele kamer onderzeikte zonder dat ik :grin: het doorhad.
Die is wel naar. Wel grappig dat je dan nu een moment kiest die niet tussen je eerdere momenten stond :P

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Goed, om het dan helemaal af te maken: Ik ben niet helemaal eerlijk geweest. Het was de kamer van m'n zusje. Terwijl ze nietsvermoedend in bed lag kwam ik aanstampen, ging in de hoek staan er deed rustig mijn behoefte. Consternatie alom, vooral toen m'n moeder al razend en tierend binnenkwam. De dag erna was de sfeer ook vrij grimmig in huis. Maar niet meer doen. :sunglasses:

Psychedelibee zei:
leipebaviaan zei:
Die is wel naar. Wel grappig dat je dan nu een moment kiest die niet tussen je eerdere momenten stond :P

Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen. :sunglasses:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
leipebaviaan zei:
Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen.
Het is je vergeven :P. Extra naar trouwens dat het de kamer van je zusje was, kunnen jullie er nu om lachen?

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
leipebaviaan zei:
Deze schoot me nog te binnen. Als ik iets langer dan 10 seconden na ga denken zullen er ongetwijfeld nog meer komen opborrelen.
Het is je vergeven :P. Extra naar trouwens dat het de kamer van je zusje was, kunnen jullie er nom lachen?

Nou niet echt, mijn zusje is nu 15 en fel alcohol. Ik probeer het onderwerp zoveel mogelijk te vermijden. :grin:

Bovenaan